אספנות אופנועים בישראל

הבמה שלכם לכל נושאי האספנות בארץ ובעולם

הודעהעל ידי zeev » ה' פברואר 28, 2008 7:45 pm

אירית תחזור בשעה טובה, ונטפל בעניין התמונות. - זאב
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2340
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הודעהעל ידי AKICHU » ה' פברואר 28, 2008 10:09 pm

סוף סוף משהו חושב שאני בכל זאת שווה משהו
מקווה להתראות מחר
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי zeev » א' מרץ 02, 2008 6:42 pm

המשך :
קרוקר דאג לצייד את האופנוע בבולמי זעזועים בעלי קפיציות כפולה, ורוב החלקים יוצרו במפעל של קרוקר בלוס אנגלס . המנוע היה v- twin 45 בעל מהלך קצר של הבוכנות בניגוד גמור למה שהיה מקובל באותה תקופה. הצילינדרים היו בעלי דופן עבה במיוחד וישבו עמוק בתוך הבלוק.
תיבת ההילוכים היתה בעלת שלושה הילוכים עם הילוך שלישי overdrive ביחס גבוה.
ההרכבה היתה ידנית וניתן היה להזמין על פי דרישת הלקוח צבע , תמסורת הספק , ועוד שינויים שונים. המנוע הגדול ביותר איפשר להפיק עד כ- 200 כ"ס אבל אף רוכב לא הצליח לנצל את ההספק המכסימלי. ההתנעה היתה קשה למרות שהמגנטו נבנה במיוחד לכלי זה.
אבל ברגע שהכלי הותנע ופתח בנסיעה לא היתה אפשרות להשיג אותו. התוצאה : אופנוע גדול ומרשים ששוקל בסביבות 300 ק"ג שנסע בצורה לא חלקה מלוכלכת ורועשת.
מהירות השיוט של הקרוקר היתה בין 145 - 160 קמ"ש והמהירות המירבית עברה בהרבה את ה - 160 קמ"ש. הבעיה שהקרוקר היה יקר בהרבה מההרלי 74 אינץ או מהאינדיאן chief .
חמשת הכלים הראשונים עזבו את המפעל עם שסתומים עיליים חשופים, דבר שגרם לאבדן שמן רב , ולהחלפות מכנסיים וחייב את היצרנים לעשות תכנון מחדש, ואכן ממספר 6 ומעלה השסתומים היו סגורים, כך יצרו עד 1940, אז הוסיפו מיכל דלק גדול כדי לאפשר נסיעה של יותר מ - 160 קמ"ש . הקרוקר לא היה אופנוע חסכוני ושינוי בכיון זה נעשה רק החל מן האופנוע ה - 81 .
הערכה כמעט ודאית קובעת כי בין השנים 1935 - 1941 עזבו את מפעלו של קרוקר 197 אופנועים בלבד. במשך הזמן איפשר עובי הדופן העבה לשנות את הנפח מ - 61 אינץ ל - 90 אינץ קוב.
תמונה

הרברט פגן, ממעריצי הקרוקר דיווח כי בתחרות שהתקיימה באגם לייק מוויר ניצחו אופנועי הקרוקר בכל המרוצים את האינדיאן ואת ההרלי דוידסון.

תמונה
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2340
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הודעהעל ידי השושנים » א' מרץ 02, 2008 8:33 pm

AKICHU כתב:סוף סוף משהו חושב שאני בכל זאת שווה משהו
מקווה להתראות מחר
אירית


איך הגעת לזה?....
סמל אישי של המשתמש
השושנים
 
הודעות: 396
הצטרף: א' נובמבר 18, 2007 4:43 pm
מיקום: י-ם

הודעהעל ידי AKICHU » א' מרץ 02, 2008 8:41 pm

שים לב למה זאב חכה שאחזור, אני טובה בלהעלות תמונות, בעצם אני ילדה טובה (ליל אמש לא נחשב)
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי zeev » א' מרץ 02, 2008 9:10 pm

רגע, רגע. מה היה בליל אמש ? יש משהו שאני צריך לדעת, ולא יודע ? - זאב
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2340
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הודעהעל ידי AKICHU » א' מרץ 02, 2008 11:04 pm

אם אני אפרט אני מסתכנת במחיקה וחסימה עצמית, לא שלא עשיתי זאת בעבר, זאאאאאאאאאב איפה תמונות אני רוצה להעלות אותן
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי zeev » א' מרץ 02, 2008 11:09 pm

מחר אסרוק ואעביר אליך בהקדם, אגב הסיפור הבא נקרא האופנוענים של חיפה בערך מאמצע שנות השלושים , אין מה להגיד חבורה מלוכדת בחיפה, אז ועכשו. לילה טוב. - זאב
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2340
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הודעהעל ידי AKICHU » א' מרץ 02, 2008 11:10 pm

לילה טוב עולה כסף זאב
ליל מנוחה
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי zeev » א' מרץ 02, 2008 11:20 pm

AKICHU כתב:לילה טוב עולה כסף זאב
ליל מנוחה
אירית


למה ? זאב
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2340
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הודעהעל ידי AKICHU » א' מרץ 02, 2008 11:58 pm

אם אני אפרט אני מסתכנת במחיקה וחסימה עצמית, לא שלא עשיתי זאת בעבר
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי AKICHU » ש' מרץ 08, 2008 10:04 am

מקפיצה, יש תמונות
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי zeev » א' מרץ 09, 2008 7:51 pm

המשך . פרק אחרון :
לאחר שנים סיפר קרוקר כי קיבל איומים מחברת הארלי - דוידסון על גניבת פטנט והעתקות, וזאת למרות שההארלי נראה שונה לגמרי.
כמו כן איימו אנשי הארלי-דוידסון גם בחרם על החברה שיצרה את החישוקים לגלגלים לבל ימשיכו למכור לקרוקר.
מבחינה כלכלית לא היה לחברה כל ערך. היא התנהלה בצורה גרועה ואחד הסוכנים אף טען שקרוקר הפסיד על כל כלי שמכר כ - 2500 $ בגלל עלויות גבוהות והכמויות הקטנות שיוצרו ונמכרו. ההפסדים קוזזו מיצור חלקים עבור חברת המטוסים דגלאס.
אחרי מלחמת העולם מכר אלברט קרוקר את המפעל ויצא לגמלאות . הוא נפטר בשנת1961 לאחר מחלה קצרה .
ביקסבי עזב את נושא האופנועים לתמיד, והחל ליצר גיטרות חשמליות אלקטרוניות וב - 1965 נפטר גם הוא.
אופנועי הקרוקר נמצאים אצל אספנים ברחבי ארצות הברית וערכם עולה בהתמדה.

זאב
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2340
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: אספנות אופנועים בישראל

הודעהעל ידי אברהם צימנט » ב' אוגוסט 22, 2016 12:47 pm

זאב הי
רועי אפרתי אמר לי שאולי אתה יכול לעזור
לאחרונה הגיעה לידי אפשרות נדירה לרכוש קלנועית בנזין נדירה מאנגליה של החברה הידועה אברסט וגנינג -החברה הראשונה ליצר כיסאות גלגלים ביצור המוני
כיסא ששימש הרבה מפורסמים .הם גם היו הראשונים אני חושב ליצר כיסא גלגלים ממונע.
מדובר בדגם שנקרא SAFARI והוא מאוד קשה להשגה גם עבור אנשים בחו"ל.
למיטב ידעתי לא קים מישהו בארץ עם הקלנועית הזאת.
אני רוצה להזמין אבל מפחד שהמכס ומשרד התחבורה יעשו בעיות-באנגליה הסאפרי מוגדר כ CLASS 3 .
אני לא אדם עשיר ואם זה יסתבך וישאר בנמל הרבה זמן זה יהיה בעיה .
אתה יכול לעזור מול הרשויות?
אברהם צימנט
 
הודעות: 1
הצטרף: ב' אוגוסט 22, 2016 12:34 pm

הקודם

חזור אל פורום אספנות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 3 אורחים

cron