ושוב מנועים ,אבל הפעם של הפורד שלי

הבמה שלכם לכל נושאי האספנות בארץ ובעולם

ושוב מנועים ,אבל הפעם של הפורד שלי

הודעהעל ידי maier » ו' דצמבר 21, 2007 8:46 pm

שאלה זה מופנית לאנציקלופדיה שבינינו ...
אבל כל אחד שיודע יכול לענות לי על השאלה,

בספר היינס של הפורד אסקורט יש 3 דגמי מנוע 1.3 ליטר

1.3 lc
1.3 hc
1.3 2v

מה השוני בין מנוע למנוע? ואיך אני יכול לדעת איזה מנוע יש לי ?
כמו כן מבקש לדעת מדוע היינס נותן לחץ דחיסה (קומפרסיה) בשני מצבים,
האחד :
pressur at starter speed 128-156 lbf.in
והשני
maen working pressure 120 lbf.in

שבת שלום
ירון מאיר
סמל אישי של המשתמש
maier
 
הודעות: 26
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 9:59 pm
מיקום: דרום

הודעהעל ידי חן פרחי » ש' דצמבר 22, 2007 9:31 am

לאסקורט MK2 היו 3 סוגי מנועי 1.3.
בארץ הורכבו המנועים בעלי יחס דחיסה נמוך יחסית שסיפקו 55 כ"ס.
בדגמים שיוצרו בבריטנייה וגרמנייה הורכבו מנועים בעלי יחס דחיסה גבוה יותר שסיפקו 60 כ"ס,על חשבון המומנט ובסל"ד גבוה יותר.
לדגם ה GT היה מנוע בעל יחס דחיסה גבוה ומאייד כפול,והספקו עמד על 73 כ"ס מכובדים.
מכאן ההבדלים בנתוני הדחיסה(קומפרסייה).
סמל אישי של המשתמש
חן פרחי
 
הודעות: 112
הצטרף: ה' נובמבר 15, 2007 2:51 am

הודעהעל ידי amitexc » ש' דצמבר 22, 2007 10:10 pm

טוב אז ה LC זה LOW COMP
וה HC זה הHIGH COMP

עכשיו השאלה היא מה זה המנוע ה3...זה הGT?

לי אישית אין מושג מה זה משנה הקומפרסיה בזמן עבודה,הרי לא באמת נצליח למדוד את זה.
מה שאפשר למדוד זה את הקומפרסיה בעזרת הסטארטר...

עמית
סמל אישי של המשתמש
amitexc
 
הודעות: 140
הצטרף: ה' נובמבר 22, 2007 6:24 pm

הודעהעל ידי חן פרחי » א' דצמבר 23, 2007 6:50 pm

2 V מסמל ונטיורי כפול,דהיינו מאייד כפול,וזהו המנוע של ה GT.
עמית,אתה מבלבל שני מונחים שונים-יחס דחיסה בסיסי ולחץ דחיסה,שהוא אחד הממדים לבדיקת תקינותו של המנוע.
יחס הדחיסה נקבע מראש ע"י היצרן,והעלתו הינה דרך מקובלת להעלאת הספק המנוע והגברת הניצולת שלו.
סמל אישי של המשתמש
חן פרחי
 
הודעות: 112
הצטרף: ה' נובמבר 15, 2007 2:51 am

הודעהעל ידי amitexc » א' דצמבר 23, 2007 9:23 pm

חן שים לב לנתונים שמאיר נתן:

האחד :
pressur at starter speed 128-156 lbf.in
והשני
maen working pressure 120 lbf.in

למייטב הבנתי לא מדובר פה על יחס דחיסה אלה על נתוני לחץ.
האחד עם השימוש בסטרטר והשני בזמן עבודה.

עמית.
סמל אישי של המשתמש
amitexc
 
הודעות: 140
הצטרף: ה' נובמבר 22, 2007 6:24 pm


חזור אל פורום אספנות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 4 אורחים

cron