משרד התחבורה רוצה להטיב עם האספנים????
זה טוב ליהודים???? או רע ליהודים ????
משרד התחבורה רוצה לשנות את התקנה המחייבת את זה שמייבא רכב אספנות להחזיק בו שלוש שנים ולקצר את פרק הזמן לשנה אחת בלבד.
מה דעתכם על כך???
מגזר מסויים מבין "האספנים" בטח יימצא חן בעיניו שינוי זה בתקנה, שהרי יוכלו להחליף את הקולקציה כל שנה.
משרד התחבורה עדיין לא הבין שמהלך כזה יגרום להצפת הכבישים ברכבי אספנות, אשר תכליתם הוא בעיקרון הובי ולא לשימוש יום יומי.
בין הנפגעים משינוי תקנה זו יהיו:
1. יבואני הרכב החדש אשר יצטרכו להתמודד עם יבוא מקביל של רכב אספנות- למשל ברכבים משנות השמונים מותקנים מכלולים מודרניים השווים לרכבים עכשויים והדבר יביא ליבוא יתר ומיסחור של רכבים אלו.
2. אספני כלי רכב אספנות המחזיקים אוספים - אסביר; משרד התחבורה וחברות הביטוח יטענו שמכין שכלי רכב אילו בשימוש יומיומי, אין סיבה לתת הנחות והקלות (ביטוח ורישוי).
מי יעצור את התהליך הזה??? :shock
לדעתי אם תהליך זה לא ייעצר ע"י מועדוני אספני הרכב, אשר אין בניהם שיתוף פעולה ולעיתים האינטרסים שלהם לא בדיוק משיקים,
הגוף היחידי אשר יוכל לעצור תהליך זה אם יתעורר עכשיו, הוא איגוד יבואני הרכב (החדש) אשר יבין שבמחיר כמעט זהה לרכב חדש ניתן יהייה לייבא
רכב אספנות אשר העלויות להחזקתו הינן אפסיות (ביטוח ורישוי) לעומת רכב חדש.
ומי ירוויח מכל זה?
הסוכנויות לייבוא רכב אספנות אשר יצוצו כפטריות אחרי הגשם לאחר שינוי תקנה זו .
מצורף קישור לכתבה.
http://www.calcalist.co.il/local/articl ... 12,00.html
נושא פתוח לדיון