שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ו' דצמבר 25, 2009 7:43 am

ללא כותרת
אירית
קבצים מצורפים
blondcar.jpg
blondcar.jpg (25.3 KiB) נצפה 15900 פעמים
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי V8_וחצי » ו' דצמבר 25, 2009 11:37 am

אתר המוקדש לאנשים הכי מיוחדים בפייסבוק

http://www.lamebook.com/
סמל אישי של המשתמש
V8_וחצי
Original Gangsta
 
הודעות: 444
הצטרף: ש' דצמבר 01, 2007 10:03 pm
מיקום: Keepin' it Real

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי guurf » ד' ינואר 13, 2010 7:42 pm

וספה מסכנה :lol:



poorvespa.JPG
poorvespa.JPG (50.91 KiB) נצפה 15862 פעמים
שיפוץ רכבי אספנות.
אין תחביב יותר טוב מזה.
סמל אישי של המשתמש
guurf
איש הבאגי
 
הודעות: 358
הצטרף: א' ינואר 11, 2009 5:37 pm
מיקום: מתחת לכל מנוע אפשרי

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ג' ינואר 19, 2010 10:25 am

דימה במיוחד בשבילך - מדהים! לפתוח רמקולים
ותודה למשה גיסיס שהבאנו עד הלום

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » א' ינואר 24, 2010 6:53 am

באנגלית זה יוצא יותר טוב
un_75B_image0011CD.JPG
un_75B_image0011CD.JPG (92.85 KiB) נצפה 15809 פעמים

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ג' ינואר 26, 2010 11:58 pm

אחת לעשר שנים נהגו כמה חברים מבית הספר להפגש כדי לבלות ערב ביחד.

בהגיעם לגיל 40 הם נפגשו כדי לבלות, אך מאחר ולא הצליחו להגיע להסכמה, הציע אחד מהם "בוא נלך למסעדת לאון, המלצרית שם סקסית ולובשת תמיד חולצה עם מחשוף מאד נדיב".
ואכן כך היה.

בחלוף 10 שנים הם שוב נפגשו כדי לחגוג את גיל 50 והחלו להתייעץ היכן ללכת אך לא הגיעו להסכמה, עד אשר אמר אחד מהם "בואו נלך למסעדת לאון, האוכל שם מעולה ותפריט היינות עשיר ביותר"
ואכן כך היה.

10 שנים מאוחר יותר עת רצו לחגוג את גיל 60, הם שוב נפגשו והתווכחו היכן לבלות. בהתחלה לא הגיעו לידי הסכמה אבל אחד מהם הציע "בואו נלך למסעדת לאון, שקט שם ולא מעשנים".
ואכן כך היה.

כעבור 10 שנים לרגל שנתם ה-70 הם שוב נפגשו והתווכחו לאן ללכת ומשלא הגיעו להסכמה הציע אחד מהם "בואו נלך למסעדת לאון, יש שם מעלית והכנה לכיסאות גלגלים".
ואכן כך היה.

לאחרונה הם חגגו את גיל 80 והתייעצו לאן ללכת. בהתחלה לא הגיעו להסכמה עד שאחד מהם הציע "בואו נלך למסעדת לאון". אחד אחר ענה לו "רעיון מצויין, אף פעם לא היינו שם"......

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי shmil » ש' ינואר 30, 2010 9:48 pm

סר טעם, חסר טעם, ואני מקווה שמישהו יבקש מיו-טיוב להסיר את זה.
אני מקווה שיעברו עוד הרבה שנים לפני שניתן יהיה "להתבדח" כך.
סמל אישי של המשתמש
shmil
 
הודעות: 30
הצטרף: ש' דצמבר 22, 2007 9:15 pm
מיקום: מרכז הארץ

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » א' ינואר 31, 2010 12:49 am

מיוטיוב קשה להוריד את זה, מה גם שמדובר בסרט עלילתי, שהיו עליו כבר כמה פארודיות בתחום הקולנוע
וכך גם ביוטיוב.
בכל מקרה מחקתי את זה מפה
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי shmil » א' ינואר 31, 2010 9:07 pm

זאב תודה.
אירית - הבעיה אינה בסרט העלילתי, אותו ראיתי גם אני, ואודה - הוא סרט עלילתי לא רע בכלל, לפחות לטעמי.

הבעייה היא בלקחת ולהשתמש בקטע הזה מהסרט כקטע הומוריסטי -ישראלי פר-אקסלנס.
כן מילקי, לא מילקי, ואף שגם אני חייכתי במהלכו - השימוש בדמותו של הצורר למטרת הצחקה "עברית" יש בה, לטעמי, זילות בזכרם של הנספים, ומעין "חילון" או נורמליזציה ועיברות של אותה דמות שטנית, דמונית וארורה.
ולמי שבעתיד לא יבין על מה יצא קצפי שני פוסטים מעל - היה כאן קישור לקטע "הומוריסטי" לכאורה, המציג את הצורר, ימח שמו מעל פני האדמה, כצרכן נלהב של מילקי.
Willys סגור 58, סגול, כמו בסמלון.
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
Jeepster Willys שנת 48/49- מחפש במחיר שפוי
סמל אישי של המשתמש
shmil
 
הודעות: 30
הצטרף: ש' דצמבר 22, 2007 9:15 pm
מיקום: מרכז הארץ

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » א' ינואר 31, 2010 9:26 pm

מסכימה, אבל כפי שזה העלה חיוך על פניך כך גם אני ראיתי זאת, אני בכל מקרה מתנצלת שפגעתי ברגשותיך.
אני דווקא רואה זאת מזוית שונה, הפארודיה הייתה על הסרט העלילתי.
ישנם גם סרטים עלילתיים אחרים שדנים בנושא ונשוא הסרט מכיוון הומוריסטי
כמו הדיקטטור הגדול, כשהרעיון הוא לעג למשטרים דיקטטורים, במיוחד כנגד היטלר והנאציזם בגרמניה והפאשיזם באיטליה של שנות ה-30

דרך אגב לפני כמה חודשים, עלתה פירסומת בריטית במסגרת קמפיין כנגד מחלת האיידס, כאשר נעשה שימוש בדמותו של הצורר, וכמובן גררה סערה וביקורת קשה כלפי המפרסמים שלטענתם ההקבלה הייתה בין שניים שהביאו אסון על האנושות - והכותרת הייתה "גם איידס רוצח המונים"

שוב אני מתנצלת על חוסר הרגישות
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי shmil » א' ינואר 31, 2010 10:08 pm

מתקבלת, על אף שאין בה צורך, כי ברור לי לחלוטין שהעלית את הקישור במטרה לשמה קיים השרשור, ולא לשום מטרה אחרת.
מכל מקום, השרשור (למעט אותו חריג ספציפי)הוא מצויין, מעלה חיוך, ואני נהנה להכנס אליו.
יישר כוח :wink:
Willys סגור 58, סגול, כמו בסמלון.
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
Jeepster Willys שנת 48/49- מחפש במחיר שפוי
סמל אישי של המשתמש
shmil
 
הודעות: 30
הצטרף: ש' דצמבר 22, 2007 9:15 pm
מיקום: מרכז הארץ

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי שמוליק » ב' פברואר 01, 2010 12:04 am

שמיל !!!! ראיתי את התמונה הזאת וחשבתי עליך מיד !!
אני מת על וויליסים ופטנטים :P
קבצים מצורפים
carros_antigos_09.jpg וויליס.JPG
carros_antigos_09.jpg וויליס.JPG (74.26 KiB) נצפה 15714 פעמים
נערך לאחרונה על ידי ufd41 בתאריך ב' פברואר 01, 2010 12:26 am, נערך פעם אחת בסך הכל.
סיבה: הקטנת תמונה לגודל סטנדרטי
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי shmil » ב' פברואר 01, 2010 9:44 pm

ואני לתומי חשבתי שאני מכיר כבר את כל התמונות של ויליס 4 דלתות. אז חשבתי. וטעיתי.
תודה. :D
Willys סגור 58, סגול, כמו בסמלון.
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
Jeepster Willys שנת 48/49- מחפש במחיר שפוי
סמל אישי של המשתמש
shmil
 
הודעות: 30
הצטרף: ש' דצמבר 22, 2007 9:15 pm
מיקום: מרכז הארץ

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי V8_וחצי » ד' פברואר 03, 2010 7:27 pm

2.JPG
2.JPG (42.01 KiB) נצפה 15684 פעמים

חבל שמישהו רציני יתקשר?
לרציניים אין מה לדבר על האופנוע?
אני לא מבין את ההגיון... :roll:
סמל אישי של המשתמש
V8_וחצי
Original Gangsta
 
הודעות: 444
הצטרף: ש' דצמבר 01, 2007 10:03 pm
מיקום: Keepin' it Real

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ד' פברואר 03, 2010 7:54 pm

למה אני דווקא מבינה אותו
הבן אדם שבע מדיבורים על האופנוע
בקשה לגיטימית ואני מצטרפת, באמא שלכם תעזבו אותו מדיבורים על אופנוע, מה כל כך קשה להתעסק רק במכונית שהוא מוכר?

דימה אם אתה מרגיש את הצורך? אני מוכנה לדבר אתך על האופנוע

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 4 אורחים