עמוד 1 מתוך 2

Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: ה' ספטמבר 27, 2012 9:38 am
על ידי שמוליק
לאחרונה החלפתי את ה TT בפרויקט חדש :D: גוצי 1000 סמ"ק משטרתי לשעבר מודל 1985.

תמונה

תמונה

תמונה

Re: Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: ה' ספטמבר 27, 2012 3:08 pm
על ידי zeev
האופנוע הזה הוא חלום רטוב של כל חובב גוצי , טוב שהגיע אליך , עוד נראה אותו במייטבו , ורק שיהיה בהצלחה . - זאב

Re: Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: א' ספטמבר 30, 2012 8:49 pm
על ידי lior_baruch
תתחדש!

יופי של אופנוע, נראה במצב מצויין וללא ספק הגיע לבית טוב... :!:

Re: Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: א' ספטמבר 30, 2012 8:55 pm
על ידי רועי צוקרמן
תתחדש!

Re: Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: ב' ספטמבר 30, 2013 9:42 am
על ידי שמוליק
כמה תמונות מהאופנוע כבר בשלבים מתקדמים

Re: Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: ב' ספטמבר 30, 2013 10:03 am
על ידי שמוליק
וזה כבר על הקרקע עומד על גלגליו

Re: Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: ב' ספטמבר 30, 2013 10:46 am
על ידי שמוליק
ואיך ירדה משם הבהמה ? :shock:


Re: Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: ד' אוקטובר 30, 2013 9:51 am
על ידי שמוליק
זהו ! האופנוע מוכן (טוב, יש עד כמה דברים לסיים אבל הוא כבר נוסע וחונה בבית)
עכשיו התפנה מקום במחסן/ דבר ראשון ה Sunbeam עובר למרכז האולם

Re: Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: ד' אוקטובר 30, 2013 10:04 am
על ידי שמוליק
הגיע זמן לסדר במחסן
את הTarga 750 כנראה אני מוכר :(

Re: Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: ד' אוקטובר 30, 2013 12:12 pm
על ידי רועי
אתה מגיע עם הגוצי לאירוע בשישי הבא ?

Re: Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: ד' אוקטובר 30, 2013 9:26 pm
על ידי annetzer
שיפוץ למופת. אופנוע יפה מאוד. תמיד עושה לי חשק מחדש, אבל אין לי רשיון...

Re: Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: ד' אוקטובר 30, 2013 10:00 pm
על ידי zeev
אם תעשה השוואה תגלה שהוצאת רישיון נהיגה לאופנוע "מעט " יותר קל משיקום כזה אופנוע .

Re: Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: ד' אוקטובר 30, 2013 10:32 pm
על ידי annetzer
אם אבא שלי (ז"ל) הוציא רשיון נהיגה בטסט ראשון בגיל 60 (כשמעולם לא הייתה לנו מכונית בבית), אז למה לא אני? אבל...אם אוציא רשיון על אופנוע, אוכל לקבל סיבוב על האופוע הנהדר הזה, שמוליק? (אני חושב שאני כבר יודע את התשובה).

Re: Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: ד' אוקטובר 30, 2013 11:38 pm
על ידי zeev
אבקש בשבילך , אגב אם לא יהיה גשם נתראה בשמיני ?

Re: Moto Guzzi G5 1000cc

הודעהפורסם: ה' אוקטובר 31, 2013 6:23 am
על ידי annetzer
כובע אדום של פרארי. אהיה שם כחצי שעה לפני הגעתכם כדי לנסות ולצלם את הכניסה. מקווה שלא תאכזבו אותי ותגיעו במאסות. רק לא גשם...הגיע זמן לגלריה חדשה באתר. אביא איתי הרבה פיקסלים :D