על ידי עודד » ב' נובמבר 26, 2007 1:32 pm
מחזק את ירון - לא סביר שמנועים יפניים משנות ה-90 "יסרבו" לעבוד בדלק נטול עופרת
(בארה" ב - כל המנועים מ-73 בנויים לעבוד ללא עופרת. לא הגיוני שהיפנים מפגרים אחריהם).
מאידך - יתכן שהם עובדים ביחס דחיסה גבוה, ונזקים לאוקטן גבוה.
ובדומה (אבל הפוך) לגבי מנועי פיאט / אוטוביאנקי - כנראה שהם נזקקים לאוקטן גבוה, אבל עם עופרת. בזמנו ה- 98 היה עם (הרבה) עופרת, ויתכן שזה מה שהם צרכו. היום ה-98 הוא "נטול", וזאת כנראה סיבת ה"בלבול"