EAA airventure 2009 התצוגה האווירית באושקוש

אירועי אספנות בישראל ובעולם - פרטים, תמונות והסיפורים שלכם

EAA airventure 2009 התצוגה האווירית באושקוש

הודעהעל ידי AKICHU » ג' ספטמבר 29, 2009 12:05 am

התצוגה האווירית השנתית באושקוש ויסקונסין היא כנס שנערך לרב ביום שני האחרון של חודש יולי למשך שבוע ימים.
תמונה
מגדל הפיקוח והבקרה בשדה הוא העסוק ביותר בעולם במהלך ימות האירוע והפקחים ובקרי הטיסה נוהגים לכנות את החלק שלהם כסופר בול של פיקוח ובקרת טיסה.
ארגון ה- EAA נוסד בשנת 1953 במילוואקי על מנת להוות בית לבוני ומשפצי כלי תעופה.
האירוע כולל את הקטגוריות הבאות:
• תצוגה של כל כלי הטיס למיניהם ובכל הגדלים
• כלי טיס בבניה עצמית
• כלי טיס עתיקים
• מטוסי קרב והפצצה משופצים ורפליקות
• כלי טיס צבאיים פעילים מתוצרת ארה"ב ומחוצה לה
• כלי טיס מסחריים
• אולטראלייטס
• מסוקים וג'ירוקופטר
• מטוסים ימיים
• שוק חלפים
• תצוגות למינהן של חברות תעופה מסחריות, של נאסא, של ה- FAA
• מטסי אוירובטיקה
• הרצאות
• הופעות בידור

השנה נערכה התצוגה האווירית בין התאריכים ה- 27 ביולי – ה- 2 באוגוסט
להלן סירטון
כאן

חג שמח
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

חזור אל ארועי אספנות בארץ ובעולם

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 3 אורחים