אירוע ההצדעה ב-4 ביולי - התמונות

אירועי אספנות בישראל ובעולם - פרטים, תמונות והסיפורים שלכם

אירוע ההצדעה ב-4 ביולי - התמונות

הודעהעל ידי Vovka » ש' יולי 04, 2009 1:48 pm

תמונה

קצת מיותר :lol:
Vovka
 
הודעות: 157
הצטרף: א' פברואר 10, 2008 8:45 pm

הודעהעל ידי Vovka » ש' יולי 04, 2009 5:36 pm

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
Vovka
 
הודעות: 157
הצטרף: א' פברואר 10, 2008 8:45 pm

הודעהעל ידי ufd41 » ש' יולי 04, 2009 7:57 pm

תמונות מאירוע ההצדעה לתעשיית הרכב האמריקנית.

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
תמונה
תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

[img][img]http://img12.imageshack.us/img12/5173/dscf3885.jpg[/img]

תמונה

תמונה

תמונה

תמונות נוספות ניתן לראות כאן.
http://public.fotki.com/ufd41/2009-ivc- ... _slideshow
או כאן.
http://public.fotki.com/ufd41/2009-ivc- ... page4.html
נערך לאחרונה על ידי ufd41 בתאריך ש' יולי 04, 2009 8:49 pm, נערך פעם אחת בסך הכל.
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

הודעהעל ידי מנהל המערכת » ש' יולי 04, 2009 8:28 pm

תמונה של החברה שלנו (מועדון מאזדה המאוחד)

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
מנהל המערכת
מנהל המערכת
 
הודעות: 74
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 10:09 am

הודעהעל ידי AKICHU » ש' יולי 04, 2009 8:55 pm

אני מסתכלת על התמונה של חברי מועדון מאזדה, כמו גם יצא לי להכיר את חברי מועדון סקאלה וSTI , כמובן החוליגנים החמודים של FS, כולם ככולם משמעת חניה ראויה שתרמה רבות.

הייה כייף לראות, ולראשונה זה קורה שכל המועדונים על כל גווניה של התרבות המוטורית בישראל התקבצו ביחד לאירוע משותף.

אהבתי במיוחד את הקטע שהשוטרים סיירו, וחבל שלא הייתה עלי מצלמה לתעד את ארשת הפנים של כמה מהמשתתפים ואת הגוף הדרוך :D

אבל זו בדיוק אחת מהמטרות של המפגש הרב מועדוני, לנסות לקרב, לקבל את התרבות האחרת ולכבד אותה.

לקדם את התרבות המוטורית באשר היא, ולהביא לכך שהספורט המוטורי יעבור מ"פינות" מנחתים ומקומות סודיים אחרים למקום הראוי להם.

שמחתי להכיר סוף סוף את הפנים מאחורי "שם המשתמש" כמו גם חברים וותיקים מזמנים אחרים

שבוע טוב
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי Vovka » א' יולי 05, 2009 6:04 pm

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
Vovka
 
הודעות: 157
הצטרף: א' פברואר 10, 2008 8:45 pm

הודעהעל ידי ufd41 » ו' אוגוסט 07, 2009 9:50 pm

תמונות שצולמו ע"י י. בלוך שסיקר את האירוע במצלמתו.

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

הודעהעל ידי ufd41 » ו' אוגוסט 07, 2009 10:17 pm

תמונות נוספות ממצלמתו של י. בלוך.


תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

הודעהעל ידי ufd41 » ו' אוגוסט 07, 2009 10:24 pm

תמונות נוספות ממצלמתו של י. בלוך.


תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm


חזור אל ארועי אספנות בארץ ובעולם

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 3 אורחים