עמוד 1 מתוך 1

חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהפורסם: ש' דצמבר 12, 2009 4:55 pm
על ידי ufd41
תודה למפגש הירושלמי על האירוח הנפלא.
ליוני מזל טוב ליום ההולדת.
מצורף מקבץ תמונות וסירטון מהמפגש .

בתמונות נוספות ניתן לצפות בקישור המצורף להנאתכם.
http://public.fotki.com/ufd41/2009-ivc- ... 9-ivc----/

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהפורסם: ש' דצמבר 12, 2009 5:22 pm
על ידי Asaf
תודה על התמונות!
היה כיף. :wink:

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהפורסם: ש' דצמבר 12, 2009 5:23 pm
על ידי אקסל
חיים,תודה על התמונות והסירטון :wink:

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהפורסם: ש' דצמבר 12, 2009 7:17 pm
על ידי אקסל
Asaf כתב:תודה על התמונות!
היה כיף. :wink:

אסף תודה לך ולכל החברים היקרים ממועדון רנו 4
אני מקווה שניפגש לעיתים יותר תכופות :!:

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהפורסם: ש' דצמבר 12, 2009 8:03 pm
על ידי michaelc
תמונות נוספות

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהפורסם: ש' דצמבר 12, 2009 8:08 pm
על ידי michaelc
עוד

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהפורסם: ש' דצמבר 12, 2009 8:11 pm
על ידי michaelc
עוד

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהפורסם: ש' דצמבר 12, 2009 8:15 pm
על ידי michaelc
עוד

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהפורסם: ש' דצמבר 12, 2009 9:32 pm
על ידי דני של עליזה
כבוד גדול היה לי לבני רוי ולעליזה להתארח אתכם בירושלים , המון תודה - דני

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהפורסם: א' דצמבר 13, 2009 11:11 am
על ידי y9853
שוב תודה לכל מי שהגיע לירושלים לחגוג עימנו את הדלקת הנר הראשון של חנוכה.

תודה רבה על התמונות והסרטון!!

Re: חבריIVC מתארחים במפגש ירושלים הדלקת נרות חנוכה 2009

הודעהפורסם: א' דצמבר 13, 2009 6:04 pm
על ידי אקסל
יוני משום מה אתה נראה טוב בתמונות (בהשוואה לגיל שלך ) :D :D :D