אספנות, קלאסיות, כלי רכב, אופנועים - פורום אספני כלי הרכב הארצישראלים
אספני כלי הרכב הארצישראלים
http://ivc.org.il/forum/
מפגשישי 4.07.2008
http://ivc.org.il/forum/viewtopic.php?f=5&t=576
עמוד
1
מתוך
1
מפגשישי 4.07.2008
פורסם:
ו' יולי 04, 2008 11:33 pm
על ידי
ufd41
נפגשנו כמו כל יום שישי בקפה נטו ברחבת החניה היה מפגש של מועדון הרודסטארים ומועדון הארלי דוידסון.
מספר תמונות של אופנועים שצילמתי.
URL=http://imageshack.us]
[/URL]
[
URL=http://imageshack.us]
[/URL]