מסעותי עם ההונדה

הרכב של היום - הענתיקה של מחר. הפורום לדיון ברכב מודרני, חוקים ותקנות ועוד

מסעותי עם ההונדה

הודעהעל ידי רועי » א' דצמבר 01, 2013 1:39 pm

יום שישי, 22:30, כביש 22, חוזר הביתה מהמפגש בקפה נטו במהירות גבוהה - השרשרת מחליטה לרדת מהגלגל"ש האחורי. למזלי לאזור החלק בינו לבין הגלגל ולא לצד החיצוני שבו יש ברגים ושאר חלקי מתלה שהיו נתפסים, גורמים לנזק וכנראה שולחים אותי לבילוי ברמב"ם.

בבדיקה בבית התגלה שהגלגל"ש והשרשרת שניהם גמורים.
לפני שעבר אלי, לפני שבועיים, הכלי הזה עבר טיפול גדול וטסט. (לא על ידי ולא במוסך שאני בחרתי). הטיפול כלל החלפת צמיג אחורי, ככה שלא יכל להיות מצב שבמוסך לא זיהו את הבעיה.

יש מכונאים ויש קצבים...
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: מסעותי עם ההונדה

הודעהעל ידי zeev » א' דצמבר 01, 2013 3:17 pm

היית קונה אינדיאן , זה לא היה קורה .
וברצינות מקווה שהגעת הביתה בשלום .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: מסעותי עם ההונדה

הודעהעל ידי V8_וחצי » א' דצמבר 01, 2013 4:43 pm

אני שמח שנצלחת להגיע הבייתה בשלום. :shock:
עכשיו לשאלה המתבקשת- איך הגעת למסקנה שהשרשרת והגג"שים גמורים?
סמל אישי של המשתמש
V8_וחצי
Original Gangsta
 
הודעות: 444
הצטרף: ש' דצמבר 01, 2007 10:03 pm
מיקום: Keepin' it Real

Re: מסעותי עם ההונדה

הודעהעל ידי רועי » א' דצמבר 01, 2013 5:10 pm

השיניים מעוותות עם "נטייה". נראה שבשלב מסויים ניסו להפוך את הגלגל"ש. השקע בין השיניים מעוות.
עם ההונדה קיבלתי עוד אופנוע מפורק לחלקים. הגלגל"ש שלו במצב כמעט חדש והוא הורכב.
בשרשרת מלבד החוליות התקועות והתפוסות, היה חופש גדול בין חוליות גם לאורך וגם לרוחב. גם שרשרת לקחתי מאופנוע הפירוק.
היום ניקיתי את השרשרת עם WD40 ומברשת שיניים, חוליה חוליה ואז מתיחה מחדש עם מנהל מוסך ותיק ושימון בשמן שרשראות.

בתוך הגלגל יש בוקסות (קופלונג) במקום שבו הגלגל"ש מתחבר לספיגת זעזועים מהשרשרת. הם יבשים, סדוקים ומעוותים. עוד יהיה צריך להחליף אותם.
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: מסעותי עם ההונדה

הודעהעל ידי V8_וחצי » א' דצמבר 01, 2013 5:12 pm

אוקי, אם ככה, זה באמת היה במצב אנוש...
קח בחשבון רק למתוח את השרשרת נכון. היא צריכה כ-2.5 ס"מ חופש בחלק התחתון כאשר אתה יושב על האופנוע
סמל אישי של המשתמש
V8_וחצי
Original Gangsta
 
הודעות: 444
הצטרף: ש' דצמבר 01, 2007 10:03 pm
מיקום: Keepin' it Real

Re: מסעותי עם ההונדה

הודעהעל ידי annetzer » ב' דצמבר 02, 2013 6:25 am

1 תמונה = 1000 מילים.
annetzer
 
הודעות: 197
הצטרף: ה' אוגוסט 08, 2013 6:45 pm

Re: מסעותי עם ההונדה

הודעהעל ידי רועי » ב' דצמבר 02, 2013 10:02 am

DSC_0024.jpg
אין לך את ההרשאות המתאימות על מנת לצפות בקובץ המצורף להודעה זאת.
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: מסעותי עם ההונדה

הודעהעל ידי רועי צוקרמן » ב' דצמבר 02, 2013 10:31 pm

בטריומף זה לא היה קורה.
סמל אישי של המשתמש
רועי צוקרמן
צוות הניהול
 
הודעות: 2409
הצטרף: ו' נובמבר 09, 2007 10:39 am
מיקום: בנתיב הימני

על איזה הונדה מדובר?

הודעהעל ידי אריהג » ג' דצמבר 03, 2013 1:47 pm

אריה גרינברג.
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: מסעותי עם ההונדה

הודעהעל ידי רועי » ג' דצמבר 03, 2013 2:05 pm

ב-BMW זה לא היה קורה :wink:
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: מסעותי עם ההונדה

הודעהעל ידי V8_וחצי » ב' דצמבר 09, 2013 6:05 pm

פאק, זה מה שנקרא נוצל עד תום.
היה לי GS500 שנת 91 שזה היה מצב הגג"ש שלו, כל מכת גז בו הייתה גורמת לשרשרת לקפוץ.
בכל מקרה, טוב שזה נגמר רק בשרשרת שנפלה
סמל אישי של המשתמש
V8_וחצי
Original Gangsta
 
הודעות: 444
הצטרף: ש' דצמבר 01, 2007 10:03 pm
מיקום: Keepin' it Real


חזור אל רכב כללי

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 2 אורחים

cron