עמוד 1 מתוך 1

העלאת סימלונים

הודעהפורסם: ה' נובמבר 15, 2007 10:38 am
על ידי מנהל המערכת
אהלן חברים, כמו שהבחנתם, ניתן להעלות סמלונים.

גודל הסמלון הוא מקסימום : 140X140 פיקסלים לרוחב ולאורך, ומקסימום משקל קובץ 70,000 bytes.

בברכה ויום נעים