חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

אירועי אספנות בישראל ובעולם - פרטים, תמונות והסיפורים שלכם

חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהעל ידי ufd41 » ש' דצמבר 12, 2009 4:55 pm

תודה למפגש הירושלמי על האירוח הנפלא.
ליוני מזל טוב ליום ההולדת.
מצורף מקבץ תמונות וסירטון מהמפגש .

בתמונות נוספות ניתן לצפות בקישור המצורף להנאתכם.
http://public.fotki.com/ufd41/2009-ivc- ... 9-ivc----/
קבצים מצורפים
DSCF4788 עותק.JPG
DSCF4788 עותק.JPG (143.53 KiB) נצפה 14515 פעמים
DSCF4786 עותק.JPG
DSCF4786 עותק.JPG (141.01 KiB) נצפה 14515 פעמים
DSCF4782 עותק.JPG
DSCF4782 עותק.JPG (144.27 KiB) נצפה 14514 פעמים
DSCF4778 עותק.JPG
DSCF4778 עותק.JPG (117.23 KiB) נצפה 14509 פעמים
DSCF4776 עותק.JPG
DSCF4776 עותק.JPG (139.86 KiB) נצפה 14510 פעמים
DSCF4775 עותק.JPG
DSCF4775 עותק.JPG (125.73 KiB) נצפה 14508 פעמים
DSCF4771 עותק.JPG
DSCF4771 עותק.JPG (128.99 KiB) נצפה 14507 פעמים
DSCF4768 עותק.JPG
DSCF4768 עותק.JPG (153.36 KiB) נצפה 14508 פעמים
DSCF4766 עותק.JPG
DSCF4766 עותק.JPG (67.18 KiB) נצפה 14501 פעמים
DSCF4764 עותק.JPG
DSCF4764 עותק.JPG (71.6 KiB) נצפה 14501 פעמים
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהעל ידי Asaf » ש' דצמבר 12, 2009 5:22 pm

תודה על התמונות!
היה כיף. :wink:
סמל אישי של המשתמש
Asaf
 
הודעות: 2
הצטרף: ו' נובמבר 27, 2009 3:28 pm

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהעל ידי אקסל » ש' דצמבר 12, 2009 5:23 pm

חיים,תודה על התמונות והסירטון :wink:
סמל אישי של המשתמש
אקסל
 
הודעות: 141
הצטרף: ד' אוקטובר 14, 2009 4:24 pm
מיקום: מעלה אדומים

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהעל ידי אקסל » ש' דצמבר 12, 2009 7:17 pm

Asaf כתב:תודה על התמונות!
היה כיף. :wink:

אסף תודה לך ולכל החברים היקרים ממועדון רנו 4
אני מקווה שניפגש לעיתים יותר תכופות :!:
סמל אישי של המשתמש
אקסל
 
הודעות: 141
הצטרף: ד' אוקטובר 14, 2009 4:24 pm
מיקום: מעלה אדומים

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהעל ידי michaelc » ש' דצמבר 12, 2009 8:03 pm

תמונות נוספות
קבצים מצורפים
IMG_4885 עותק.JPG
IMG_4885 עותק.JPG (135.49 KiB) נצפה 14315 פעמים
IMG_4884 עותק.JPG
IMG_4884 עותק.JPG (128.03 KiB) נצפה 14318 פעמים
IMG_4883 עותק.JPG
IMG_4883 עותק.JPG (128.56 KiB) נצפה 14314 פעמים
michaelc
 
הודעות: 10
הצטרף: ב' נובמבר 09, 2009 9:23 pm

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהעל ידי michaelc » ש' דצמבר 12, 2009 8:08 pm

עוד
קבצים מצורפים
IMG_4889 עותק.JPG
IMG_4889 עותק.JPG (88.44 KiB) נצפה 14312 פעמים
IMG_4888 עותק.JPG
IMG_4888 עותק.JPG (87.5 KiB) נצפה 14307 פעמים
IMG_4887 עותק.JPG
IMG_4887 עותק.JPG (121.07 KiB) נצפה 14306 פעמים
michaelc
 
הודעות: 10
הצטרף: ב' נובמבר 09, 2009 9:23 pm

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהעל ידי michaelc » ש' דצמבר 12, 2009 8:11 pm

עוד
קבצים מצורפים
IMG_4910 עותק.JPG
IMG_4910 עותק.JPG (103.31 KiB) נצפה 14302 פעמים
IMG_4897 עותק.JPG
IMG_4897 עותק.JPG (76.15 KiB) נצפה 14300 פעמים
IMG_4890 עותק.JPG
IMG_4890 עותק.JPG (113.78 KiB) נצפה 14300 פעמים
michaelc
 
הודעות: 10
הצטרף: ב' נובמבר 09, 2009 9:23 pm

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהעל ידי michaelc » ש' דצמבר 12, 2009 8:15 pm

עוד
קבצים מצורפים
IMG_4934 עותק.JPG
IMG_4934 עותק.JPG (103.47 KiB) נצפה 14303 פעמים
IMG_4928 עותק.JPG
IMG_4928 עותק.JPG (120.56 KiB) נצפה 14299 פעמים
IMG_4908 עותק.JPG
IMG_4908 עותק.JPG (118.26 KiB) נצפה 14298 פעמים
michaelc
 
הודעות: 10
הצטרף: ב' נובמבר 09, 2009 9:23 pm

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהעל ידי דני של עליזה » ש' דצמבר 12, 2009 9:32 pm

כבוד גדול היה לי לבני רוי ולעליזה להתארח אתכם בירושלים , המון תודה - דני
סטאלין מת , קנדי מת , בן גוריון מת וגם אני לא מרגיש כל כך טוב ...
דני של עליזה
 
הודעות: 5
הצטרף: ב' מאי 11, 2009 12:41 pm
מיקום: צפון - כמעט לבנון

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהעל ידי y9853 » א' דצמבר 13, 2009 11:11 am

שוב תודה לכל מי שהגיע לירושלים לחגוג עימנו את הדלקת הנר הראשון של חנוכה.

תודה רבה על התמונות והסרטון!!
y9853
 
הודעות: 13
הצטרף: ג' יולי 28, 2009 1:52 pm

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהעל ידי אקסל » א' דצמבר 13, 2009 6:04 pm

יוני משום מה אתה נראה טוב בתמונות (בהשוואה לגיל שלך ) :D :D :D
סמל אישי של המשתמש
אקסל
 
הודעות: 141
הצטרף: ד' אוקטובר 14, 2009 4:24 pm
מיקום: מעלה אדומים


חזור אל ארועי אספנות בארץ ובעולם

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 2 אורחים