עמוד 1 מתוך 1

מפגש החיפושיות באיצטדיון רמת-גן

הודעהפורסם: א' אוקטובר 19, 2008 1:54 pm
על ידי רועי צוקרמן
היה אירוע צבעוני ונחמד מאוד עם אווירה טובה.
בערך 100 חיפושיות וקלאסיות אחרות של פולקסווגן השתתפו. מרשים :)

ונעבור לתמונות:

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה


עד כאן :shock:

רועי.

הודעהפורסם: א' אוקטובר 19, 2008 2:07 pm
על ידי AKICHU
איזו בונבוניירה והרעיון של חיפוציור חבל"ז
אירית

הודעהפורסם: א' אוקטובר 19, 2008 10:35 pm
על ידי zeev
אכן תמונות קשות לצפיה , קשות שבעתיים כי רציתי לראות, ולא בתמונות , אלא בחיים , הואיל ואי אפשר להשיב מה שעבר התמונות מדברות , כל הכבוד אירוע נפלא , בפעם הבאה מגיע , שבועת הצופים.

הודעהפורסם: ב' אוקטובר 20, 2008 1:36 am
על ידי Vovka
כמה חבל שלא ידעתי על הארוע. :(
תמונות מצויינות רועי! :wink: