עמוד 1 מתוך 1

מפגש IVC השלישי ברמת השרון

הודעהפורסם: ש' מאי 17, 2008 3:11 pm
על ידי רועי צוקרמן
כמו בפעמים הקודמות - יופי של מזג אוויר, מיקום מושלם, אנשים נחמדים :)
יש הרבה תמונות, אז אתן להן לדבר.

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה



תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה



תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

בראאבו

הודעהפורסם: ש' מאי 17, 2008 5:04 pm
על ידי DAVIDCL
:!: :!: :!: :!: :roll: :lol:
קינגים אחד אחד

מפגש רמ"הש מס' 3 17.05.2008

הודעהפורסם: ש' מאי 17, 2008 7:18 pm
על ידי ufd41
מעט מהתמונות שצילמתי.(נגמרו לי הסוללות)


תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

שאר התמונות בקישור המצורף.
http://public.fotki.com/ufd41/z-10/

צוקרמן

הודעהפורסם: ש' מאי 17, 2008 8:56 pm
על ידי DAVIDCL
ותמונות חברי IVC צילמתם?הצ'יף למשל או אירית הגדולה מכולם

הודעהפורסם: ש' מאי 17, 2008 9:06 pm
על ידי AKICHU
ממש לא נראה לך, תצטרך לבוא בעצמך ולגלות כמו שנאמר באידיש
This is for us to know and you to find out
אירית

הודעהפורסם: ש' מאי 17, 2008 11:23 pm
על ידי zeev
צילומים יפים , אין מה להגיד , לרועי וחיים כל הכבוד , ולחיים בפעם הבאה תכין עוד סוללה . שבוע טוב . - זאב

צ'יף

הודעהפורסם: א' מאי 18, 2008 6:17 am
על ידי DAVIDCL
הוספת תמונות היתה מכבידה על האתר ככה הסבירה לי אירית אם הבנתי נכון
אבל גם כך האוסך מאוד מיוחד נדיר ומרתק :!: