תודה למפגש הירושלמי על האירוח הנפלא.
ליוני מזל טוב ליום ההולדת.
מצורף מקבץ תמונות וסירטון מהמפגש .
בתמונות נוספות ניתן לצפות בקישור המצורף להנאתכם.
http://public.fotki.com/ufd41/2009-ivc- ... 9-ivc----/
Asaf כתב:תודה על התמונות!
היה כיף.
חזור אל ארועי אספנות בארץ ובעולם
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 2 אורחים