עמוד 1 מתוך 2

שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: ש' ינואר 30, 2010 11:47 am
על ידי zeev
אשמח לקבל תגובות של הקוראים וכן לתת במידת הצורך הסברים על המשך השיקום
DSCF4855.JPG
DSCF4855.JPG (207.12 KiB) נצפה 20411 פעמים

DSCF4857.JPG
DSCF4857.JPG (192.2 KiB) נצפה 20412 פעמים

DSCF4860.JPG
DSCF4860.JPG (196.42 KiB) נצפה 20412 פעמים

זאב

Re: שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: ב' פברואר 01, 2010 11:19 pm
על ידי V8_וחצי
אני רואה שהאופנועים הבריטיים עדיין מבינים את אותם הכלים :wink:
bike111.JPG
bike111.JPG (59.94 KiB) נצפה 20379 פעמים


זאביק, אני בטוח שבידיים שלך זה יצא לא פחות ממושלם.
בהצלחה!

Re: שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: ש' נובמבר 08, 2014 8:48 pm
על ידי zeev
הזמן עובר מהר כאשר נהנים , התחלנו לשקם את האופנוע ברצינות , בזמן הקרוב נפרסם תמונות מן השיקום .

Re: שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: א' נובמבר 09, 2014 8:43 pm
על ידי annetzer
בהצלחה :-)

Re: שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: א' נובמבר 09, 2014 9:55 pm
על ידי zeev
חן , חן .

Re: שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: ה' נובמבר 13, 2014 8:51 am
על ידי אריהג
אי אפשר לפתוח את קבצי התמונות.

Re: שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: ג' נובמבר 18, 2014 10:53 pm
על ידי V8_וחצי
אריה- לא נורא, בקרוב יהיו תמונות מעניינות יותר...

Re: שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: ה' פברואר 19, 2015 5:52 pm
על ידי zeev
ולהלן ההתקדמות -

1.jpg

Re: שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: ה' פברואר 19, 2015 6:04 pm
על ידי zeev
ועוד התקדמות -

2.jpg


3.jpg


4.jpg

Re: שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: ה' פברואר 19, 2015 6:09 pm
על ידי zeev
ועוד

5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg

Re: שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: ה' פברואר 19, 2015 10:21 pm
על ידי ירון פ.
אופנוע יפה שמשוקם היטב !!

מעבר לעובדה שהתמזל לי לעקוב אחריו מקרוב, יש באופנוע הזה מספר אביזרים שנחשבים לנדירים. הכנף הקידמית מאד מאד מיוחדת ונדירה. גם מכסה התיזמון עם התבריג (מפליז) בתוכו הוא פריט נדיר מתחילת המלחמה.

Re: שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: ו' פברואר 20, 2015 7:48 pm
על ידי אריהג
אני מתפעל!!

Re: שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: ג' פברואר 24, 2015 8:32 pm
על ידי zeev
גם אני .

Re: שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: ג' מרץ 10, 2015 6:28 pm
על ידי zeev
וממשיכים...

1.jpg


2.jpg
2.jpg (254.31 KiB) נצפה 19318 פעמים


3.jpg
3.jpg (214.86 KiB) נצפה 19318 פעמים

Re: שחזור אופנוע b.s.a.- wm - 20 סהרה

הודעהפורסם: ג' מרץ 10, 2015 6:29 pm
על ידי zeev
וממשיכים...

5.jpg
5.jpg (188.27 KiB) נצפה 19318 פעמים


4.jpg
4.jpg (147.03 KiB) נצפה 19318 פעמים