עמוד 1 מתוך 1

מפגשישי 4.07.2008

הודעהפורסם: ו' יולי 04, 2008 11:33 pm
על ידי ufd41
נפגשנו כמו כל יום שישי בקפה נטו ברחבת החניה היה מפגש של מועדון הרודסטארים ומועדון הארלי דוידסון.
מספר תמונות של אופנועים שצילמתי.

URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]
תמונה [


URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]
תמונה

תמונה
תמונה

תמונה
תמונה

תמונה
תמונה

תמונה
תמונה

תמונה
תמונה

תמונה
תמונה

תמונה
תמונה