שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

הודעהעל ידי zeev » ו' אוקטובר 16, 2009 2:57 pm

גברת רצה אחרי אוטובוס בגשם וצועקת , אוטובוס תעצרי , אוטובוס תעצרי , הנהג אכן עוצר ואומר לה גברת , אומרים אוטובוס תעצור , הגברת מסתכלת עליו ואומרת , גשם , בוץ , חושך בחוץ , אני לא רואה לו בין הגלגלים . - זאב
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הודעהעל ידי AKICHU » ו' אוקטובר 16, 2009 3:43 pm

אוטובוס להסעת תלמידים ביפן
תמונה
תמונה
תמונה

אוטובוס להסעת תלמידים בהודו
תמונה

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי AKICHU » ב' אוקטובר 19, 2009 6:29 am

צריך משהו חדש? - איקאה



אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי V8_וחצי » ב' אוקטובר 19, 2009 7:21 pm

ענק! פרודיות על פרסומות רדיו
http://www.youtube.com/watch?v=1AOml4eD1H8&feature=player_embedded
סמל אישי של המשתמש
V8_וחצי
Original Gangsta
 
הודעות: 444
הצטרף: ש' דצמבר 01, 2007 10:03 pm
מיקום: Keepin' it Real

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ש' נובמבר 07, 2009 10:01 pm

יום אחד הילארי וביל קלינטון נסעו במכוניתם ועצרו בתחנת דלק.
בעודם מתדלקים הילארי לפתע שמה לב שהעובד בתחנה הוא חבר שלה מימי התיכון.
היא יוצאת להגיד לו שלום, הם מתחבקים ומעלים זיכרונות מימים עברו.
כשהם ממשיכים בנסיעתם ביל אומר להילארי: "תראי איזו בת מזל את. אם היית מתחתנת איתו, היית היום אשתו של מתדלק בתחנת דלק".
הילארי מחייכת אליו בחזרה ואומרת לו: "לא יקירי, אם הייתי מתחתנת איתו, הוא היה היום נשיא ארצות
הברית".

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי V8_וחצי » א' נובמבר 08, 2009 9:25 am

נסראללה בנאום קורע לב :wink:

סמל אישי של המשתמש
V8_וחצי
Original Gangsta
 
הודעות: 444
הצטרף: ש' דצמבר 01, 2007 10:03 pm
מיקום: Keepin' it Real

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי V8_וחצי » ב' נובמבר 09, 2009 10:52 pm

סרט אימה חדש:

סמל אישי של המשתמש
V8_וחצי
Original Gangsta
 
הודעות: 444
הצטרף: ש' דצמבר 01, 2007 10:03 pm
מיקום: Keepin' it Real

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ב' נובמבר 09, 2009 11:09 pm

דימה
קשה לי להמנע מהשאלה האם יש מסר כלשהו בתגובה הזאת? :D
מהכרותי אותך, זו בוודאות שאלה רטורית
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ג' נובמבר 10, 2009 3:36 pm

הם לא לקחו את השמש בחשבון כאשר תכננו את הגדר הזאת...

אירית
קבצים מצורפים
image001.jpg
image001.jpg (42.85 KiB) נצפה 17169 פעמים
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ד' נובמבר 11, 2009 10:24 am

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » א' נובמבר 15, 2009 10:06 am

עורך דין מפורסם חזר לביתו בסביון, בלימוזינה הגדולה והמפוארת. בצד הדרך ראה שני אנשים אוכלים עשב.
הוא הורה לנהג לעצור לידם ויצא לדבר איתם.
“למה אתם אוכלים עשב?” שאל.
"אין לנו כסף לאוכל" - אמר אחד מהם, "לכן אנחנו אוכלים עשב".
"בסדר, בואו אלי הביתה ואני אתן לכם לאכול" אמר העורך דין.
"תודה, אבל יש לי אישה ושני ילדים, הם שם מתחת לעץ ההוא" אמר העני.
"שיבואו גם הם" אמר העו"ד, וכשהוא פונה של העני השני אמר לו "גם אתה יכול לבוא."
האיש בקול מבוייש אמר: "יש לי אישה ושישה ילדים, הם גם שם..." "שיבואו גם הם" אמר העורך דין.
נכנסו כולם למכונית המפוארת.
בדרך, הסתכל אחד העניים בעו"ד ובקול רך אמר: "אדוני אתה איש עם לב טוב, אני מודה לך שלקחת את כולנו".
ענה לו העו"ד: "אל תתבייש, אני שמח מאוד לעשות זאת. אתם תיהנו מאוד לאכול אצלי, הדשא אצלי בגובה 20 סנטימטר..."

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » א' נובמבר 15, 2009 11:06 pm


זה מה שקורה כשמתעסקים עם טלפון נייד באמצע נהיגה - בוגאטי ויירון 16.4 - הוא פשוט טוטל את האוטו


אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי רועי צוקרמן » ב' נובמבר 16, 2009 1:17 am

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!! בום!











*כך נשמע מנהל חברת הביטוח של הנהג, כשהוא צונח מהקומה ה-36 בבניין.


(נ.ב: יופי של בחירה למוזיקת השיט... :D )
רועי צוקרמן
צוות הניהול
 
הודעות: 2409
הצטרף: ו' נובמבר 09, 2007 10:39 am
מיקום: בנתיב הימני

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי שמוליק » ב' נובמבר 16, 2009 12:08 pm

...שום דבר...אני עם הפאן מיבש לך אותו ויהיה כמו חדש :lol: , ממילה אין הרבה ברזל שיחליד...
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי V8_וחצי » ב' נובמבר 16, 2009 6:09 pm

לאיש אחד היה בומרנג,
יום אחד הוא החליט שהוא צריך בומרנג חדש,
אז הוא זרק את הישן, ומת.
סמל אישי של המשתמש
V8_וחצי
Original Gangsta
 
הודעות: 444
הצטרף: ש' דצמבר 01, 2007 10:03 pm
מיקום: Keepin' it Real

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 3 אורחים