על ידי עודד » ש' נובמבר 24, 2007 11:34 pm
למרות אי הבהירות, ולמרות החסרונות האפשריים, התקנה (התיאורטית, בינתיים) נראית לי עדיפה על המצב הקיים.
(אגב, גנאדי- אם לא ידעת שלרכב אספנות נדרש אישור רק פעם בשנה - הפסדת. רב מכוני הרישוי מכירים את התקנה. ואם לא - צריך להסביר להם)
נראה לי שרב האספנים ה"אמיתיים" (להבדיל מה"חאפרים", נהגי הגרוטאות...) הצליח, במשך הזמן, למצוא מוסכניק איתו הם מקיימים יחסי אמון. אחד כזה שלא ינצל את "זכותו" כדי "לסחוט" תיקונים מיותרים. אם נכונה ההודעה שפרסם מועדון ה-5, האישור הוא ברמה של "בדיקת חורף" - צמיגים, אורות וכו'. אפשר לעמוד בזה...
וגם אם יש הפרש (אפילו לרעה) של כמה עשרות שקלים לשנה - אני מעדיף ביקור נוסף אצל המוסכניק "שלי" מאשר המתח הקיים (לפחות אצלי...) לפני כל טסט.
אין ספק שאם התקנה תעבור - יהיה צורך להגן ביתר קנאות על ההגבלות הקיימות (7-9), כדי למנוע מצב מסוכן (הן לבטיחות, הן לתחביב שלנו) של גרוטאות הנהנות מההטבות של רכבי אספנות.
וזה בדיוק התפקיד שלנו....