מפגשבת של אספני כלי הרכב הארצישראלים, ב- 10 בינואר 2009

כמיטב המסורת של "אספני כלי הרכב הארצישראלים" ובחסות עירית רמת השרון, יתקיים מפגש ביום שבת ה-10 בינואר 2009, החל מהשעה 16:00.
המפגש ייערך בככר עיריית רמת השרון ברחוב אוסישקין, ויכלול מפגש חובבי אפסנות ותצוגת כלי רכב - הפעם בסימן קטנועים ישנים - טילונים, טוסטוסים, מופדים וכדומה.
לרווחת הבאים בית הקפה ליד הככר, ובמקום תהיה תאורה גם לאחר רדת החשיכה. כולם מוזמנים!
במקרה של גשם המפגש ידחה בשבוע.



[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]