על ידי AKICHU » א' נובמבר 15, 2009 10:06 am
עורך דין מפורסם חזר לביתו בסביון, בלימוזינה הגדולה והמפוארת. בצד הדרך ראה שני אנשים אוכלים עשב.
הוא הורה לנהג לעצור לידם ויצא לדבר איתם.
“למה אתם אוכלים עשב?” שאל.
"אין לנו כסף לאוכל" - אמר אחד מהם, "לכן אנחנו אוכלים עשב".
"בסדר, בואו אלי הביתה ואני אתן לכם לאכול" אמר העורך דין.
"תודה, אבל יש לי אישה ושני ילדים, הם שם מתחת לעץ ההוא" אמר העני.
"שיבואו גם הם" אמר העו"ד, וכשהוא פונה של העני השני אמר לו "גם אתה יכול לבוא."
האיש בקול מבוייש אמר: "יש לי אישה ושישה ילדים, הם גם שם..." "שיבואו גם הם" אמר העורך דין.
נכנסו כולם למכונית המפוארת.
בדרך, הסתכל אחד העניים בעו"ד ובקול רך אמר: "אדוני אתה איש עם לב טוב, אני מודה לך שלקחת את כולנו".
ענה לו העו"ד: "אל תתבייש, אני שמח מאוד לעשות זאת. אתם תיהנו מאוד לאכול אצלי, הדשא אצלי בגובה 20 סנטימטר..."
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .