עמוד 1 מתוך 2

מפגשבת של אספני כלי הרכב הארצישראלים, ב- 10 בינואר 2009

הודעהפורסם: ש' דצמבר 13, 2008 6:00 pm
על ידי IVC
תמונה

כמיטב המסורת של "אספני כלי הרכב הארצישראלים" ובחסות עירית רמת השרון, יתקיים מפגש ביום שבת ה-10 בינואר 2009, החל מהשעה 16:00.

המפגש ייערך בככר עיריית רמת השרון ברחוב אוסישקין, ויכלול מפגש חובבי אפסנות ותצוגת כלי רכב - הפעם בסימן קטנועים ישנים - טילונים, טוסטוסים, מופדים וכדומה.

לרווחת הבאים בית הקפה ליד הככר, ובמקום תהיה תאורה גם לאחר רדת החשיכה. כולם מוזמנים!

במקרה של גשם המפגש ידחה בשבוע.

תזכורת

הודעהפורסם: א' ינואר 04, 2009 8:28 pm
על ידי IVC
תמונה

תזכורת

הודעהפורסם: ה' ינואר 08, 2009 9:13 pm
על ידי IVC
האירוע יתקיים כמתוכנן, לשרותכם מפה להגעה
להתראות

תמונה

הודעהפורסם: ו' ינואר 09, 2009 4:52 pm
על ידי ufd41
פירסום חוצות של האירוע שמקיים IVC ב10.01.2009 בכיכר מול עיריית רמת השרון.
חברה דו גלגלי שמגיעים מה דעתכם שניפגש בכניסה לרמה"ש וניכנס בשיירה מי מוכן.

תמונה

הודעהפורסם: ש' ינואר 10, 2009 10:22 pm
על ידי AKICHU
היה יופי של מפגש, נהנתי מכל רגע, תודה לכל מי שלקח חלק בארגון ותודה גדולה ומיוחדת לחיים על הארגון ועל הנחישות לשמר ולתעד את הטילונים, הטוסטוסים והאופנועים הקלים בישראל.
מצפה לתמונות
אירית

הודעהפורסם: ש' ינואר 10, 2009 11:18 pm
על ידי ufd41
ufd41 כתב:היה מפגש מהנה.
תודה לכל מי שטרח והגיע.
ראינו היום רכבים ואופנועים שלא רואים כל יום
ועכשיו נעבור לתמונות.



URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]


URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]


URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]


URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]


URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]
ותודה לנציגי מועדון הווספה שהשתתפו..


URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL
ועוד תודה לקבוצת הונדה חצי שהשתתפו.



URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]



URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]



URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]


URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]



URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]



URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]



URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]
ועוד תודה לקבוצת הטילונים שהגיעה.




URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]



URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]


תמונה


URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]
URL=http://imageshack.us]תמונה[/URL]

תמונה



תמונות נוספות ניתן לראות כאן
http://public.fotki.com/ufd41/9---/

מפגש 10-01-09

הודעהפורסם: א' ינואר 11, 2009 8:08 am
על ידי Yishay
מצטרף לדבריה של אירית.
היה מפגש מעניין , שמחתי לראות חברים ותיקים וכלי רכב מעניינים.
כל הכבוד על האירגון.

ישי

הודעהפורסם: א' ינואר 11, 2009 11:02 am
על ידי ירון פ.
:D

יופי של אירוע....שמחתי לפגוש חברים חדשים וישנים.

וחוץ מזה לראות כלים שמעולם לא ראיתי.

הודעהפורסם: א' ינואר 11, 2009 11:43 am
על ידי gluk
סממק- הלך לי כרטיס במצלמה לפני שהורדתי תמונות!!!!!!!! :? :(

הודעהפורסם: א' ינואר 11, 2009 6:52 pm
על ידי רועי צוקרמן
אירוע נחמד, גם השעה הייתה חידוש וכנראה עזרה למשוך הרבה יותר מבקרים מהרגיל :)

ולתמונות:

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תודה לזאב, ירון, חיים וכל מי שתרם להרמת אירוע מכובד :)

הודעהפורסם: א' ינואר 11, 2009 9:01 pm
על ידי m.azulay
תמונות יפות. נראה שנהנתם..

הודעהפורסם: א' ינואר 11, 2009 10:53 pm
על ידי zeev
ערב טוב משה , אכן חבל שלא נכחת , אבל יהיו עוד אירועים ונשמח לפגוש אותך.
לגנאדי . לא יודע אבל כל ההרפתקאות קורות לך , ובכל זאת הפגנת נוכחות רצינית .
ואחרון חביב, למי שלמעשה אירגן את האירוע , לידידנו חיים סירי שלא חסך מאמצים שיצליח , ואכן הצליח , אז ארשה לעצמי להגיד בשם כל הנהנים . תודה . - זאב

הודעהפורסם: ב' ינואר 12, 2009 11:55 pm
על ידי gluk
לאחר מלחמה של יומיים- כנראה הצלחתי לשחזר את התמונות, הרבה אין בכל מיקרה, אעלה לכל הפורומים בהזדמנות הראשונה, שיהיה לי זמן לשבת מול המחשב רצוף יותר מ-10 דקות! :)

הודעהפורסם: ג' ינואר 13, 2009 12:01 am
על ידי AKICHU
יאללה יאללה, מה כבר יש לך להיות כל כך עסוק?
אין עבודה, אין חיים יש מלחמה ויש את רדיו דרום שצריך לסבול בגלל הגל השקט, עדיף כבר למות מטיל מאשר להאזין לו
אירית

הודעהפורסם: ג' ינואר 13, 2009 1:55 pm
על ידי gluk
את או חיים מוזמנים לקחת את התמונות שלי מקארספורום, אם אתם רוצים, ולשים גם כאן- זה יהיה יותר מהר, מלשלוח הכל דרך המייל, אני חושב! 8)