עמוד 1 מתוך 2

ווספה חצי - שיפוץ מהיר

הודעהפורסם: ה' יולי 11, 2013 11:37 pm
על ידי רועי
קיבלתי ולכן אשפץ.

01.jpg
01.jpg (88.73 KiB) נצפה 25202 פעמים


02.jpg
02.jpg (78.5 KiB) נצפה 25202 פעמים

חומד של דבר!!

הודעהפורסם: ו' יולי 12, 2013 12:58 pm
על ידי אריהג
בספרד, בערים, יש די הרבה כאלה משופצות מרמת הבורג.

Re: ווספה חצי - שיפוץ מהיר

הודעהפורסם: ש' יולי 13, 2013 5:49 pm
על ידי רועי
יש כמה מדינות באירופה בהן לא צריך רישיון לכלי רכב עד 50 סמ"ק. בגלל זה הן כל כך נפוצות.

עד עכשיו נעזרתי בחברים בשביל הפירוק.
אתמול הורידו לי את הגבס ויש התקדמות נוספת בעבודה.
הבודי מוכן לפחחות ויש ערמה של חלקים.
502.jpg
502.jpg (153.99 KiB) נצפה 25178 פעמים

501.jpg
501.jpg (149.96 KiB) נצפה 25178 פעמים

Re: ווספה חצי - שיפוץ מהיר

הודעהפורסם: ג' יולי 30, 2013 2:55 pm
על ידי רועי
חבילה הגיע
2013-07-30_15-44-28_751.jpg
2013-07-30_15-44-28_751.jpg (72.38 KiB) נצפה 25075 פעמים


קובץ חלקים ראשון ובתוכו רצפה תחליפית ועוד כמה פריטים קטנים.
2013-07-30_15-48-38_958.jpg
2013-07-30_15-48-38_958.jpg (65.97 KiB) נצפה 25075 פעמים

Re: ווספה חצי - שיפוץ מהיר

הודעהפורסם: ה' אוגוסט 01, 2013 2:35 pm
על ידי אריהג
רועי. אני רואה בצד רביט? אריה גרינברג.

Re: ווספה חצי - שיפוץ מהיר

הודעהפורסם: ה' אוגוסט 01, 2013 2:42 pm
על ידי רועי
שניים :D

מסתבר שהרצפה ששלחו לא מתאימה.
חזרה לאתרי המכירות...

Re: ווספה חצי - שיפוץ מהיר

הודעהפורסם: א' ינואר 12, 2014 8:45 pm
על ידי רועי
כפי שאתם מבינים מהתאריכים, השיפוץ ה"מהיר" הפך לפרוייקט ארוך.
עם זאת אני עושה כמעט הכל לבד ולומד המון דברים שיעזרו לי בפרוייקטים הבאים.

שלב ראשון של תיקוני גוף בריתוך בוצע.
DSC_0089.jpg
DSC_0089.jpg (109 KiB) נצפה 24718 פעמים


כאשר אני אחזור מחו"ל אני אשלים את התיקונים ואז מרק וצבע.

Re: ווספה חצי - שיפוץ מהיר

הודעהפורסם: ב' ינואר 13, 2014 12:15 am
על ידי zeev
למה צריך מרק ? אם אין כיפופים בפח יש סוג מצוין של פילר , תוכל גם להשתמש בפוליאסטר בהתזה , נותן עובי וגם קל לעיבוד .

Re: ווספה חצי - שיפוץ מהיר

הודעהפורסם: ב' ינואר 13, 2014 7:15 am
על ידי רועי
יש כמה נקודות קטנות שדורשות מרק.
אבל קודם כל צריך להשלים חיזוקים חסרים ברצפה.
שאני אחזור מחו"ל אני אטפל בזה.

Re: ווספה חצי - שיפוץ מהיר

הודעהפורסם: ב' ינואר 13, 2014 11:34 am
על ידי zeev
נסיעה טובה .

Re: ווספה חצי - שיפוץ מהיר

הודעהפורסם: ב' ינואר 13, 2014 4:52 pm
על ידי אריהג
נסיעה טובה גם ממני וכשתחזור נהיה בקשר.

Re: ווספה חצי - שיפוץ מהיר

הודעהפורסם: ג' ינואר 14, 2014 1:04 pm
על ידי V8_וחצי
אין כמו עבודה יסודית!
בהצלחה בשיפוץ ותמשיך להפגיז בתמונות :D

Re: ווספה חצי - שיפוץ מהיר

הודעהפורסם: ג' ינואר 14, 2014 9:23 pm
על ידי annetzer
נסיעה טובה ותחזור בשלום, כדי לספר עוד על השיפוצים.

Re: ווספה חצי - שיפוץ מהיר

הודעהפורסם: ו' פברואר 07, 2014 9:57 am
על ידי רועי
הצלה של מקטע פח מקורי.
החלק הזה יושב מתחת למדרכים והוא לא ויזואלי.
עם זאת אני מנסה לעבוד עם החלק המקורי כמה שאפשר.

DSC_0100.jpg
DSC_0100.jpg (23.3 KiB) נצפה 24624 פעמים

Re: ווספה חצי - שיפוץ מהיר

הודעהפורסם: ב' פברואר 17, 2014 7:37 pm
על ידי רועי
הפחחות כמעט והסתיימה.
עוד כמה נקודות קטנות וצבע.
DSC_0114.jpg
DSC_0114.jpg (91.89 KiB) נצפה 24571 פעמים


הונינג לצילינדר
DSC_0115.jpg
DSC_0115.jpg (78.73 KiB) נצפה 24571 פעמים


והמנוע סגור.
קומפרסיה 110psi.
DSC_0117.jpg
DSC_0117.jpg (103.11 KiB) נצפה 24571 פעמים


לצערי עקב בעייה תקציבית, אני נאלץ להעמיד את הווספה הזו למכירה.
עם מישהוא מעוניין, מוזמן לפנות אלי.