עמוד 1 מתוך 1

Embed

הודעהפורסם: ד' מאי 13, 2009 8:37 am
על ידי guurf
האם יהיה אפשרי "להדביק" בפורום מתי שהוא נגן עם סרטון מיוטיוב (Embed)?
גיא.

הודעהפורסם: ב' יוני 01, 2009 2:41 pm
על ידי guurf
תשובה, מישהו?

הודעהפורסם: ב' יוני 01, 2009 4:29 pm
על ידי AKICHU
צודק, יש לפטר את אקיצ'ו
אנחנו מתכוונים לשדרג את הפורום ונבדקות כל מיני אפשרויות
אירית

הודעהפורסם: ב' יוני 01, 2009 4:39 pm
על ידי guurf
רק את המראה תשאירו כמו שהוא.

Re: Embed

הודעהפורסם: ה' אוקטובר 29, 2009 7:08 pm
על ידי guurf
האם Embed עובד בגרסה הזו של הפורום?

Re: Embed

הודעהפורסם: ה' אוקטובר 29, 2009 7:17 pm
על ידי AKICHU
אנחנו בתהליך של הטמעת תוספים למיניהם, יש משהו ספציפי שאתה מדבר עליו?
אירית

Re: Embed

הודעהפורסם: ה' אוקטובר 29, 2009 9:00 pm
על ידי guurf
כן, שתילת נגן יוטיוב עם סרטון מסויים בתוך הדף - מה שמכונה בעגת היוטיוב Embed.
ודרך אגב, גם לאחר מחיקת עוגיות הפורום ממשיך לשכוח אותי.

Re: Embed

הודעהפורסם: ה' אוקטובר 29, 2009 9:05 pm
על ידי AKICHU
אנחנו עובדים על זה ואני מקווה שבקרוב מאד נצליח להתקין תג יוטיוב

לגבי מערכת היחסים השבירה שלך עם הפורום, היא באמת בעייתית, באיזה דפדפן אתה משתמש?
אירית

Re: Embed

הודעהפורסם: ו' אוקטובר 30, 2009 3:20 pm
על ידי guurf
אקספלורר 8

Re: Embed

הודעהפורסם: ו' אוקטובר 30, 2009 4:01 pm
על ידי AKICHU
גיא
גלגל למטה, בפס הכחול מצד שמאל יש: נקה את עוגיות כל המערכת, לחץ על זה אשר, התחבר מחדש ודווח
אירית

Re: Embed

הודעהפורסם: ו' אוקטובר 30, 2009 10:14 pm
על ידי guurf
ניסיתי - עדיין לא עבד...

Re: Embed

הודעהפורסם: ו' אוקטובר 30, 2009 10:19 pm
על ידי AKICHU
אם ככה אתה גולש ברשת, וזה בעיתי, בכל זאת זה פורום חינמי
אירית

Re: Embed

הודעהפורסם: ו' אוקטובר 30, 2009 10:35 pm
על ידי guurf
אז, מה עושים?