על ידי zeev » ש' יוני 30, 2012 11:42 pm
אז מה רועי , הביא לך רצון להתחיל ? הרבה עבודה אבל התוצאה ראויה .
ועוד דבר , הכוילים לא באים במקום המפלג , הם עובדים עם המפלג , במקרה הזה יש 2 מערכות פלטינות שחייבות להיות מכוונות למידה זהה אחרת המנוע לא יעבוד חלק , ככה זה במערכות בעלות 2 צילינדרים ולא משנה לעניין זה אם זה מנוע דו פעימתי או 4 , פרט לרכב אחד שזה המסרשמיט שם קיימות 2 זוגות פלטינות אבל הכיוון שונה . אגב למפלג אין קשר ישיר למתח הגבוה אשר פורץ כאשר הפלטינה מתחילה להפתח , למעשה אפשר לעבוד עם זוג אחד של פלטינות אלא שאז יש לגרום שבסיבוב יהיו 2 מצבי פתיחה וסגירה של המגעים .