אנו שמחים לפתוח את הקיץ במפגש המועדון שיתקיים ביום שישי ה1/5/09 ברחבת קפה ג'ו, רחוב יגאל אלון 96 ת"א.
הארוע יתחיל בשעה 15:00, נשמח לראותכם!
בברכת חג אביב שמח,
אורן ואלעד, מועדון הווספות הישראלי.

guurf כתב:המכונית הכחולה עם הלהבות, מעין אסטרה ספורט, לא? מה מעשיה באירוע ווספה?


חזור אל ארועי אספנות בארץ ובעולם
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 2 אורחים