הנעה היברידית והנעה בסיוע טורבו.

הרכב של היום - הענתיקה של מחר. הפורום לדיון ברכב מודרני, חוקים ותקנות ועוד

הנעה היברידית והנעה בסיוע טורבו.

הודעהעל ידי אריהג » ה' ספטמבר 08, 2016 8:19 am

1. מאחר ששברולט ואופל הם היינו הך, שברולט מאליבו היא אופל אינסיניה לחלוטין, מלבד שינויי עיצוב.
2. כיצד לחסוך בדלק ופליטת מזהמים? ישנם יצרנים כמו טויוטה והונדה שדרכם היא הנעה היברידית כלומר: הרכב מונע באמצעות מנוע רגי וגם באמצעות מנוע חשמלי, בהתאם לתנאים. מולם מתמודדת התפיסה של הקונצרנים הגרמניים ה"עממיים" (פולקסווגן-אאודי-סקודה-סיאט ואופל-שברולט) האומרת: הרכב יונע באמצעות מנוע קטן אך מתוגבר טורבו.
3. עלויות הייצור של כלי רכב אלה גבוהות מייצור כלי רכב המונעים רק באמצעות מנועים אטמוספריים בלבד. ייצור מנוע קטן אינו זול משמעותית ממנוע גדול אך תוספת הטורבו מייקרת. בהיברידי – תוספת ההנעה החשמלית המתוחכמת והכוללת גם מצבר מוגדל – מייקרת גם היא.
4. האמינות לאורך זמן של שתי תפיסות ההנעה טרם נבחנה. יש להניח ששני סוגי המכוניות אמינים עד אשר קורית תקלה.
5. ההיברידי די מסובך עם המון חלקים נוספים ו"מוח" ממוחשב יקר.
6. מנוע קטן המניע רכב גדול וכבד באמצעות תגבור טורבו – מועמד להישחק מהר יותר ממנוע אטמוספרי גדול.
7. היתרון של רכב חדש ידוע: שקט תעשייתי לכמה שנים. רכב פרטי, יש להביא בחשבון, מאבד במהירות שיעורים גבוהים מערכו כחדש.
8. אם מדובר במשפחה צעירה אשר מקבלת רכב מהעבודה (ליסינג, ישירות מהעבודה וכו') – משפחה זו יכולה להרשות לעצמה ליהנות מרכב משפחתי בגודל מלא.
9. לעומת זאת, למשפחה צעירה או כל אחד אחר הזקוק לרכב צמוד אך אינו מקבל רכב מהעבודה – הייתי ממליץ לשקול את הצרכים התחבורתיים. כיום יש מגוון של מכוניות קטנות עם מרחב פנימי מפתיע, עם מערכות בטיחות מלאות, עם עיצובים ושכלולים יפים וטובים ועם מנועים אטמוספריים קטנים (אפילו בנפחים של 1,000 סמ"ק) שמפתיעים ביכולותיהם ובחסכנותם, בתוך העיר ואף מחוצה לה. והעלויות – בד"כ פחות מ- 60,000 ₪ לדגמים הידניים ופחות מ- 70,000 ₪ לדגמים האוטומטיים.
אריהג
 
הודעות: 694
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

חזור אל רכב כללי

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron