restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרויקט

המכונית לא מניעה? האופנוע משתעל? הפורום הטכני נועד לכל שאלה ולתמונות של תהליכי שיפוץ

restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרויקט

הודעהעל ידי lior_baruch » ש' פברואר 18, 2012 8:37 pm

Hej (היי בשוודית...)

ספוילר: בסוף הטקסט יש נוסחת שיפוץ כלים מרובים למשפץ המתמיד.

מזה חודשים רבים נושף בעורפי פרויקט לא שגרתי למדי, שיפוץ ובנייה של הוסקוורנה 390 שנת 1978.

רוב החלקים נמצאים אך רובם ככולם דורשים חידוש ושיפוץ, מה שהופך את הפרויקט למעניין עוד יותר!

למי שלא מכיר... מדובר באופנוע שוודי, מהתקופה שהוסקוורנה היה בבעלות ובייצור שוודי בלבד (כיום חלק מקבוצת BMW), ייצרו בזמנו (וגם כיום) אופנועי מוטוקרוס ואנדורו וגם מכסחות דשא, ציוד למטבחים ועוד כל מיני דברים שעושים שוודים...

ספציפית מדובר באופנוע שתי פעימות בנפח 390 סמ"ק, גיר אוטומטי (!!), גבוה, גס, מרושע, עם זיפים וגריז על הגריפים.

בעוד התמונות של "לפני" נראות נוראיות למדי, מבחינתי זהו בסיס מצויין שכן כאמור, כל החלקים ישנם (גם אם אינם מצולמים) ואת רוב החלקים ניתן להשיג בחו"ל ובמחירים לא יקרים יותר ממנת שווארמה (בפיתה... לאפה ושתייה זה כבר סיפור אחר..).

ועתה: טיפ למשפץ הכמותי: כשמשפצים יותר מכלי אחד ואפילו יותר משניים במקביל, עלויות השיפוץ (העצמי) יורדות משמעותית! תהליכי ניקוי חול, גילוון, ניקוי בחומצות, צביעה ועוד תהליכים כאלו אחרים ניתנים לביצוע במקביל על החלקים השונים ובכך אפשר להוזיל בעשרות אחוזים את העלות לכל אופנוע... וזה בדוק ;)

הפרויקט יחסית פשוט שכן מדובר באופנוע פשוט יחסית, ללא מערכת חשמל מורכבת וללא גינונים קוסמטיים... ואני מקווה לסיים אותו תוך 2-3 חודשים לערך.

השימוש בסוף התהליך? עדיין לא החלטתי... אם חיית שטח בועטת וצועקת עם אמינות לא ידועה או דוגמן סטנד...

נתחיל מתמונת לפני.... אחריה נעבור לקצת תמונות "כך יהיה" ונמשיך עם תמונות לפני...

תמונה

נשטוף קצת את העיניים...

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

שנתון אחר, אבל צריך תמונה שתראה שיש לאופנועים האלו גם צד ימין ולא רק צד שמאל...
תמונה

ידני:
תמונה


תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

ניקוי חול לשלדה ולעוד כמה ברזלים שאין להם בעיה להתמודד עם קצת חול... (מחר חלקים אחרים, עדינים בנפשם, יוצאים להתזת סודה).

ניקוי החול נעשה בת"א אצל יגאל ניקוי חול. את יגאל אני מכיר הרבה שנים ומעבר להיותו כיף של בן אדם לדבר איתו, הוא מבין עניין ורגיש ל'צרכים המיוחדים' של האופנוענים בכל הקשור לרגישות בהתזה ובמדיה.

עלות ניקוי שלדה, מתלה ועוד כל מיני מכלולים יכולה לנוע בין 250-350 ש"ח, תלוי במצבה (צבע או חלודה) ובכמות החלקים הנלווים...

למעוניינים - יגאל 050-5519066 / 03-6872758.
השלדה תצבע השבוע בצבע המקורי ביחד עם יתר החלקים כגון רגליות, מתאמים שונים ועוד בצבע אפור מבריק (RAL 9006):

(בתמונה נראית שלדה זהה של חבר שהחליט גם הוא לשפץ את אותו האופנוע ובינתיים מתחיל עם צביעת השלדה):
תמונה

תמונה

תמונה


הצביעה תעשה אצל ארז דרור - מושב בן-זכאי (ליד יבנה). עלות צביעת שלדה + מתלה (ועוד כל מיני חלקים נילווים) נעה בין 800-1200 ש"ח, תלוי בגימור ובכמות החלקים...

ארז דרור - 052-5553677

לצורך המחשה, זה צבע השלדה במקור, החלטתי לדבוק בו וזו לאחר התלבטות קלה בין שחור לאפור...:
תמונה

השלדה צבועה בצבע המקורי לעיל.
תמונה

חלקי אלומיניום עברו ניקוי בהתזת סודה וחלקי ברזל גדולים עברו ניקוי חול.
תמונה

תמונה


חלקים קטנים יחסית זוכים לטיפול אישי.... אם באמצעות מלטשת אקסנטרית ואם באמצעות מלטשת ברזל שולחנית, לניקוי צבע, חלודה ויתר החולי בן 34 השנים...
תמונה

תמונה

כל החלקים הנ"ל נצבעו היום, יצא נפלא, תמונות מחר.

בסיס מושב האופנוע עשוי ממתכת דקה יחסית (1 מ"מ). לצידי הבסיס שתי תושבות מרותכות וכן בורג בחלק הקדמי לקיבוע בשלדה.

נראה שהחלק כבר עבר תיקון אחד, עברו השנים, חלפו הימים והכל פשוט התפורר...

החלק לפני:
תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

בשלב הראשון, חיתוך החלקים ה"פגומים":
תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

חיתוך פיסת פח בצורה החסרה:
תמונה

בדיקת התאמה:
תמונה

חיתוך פיסות הצד וכיפוף בהתאם לקווים המקוריים:
תמונה

החלק הינו כאמור תושבת מושב, לא ויזואלי בשום דרך (כנף פלסטיק מתחת, ספוג מעל) כך שהדגש היה מבחינתי על חוזק (פיצוי על תכנון מעט לקוי של היצרן) ולאו דווקא על יופי... נוסיף לזה שלרתך פח מגולוון עם מתכת חלודה (אמנם לוטשה באיזור הריתוך אך בכל זאת..) בעובי 1 מ"מ לא היה פשוט, בכלל, בכלל...

מבט מלמטה לאחר ריתוך עליון וקצת השחזה...

תמונה

צדדים:
תמונה

תמונה

ולצד היפה :) יציקת מתכת ללא שום כוונת ליטוש לאחר מכן לצורך התייפייפות... שיהיה מסיבי, יאמי יאמי:
תמונה

תמונה

תמונה

אוזניים (Brackets) ... לאחר חיתוך וכיפוף לפי המידה המקורית, קידוח שני חורים וליטושם באמצעות שופין:
תמונה

תמונה

תמונה


התאמת בורג, הוספת פלטה עגולה (לחיזוק) כפי שהייתה במקור וריתוך (בכדי לקבע את הבורג המסתתר מתחת לספוג בזמן הרכבת האום):
תמונה

תמונה

זהו.
תמונה

תמונה

וזהו לאחר ניקוי החלודה, חומצה וציפוי אבץ. הא לך אויב שוודי אכזר:
תמונה

תמונה

תמונה

תמונה


כנף אחורית (עשויה פלסטיק) - הכנף עמדה בשמש מי יודע כמה שנים... והצהיבה בכל מיני מקומות.

שיוף באמצעות ניירות ליטוש מים, בתחילה 240, אח"כ 360, 800, 1200 ועד ל-2000 עד להחזרת המראה המקורי.

תמונה

תמונה


החלקים נצבעו, הברזלים צופו אבץ והגיע הזמן לשלב הלגו...

השלדה מוקמה על ארגז פלסטיק (עד שאתפנק לי בליפט הרמה למוטוקרוס...) ומשם התחילה ההרכבה.
תמונה

לצערי בנקודה מסויימת פשוט חיברתי ברגים בלי להדק אותם והפסקתי במלאכה מכיוון ששייבות ואומי ניילוק לא היו בנמצא... בהמשך הם חוברו כיאות...

כל החלקים בפרויקט הזה הינם החלקים המקוריים משנת 1978 אשר עוברים תהליכי שיפוץ כאלו ואחרים. אין "חלקי קטלוג"

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

יש הרבה עבודה של התאמות חלקים, שיופים, ליטושים וצביעות שקשה להמחיש בתמונות וכמו כן לא ממש מעניין ברוב המקרים להעלות כאן... תהליכים פשוטים למדי...

כאמור בפרויקט הזה מדובר על שימוש בחלקים קיימים בלבד (אלא אם ממש, אבל ממש אין ולא ניתן לייצר/להשיג, מה שלא קרה עד עכשיו) וייצור עצמאי. לדוגמא, דברים קטנים כגון חיתוך גומיות (חומר גלם - פנימית של אוטו) לכל מיני חבקים וחלקים כגון תושבות כידון:

תמונה

תמונה

בינתיים חיבורים של כל מיני ברגים, התאמות וכו'...
תמונה

תמונה

תמונה

תמונה


כיסוי מושב חדש (חדש = מקורי מלפני למעלה מ-30 שנה שישב על המדף וחיכה שמישהו ירכיב אותו... לא ייצור חדש...
תמונה

נראה די כמו בתמונה מלפני מספר ימים... אך עם עוד כמה שעות טובות של עבודת "תשתית"
תמונה


23 גולות למעלה, 23 גולות למטה, הרבה גריז (קצת כדי להדביק אותן, הרבה בהברגה) והנה יש קלאמפים מוכנים.

תמונה

תמונה

טלסקופים... הקפיצים בבולמים פשוט לא היו... לקחתי מזוג טלסקופים אחר שהיה חלוד אך הקפיצים חדשים לגמרי.

ליטושים, ניקיון, מחזירי שמן חדשים, ברגים חדשים והופ... יש טלסקופים. כעת נותר ללטש את בתי הטלסקופ לקראת צביעה ולצבוע, לקראת הרכבתם הסופית
תמונה

תמונה

תמונה

הכידון שמורכב כרגע רק "מונח"... הוא של שנת 1982 ולא של 1978... הוא נמוך יותר ופחות מוטוקרוסי... אני מנסה להשיג אחד מקורי ואם לא תהיה ברירה אמצא משהו חדש שדומה למקור.

גלגל אחורי - זכיתי, יש חדש לגמרי (עמד למעלה מ-30 שנה על המדף, הגיע הזמן שישתמשו בו!

גלגל קדמי - כרגע אין שפיצים... יש רק חישוב ונאבה במצב לא מי יודע מה... נראה שהגלגל הזה עבד כמו שצריך בעבר...

כמעט בכל מקום יש שריטות ומכות קטנות...
תמונה

תמונה

בשל היות החישוק עשוי מאלומיניום, ניתן לשמחתי 'לעבד' אותו מעט ולשייף היכן שהשריטות לא עמוקות מדי. במקומות שהן עמוקות, אין מנוס אלא להשתמש במילוי (לא יותר מחצי מילימטר עובי... אבל בכל זאת, מילוי). אפשרות אחרת הייתה למלא את השריטות (בעומק חצי מילימטר, כאמור...) באלומיניום וללטש... מה שנראה לי קצת אובר-קיל במקרה הזה...

עיבוד ראשוני:
תמונה

תמונה

מילוי והחלקה (לאחר השיוף - חלק כמו תחת של תינוק מאלומיניום):
תמונה

תמונה

השלב הבא הוא ייסוד וצביעה, יועבר לאחר כבוד לבעל מקצוע שיצבע אותו :)

כנף אחורית לוטשה (לאחר שיוף בניירות שיוף שונים), להלן החומרים שהיו בשימוש... משמשים לליטוש והברקת פלסטיק, משקפים וכו'.

תמונה

תמונה

תמונה

תמונת אחרי - בהמשך...

חלקים נוספים שחודשו/שופצו מוצאים את מקומם:

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה


מתלה קדמי - Done.
תמונה


ידית מצערת וידית בלם - Done.
תמונה

חדי העין אולי יבחינו כי חיבור הכבל הוא למעלה.... הסיבה היא שזו ידית מצמד (זהה עקרונית לידית בלם) ועד שאמצא ידית בלם מקורית, אשתמש בה... האופנוע אוטומטי, לא צריך מצמד...

הגלגל בשלבי צביעה, הנאבות צבועות, נשאר להשיג שפיצים לגלגל הקדמי ולהתקדם....

בשבוע הבא - תחילת העבודה על המנוע והגיר (390 שתי פעימות, גיר אוטומטי 4 הילוכים) - יהיה מעניין....
חלומות נועדו להגשמה

http://www.BackOnTwo.com
סמל אישי של המשתמש
lior_baruch
 
הודעות: 333
הצטרף: ב' אפריל 21, 2008 9:43 pm
מיקום: צילינדר מספר 8

Re: restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרו

הודעהעל ידי lior_baruch » ד' פברואר 22, 2012 9:53 pm

ההוסקוורנה שאני משפץ הוא כאמור בעל תיבת הילוכים אוטומטית. בכדי להניע, לוחצים על ידית מנתק שמפעילה סוג של מצמד מכאני ומאפשרת התנעה ללא תנועה. לאחר ההתנעה ובסל"ד סרק, לחיצה, שחרור ידית ולתת בגז.

בקטנה, ניקוי וליטוש ידית המנתק...

תמונה

תמונה

קצת עזרה עם מברשת ברזל "רכה" (נחושת)
תמונה

שימוש במברשות ובמדיה בהתאם - חום לליטוש "גס" והורדת שריטות, לבן לליטוש והברקה:
תמונה

אחרי:
תמונה

תמונה


מנוע.

תחילת עבודה. אין חלקים חדשים, הכל משומש, הכל ישן. ערימות של חלקים שמהם צריך לבחור את הטובים ביותר ומשם להתחיל/להמשיך... יהיה מעניין :)
תמונה

תמונה
חלומות נועדו להגשמה

http://www.BackOnTwo.com
סמל אישי של המשתמש
lior_baruch
 
הודעות: 333
הצטרף: ב' אפריל 21, 2008 9:43 pm
מיקום: צילינדר מספר 8

Re: restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרו

הודעהעל ידי lior_baruch » ה' אפריל 05, 2012 9:51 pm

מנוע תחתון - Done. ניקוי, שטח בסיס אטמים, צביעה, מיסבים, מחזירי שמן (עמידים בחום, וייטון), גל ארכובה והופ, סגירה.

תמונה

תמונה



הצילינדר מוכן לרבות בוכנה, רינג (2 פעימות) פין בוכנה וכל היתר... נדרשו מעט ליטושים וניקיונות בכדי להתאים את הכל.

צמיגים... ההוסקוורנה בחר להשתמש בפירלי מדגם MT21.
תמונה

סטנד אלומיניום שיובא מחו"ל. עם פתח עליון (לריקון שמן) ותא לכלים/שמן). בארץ דומיו נמכרים סביב ה-500 ש"ח [url="http://www.ebay.com/itm/16-ALUMINUM-MX-DIRT-BIKE-HONDA-MOTORCYCLE-STAND-BLACK-BS01K-/220930466234?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item33707b61ba"]כאן[/url]ניתן לרכוש אחד במחיר של כ-300 לאחד או 550 לזוג (ההוזלה היא בגלל משלוח משותף לשני סטנדים.)... הזמנתי שניים, אחד להוסקוורנה ואחד למונטסה, הגיעו היום תוך כשבועיים מההזמנה (מיסים על שניהם ביחד - 110 ש"ח)
תמונה

תמונה

תמונה

בוכנה, צילינדר, ראש מנוע - מורכבים.

רפידות בלם אחוריות:
תמונה

גלגל אחורי - מורכב.
תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

בתנוחה מגרה:
תמונה

מנוע - מוכן. נותר להרכיב את תיבת ההילוכים האוטומטית וכן סעפת יניקה וכו'.
תמונה[/QUOTE]

תיבת ההילוכים בשוודי הזה היא אוטומטית, 4 הילוכים, עם מצמדים מכאניים.

ההילוכים 2-3-4, כשכל טבעת זהובה בתמונה מייצגת ומסתובבת עם גלגל שיניים, בהתאמה. בשל השימוש בחלקים קיימים ולא בחדשים, יש צורך בחידושים כאלו ואחרים של החלקים, כמו לדוגמא יצירת חריץ בעומק כ-1 מ"מ בין טבעות ההפרדה לכל הילוך (בתמונה ניתן לראות שהשחיקה "חיברה" את הטבעות)
תמונה

בתוך התוף שלהם:
תמונה

הילוך ראשון:
תמונה

בתוך התוף שלו:
תמונה

בניית מכסה צד, מנגנון קיק-סטארט וכו':
תמונה

[QUOTE=lior_baruch;1069776]מנוע מורכב.

נותר להרכיב מספר מכלולי גיר ומנוע, מיכל דלק, גלגל קדמי ו... זהו.

שלבים אחרונים של הפרויקט :)

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
חלומות נועדו להגשמה

http://www.BackOnTwo.com
סמל אישי של המשתמש
lior_baruch
 
הודעות: 333
הצטרף: ב' אפריל 21, 2008 9:43 pm
מיקום: צילינדר מספר 8

Re: restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרו

הודעהעל ידי lior_baruch » ג' מאי 22, 2012 11:53 pm

עדכון...

אני מחכה לשפיצים לגלגל הקדמי שכבר בדרך מגרמניה, כך גם אגזוז חדש מקורי ויפייפה (כמו בתמונה למטה).

לכשיגיעו, הפרויקט מסתיים, הכל פחות או יותר כבר מוכן :D

עבודת ההכנה למיכל הדלק הסתיימה והוא נמסר היום לחבר'ה מרחובות שעושים ציפוי ניקל בתהליך מיוחד. לאחר מכן, המיכל יוחזר לצבעי - ארז דרור לשם השלמת הצביעה לפי הדוגמא בתמונות למטה.

תמונה

תמונה
חלומות נועדו להגשמה

http://www.BackOnTwo.com
סמל אישי של המשתמש
lior_baruch
 
הודעות: 333
הצטרף: ב' אפריל 21, 2008 9:43 pm
מיקום: צילינדר מספר 8

Re: restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרו

הודעהעל ידי zeev » ד' מאי 23, 2012 10:21 am

באמת צריך לבוא לבקר אצלך , כל הכבוד כבר אמרתי ? יפה מאוד .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרו

הודעהעל ידי lior_baruch » ה' מאי 24, 2012 11:25 am

תודה רבה זאב, אתה מוזמן תמיד וכן יתר חברי הפורום שרוצים לצפות בפרויקט.

חג שמח!

ליאור.
חלומות נועדו להגשמה

http://www.BackOnTwo.com
סמל אישי של המשתמש
lior_baruch
 
הודעות: 333
הצטרף: ב' אפריל 21, 2008 9:43 pm
מיקום: צילינדר מספר 8

Re: restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרו

הודעהעל ידי lior_baruch » א' יוני 03, 2012 8:21 pm

לאחר כחודשיים המתנה... סוף סוף הגיע האגזוז החדש, נרכש במקור בשוודיה, עבר דרך חבר בגרמניה והגיע לארץ הקודש ארוז טוב טוב.... חדש ומקורי משנת 1976, חיכה 36 שנה כדי לעשות עלייה לארץ.

מחר יותקן על האופנוע, צירפתי תמונה (האופנוע האדום) להמחשה... מחר - תמונות על האופנוע :). כמו כן, הגיעו סוף סוף השפיצים שהוזמנו במיוחד במפעל שמייצר שפיצים באוסטריה, מה שאומר שמחר יורכב גם הגלגל ותוך זמן קצר - צמיג והופ... על האופנוע...

אני עדיין מחכה לטלפון "סיימנו! בוא תיקח!" מהחברה שעושה ציפויי כרום ולאחר מכן המיכל יעבור צביעה באדום כמו בתמונה למטה.

חתיכת אריזה...
תמונה

תמונה

כך האגזוז נראה מורכב על אופנוע (האופנוע שלי יראה בדיוק כך.. תוך שבועיים/שלושה :smoke:)

תמונה
חלומות נועדו להגשמה

http://www.BackOnTwo.com
סמל אישי של המשתמש
lior_baruch
 
הודעות: 333
הצטרף: ב' אפריל 21, 2008 9:43 pm
מיקום: צילינדר מספר 8

Re: restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרו

הודעהעל ידי רועי » א' יוני 03, 2012 10:08 pm

כרגיל עבודה מדהימה
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרו

הודעהעל ידי lior_baruch » ב' יוני 04, 2012 6:00 pm

תודה רועי :)

חשבתי שאת האגזוז ארכיב היום אך הוא דרש צביעה... חדש חדש אבל בכל זאת, עמד על מדף 36 שנה... נצבע, יורכב ביום רביעי. 8)

ובינתיים... שפיצים.

אין מה לפרט יותר מדי... צד אחד, צד שני, הופה מורכב. מחר יורכב הצמיג (פירלי MT21) וביום רביעי ככל הנראה יורכב באופנוע.

תמונה

תמונה

תמונה
חלומות נועדו להגשמה

http://www.BackOnTwo.com
סמל אישי של המשתמש
lior_baruch
 
הודעות: 333
הצטרף: ב' אפריל 21, 2008 9:43 pm
מיקום: צילינדר מספר 8

Re: restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרו

הודעהעל ידי lior_baruch » ב' יוני 04, 2012 6:02 pm

לכשתפתר הבעיה עם הצגת התמונות בפורום... (נאמר לי כי זו בעיה 'מובנית' בפורום עצמו), הגלגל יראה במלוא הדרו ועגלגלותו :)
חלומות נועדו להגשמה

http://www.BackOnTwo.com
סמל אישי של המשתמש
lior_baruch
 
הודעות: 333
הצטרף: ב' אפריל 21, 2008 9:43 pm
מיקום: צילינדר מספר 8

Re: restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרו

הודעהעל ידי רועי » ב' יוני 04, 2012 7:39 pm

אני מבין שהג'נטים עשויים אלומיניום.
למה צבעת אותם ולא שלחת לציפוי אנודייז זרחתי ?
היה יוצא זהוב, מבריק ומושלם...
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרו

הודעהעל ידי lior_baruch » ב' יוני 04, 2012 8:22 pm

הם עשויים סגסוגת ולא אלומיניום "נקי" ולכן אנודייז לא היה עושה עמם חסד... למעשה היו שלושה סוגי גלגלים להוסקוורנה שעברו תהליכי 'ציפוי' בהתאמה לפי החומר, כך שניתן למצוא שני אופנועים מאותו שנתון כשלאחד יש גלגל צבוע, לשני מצופה אנודייז והשלישי בכלל בצבע כסוף-אנודייז :)
חלומות נועדו להגשמה

http://www.BackOnTwo.com
סמל אישי של המשתמש
lior_baruch
 
הודעות: 333
הצטרף: ב' אפריל 21, 2008 9:43 pm
מיקום: צילינדר מספר 8

Re: restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרו

הודעהעל ידי lior_baruch » ד' יוני 06, 2012 5:25 pm

אגזוז במקומו, קרבורטור במקומו ועוד כמה תושבות (תושבות למספרי צד וכו').

מחכה בקוצר רוח לטלפון שיגיד לי שהצמיג מורכב על הגלגל... ולהחזיר את האופנוע על שני גלגלים - Back On Two 8)

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
חלומות נועדו להגשמה

http://www.BackOnTwo.com
סמל אישי של המשתמש
lior_baruch
 
הודעות: 333
הצטרף: ב' אפריל 21, 2008 9:43 pm
מיקום: צילינדר מספר 8

פשוט מתפעל. אשמח לפגוש אותך מתישהו. אריה גרינברג.

הודעהעל ידי אריהג » ו' יוני 08, 2012 7:52 am

פשוט מתפעל. אשמח לפגוש אותך מתישהו. אריה גרינברג.
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרו

הודעהעל ידי lior_baruch » א' יוני 10, 2012 5:52 pm

לאחר המתנה מרובה (בעיקר בשל זמן ייצור והגעת השפיצים לארץ מהמפעל באוסטריה), הגלגל הקדמי מוכן...

מחר, האופנוע לראשונה על שני גלגלים :)
תמונה
חלומות נועדו להגשמה

http://www.BackOnTwo.com
סמל אישי של המשתמש
lior_baruch
 
הודעות: 333
הצטרף: ב' אפריל 21, 2008 9:43 pm
מיקום: צילינדר מספר 8

הבא

חזור אל פורום שפץ זאת בעצמך

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 2 אורחים

cron