על ידי shmil » א' ינואר 31, 2010 9:07 pm
זאב תודה.
אירית - הבעיה אינה בסרט העלילתי, אותו ראיתי גם אני, ואודה - הוא סרט עלילתי לא רע בכלל, לפחות לטעמי.
הבעייה היא בלקחת ולהשתמש בקטע הזה מהסרט כקטע הומוריסטי -ישראלי פר-אקסלנס.
כן מילקי, לא מילקי, ואף שגם אני חייכתי במהלכו - השימוש בדמותו של הצורר למטרת הצחקה "עברית" יש בה, לטעמי, זילות בזכרם של הנספים, ומעין "חילון" או נורמליזציה ועיברות של אותה דמות שטנית, דמונית וארורה.
ולמי שבעתיד לא יבין על מה יצא קצפי שני פוסטים מעל - היה כאן קישור לקטע "הומוריסטי" לכאורה, המציג את הצורר, ימח שמו מעל פני האדמה, כצרכן נלהב של מילקי.
Willys סגור 58, סגול, כמו בסמלון.
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
Jeepster Willys שנת 48/49- מחפש במחיר שפוי