עמוד 1 מתוך 4

פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ש' אוגוסט 27, 2011 1:00 am
על ידי רועי
קצת תמונות מפרויקט שחזור של ווספה מדגם Sprint שאני כרגע בערך שנה וחצי בתוכו.

את הווספה האמורה מצאתי בג'נקיה של השכן (מוסך "אורי סוכנויות") בחורשה מכוסה עלים.
התאריך של הקובץ הוא אפריל 2010.
1.JPG
1.JPG (170.54 KiB) נצפה 54433 פעמים


לאחר בערך חדשיים הצלחתי לאתר את הבעלים ולבצע העברת בעלות.
שמה של הווספה בישראל מסתבר "תיקווה הכריש"
התחלתי בפירוק לרמת הבורג. זה לבד לקח בערך חדשיים.
המנוע פורק עם דיסק 9" ומבער:
2.JPG
2.JPG (145.29 KiB) נצפה 54430 פעמים


חלקי הגוף נשלחו לניקוי חול:
v2.jpg
v2.jpg (43.78 KiB) נצפה 54433 פעמים


במקביל לפחחות וצבע יסוד, התחלתי לאסוף חלקים להמשך השיפוץ. לאחר שתיקווה חזרה מהפחח ביצעתי התאמות של כל מה שהיה אפשר לפני הצבע:
3.jpg
3.jpg (111.04 KiB) נצפה 54435 פעמים


כרגע תיקווה מבלה אצל הצבעי. היו כמה בעיות בצביעה (אשמתי) ולכן היא מבלה שם יותר מהמתוכנן. אבל חלק מהחלקים כבר חזרו אלי.
6 (1).jpg
6 (1).jpg (32.92 KiB) נצפה 54429 פעמים


כל החלקים של תיקווה אמורים לחזור אלי בשבוע הבא ואז יתחיל הפרק השני בפרוייקט. שיפוץ המנוע.
הקייסים המקוריים כבר מוכנים (אבל זה כל מה שיש)
4.JPG
4.JPG (207.85 KiB) נצפה 54433 פעמים


תמונות נוספות יש בפורום של מועדון הווספות הישראלי

Re: פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ש' ספטמבר 03, 2011 6:22 pm
על ידי רועי
ביום חמישי הבודי חזר הביתה ואתמול בשישי התחלתי להרכיב כמה דברים, בשביל לקבל מושג. (ולראות קצת התקדמות)

00.JPG
00.JPG (209.83 KiB) נצפה 54399 פעמים

Re: פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ש' ספטמבר 03, 2011 6:45 pm
על ידי רועי צוקרמן
איזה יופי של צבע :)

Re: פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ש' ספטמבר 03, 2011 8:35 pm
על ידי zeev
אין מה להגיד , קבלת מנוע במצב מעולה .

Re: פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ב' ספטמבר 12, 2011 4:17 pm
על ידי רועי
קונטרהגיר מפורק ומוכן לשיפוץ

תמונה

תמונה

הפחיות שסוגרות את הקונטרהגיר התחילו להתרופף, מה שדחף אותי לפרק ולשפץ. לאחר הפתיחה גיליתי שאחד הקפיצים גם היה שבור. מזל.
מחר אקנה קיט שיפוץ מווילף. (ומיסב שבא בתוכו)

Re: פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ב' ספטמבר 12, 2011 6:26 pm
על ידי zeev
הקפיצים , מה המידה שלהם ? ( אורך ורוחב )

Re: פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ב' ספטמבר 12, 2011 8:17 pm
על ידי רועי
אורך 29.5 מ"מ
קוטר 12.7 מ"מ
אני יכול להביא לך אותם מחר.

Re: פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ג' אוקטובר 04, 2011 11:21 pm
על ידי רועי
היום התקדמות גדולה.
לאחר מאמץ שכנוע קיבלתי מתנה ווספה מדגם סופר, ילידת 1966.
הווספה (אם תשופץ) לא מתוכננת לשיפוץ מיידי ולכן אני מתכנן לקחת ממנה כמה חלקים שחסרים לי על מנת לשפץ את המנוע של הספרינט.
בעיקר את הקרנק, הצילינדר, הבוכנה וראש המנוע שכרגע חסרים לי.
מזל שפיאג'יו לא שינו את החלקים בין הדגמים....

Re: פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ד' אוקטובר 05, 2011 12:07 am
על ידי AKICHU
תמונותתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אירית

Re: פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ד' אוקטובר 05, 2011 7:57 am
על ידי רועי
תמונה

Re: פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 9:49 pm
על ידי רועי
המנוע של הסופר מפורק.
הצילינדר, הקרנק, ושאר חלקי הראש ילקחו לטובת הספרינט.
2011-10-09_18-52-24_610.jpg
2011-10-09_18-52-24_610.jpg (29.75 KiB) נצפה 54249 פעמים


גם המזלג חזר מ-Powder coating
2.jpg
2.jpg (30.3 KiB) נצפה 54245 פעמים


ופה הציר הראשי כבר מורכב.
3.jpg
3.jpg (38.63 KiB) נצפה 54246 פעמים


יש התקדמות :roll:

Re: פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ב' נובמבר 07, 2011 12:32 pm
על ידי רועי
התקדמות קטנה

מתקן להחזקת גלגל ספייר:
1.jpg
1.jpg (46.74 KiB) נצפה 54177 פעמים


ג'ק אמצע מותקן עם ברגי נירוסטה חדשים:
2.jpg
2.jpg (59.37 KiB) נצפה 54176 פעמים


3.jpg
3.jpg (54.67 KiB) נצפה 54176 פעמים

Re: פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ש' דצמבר 31, 2011 9:39 am
על ידי רועי
המשך עבודה
המנוע כמעט מוכן
2.jpg
2.jpg (84.8 KiB) נצפה 54062 פעמים


את תושבות המנוע יצרתי לבד מפוליוראטן
תמונה
תמונה
מי שצריך אני יכול לייצר לדגמים - Sprint, Super ו- VBB.

Re: פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ש' פברואר 04, 2012 7:47 am
על ידי רועי
המשך עבודה, הרכבת פסי רצפה.
תמונה
(צד ימין לפחות)

Re: פרויקט ווספה Sprint מודל 69.

הודעהפורסם: ש' פברואר 04, 2012 9:30 pm
על ידי שמוליק
עם גימור כזה צריך לחלוץ נעליים כדי לרכוב :P