שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ד' אפריל 16, 2014 7:39 pm

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי אריהג » ה' אפריל 17, 2014 5:19 pm

הרכבים למעשה זהים.
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ו' אפריל 18, 2014 2:23 pm

ככה נסגר הגבול בין הודו לפקיסטן כל ערב, זה לא מופע של מונטי פייטון למרות שזה די מזכיר,התכוננו לכמה צעדים מרשימים והבעות פנים עוד יותר... אהה לא לשכוח לכל אחת מהמדינות הללו יש נשק גרעיני - תיהנו


טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי אריהג » ש' אפריל 19, 2014 11:07 am

כמעט בלתי ניתן להאמין. מלבד העובדה שמדובר באותו העם שחולק (הפרד ומשול) ע"י הבריטים. אז מדוע האיבה ביניהם? מדוע הגרעין?
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי רועי » א' אפריל 20, 2014 7:12 am

הסיבה הרישמית לריב היא:
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי V8_וחצי » ו' מאי 09, 2014 11:29 am

AKICHU כתב:ככה נסגר הגבול בין הודו לפקיסטן כל ערב, זה לא מופע של מונטי פייטון למרות שזה די מזכיר,התכוננו לכמה צעדים מרשימים והבעות פנים עוד יותר... אהה לא לשכוח לכל אחת מהמדינות הללו יש נשק גרעיני - תיהנו



התלבושות מרשימות לא פחות :lol: :lol: :lol: :lol:
סמל אישי של המשתמש
V8_וחצי
Original Gangsta
 
הודעות: 444
הצטרף: ש' דצמבר 01, 2007 10:03 pm
מיקום: Keepin' it Real

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ב' מאי 19, 2014 7:48 am

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי שמוליק » ד' מאי 21, 2014 7:22 am

זוכרים את הפרסומת הנהדרת של מרצדס עם התרנגולת ? אז יש תגובה מצד ג'אגואר .... :D

https://www.youtube.com/watch?v=Vi08c_siQys
[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=Vi08c_siQys[/YouTube]
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ה' מאי 22, 2014 12:56 pm

המורה לביולוגיה בכיתה ז/2 שאלה את התלמידים: "איזה חלק בגוף האדם גדל פי 10, כאשר הוא חשוף לגירוי?"
אף אחד מהתלמידים לא ענה. בשורה האחרונה, קמה טלי בכעס והתריסה כלפי המורה: "את לא אמורה לשאול ילדים בכיתה ז' שאלה כזאת. אני אגיד אותך להורים שלי, והם יבואו לדבר עם המנהל, ויפטרו אותך מבית הספר!" טלי חזרה לשבת, והמורה התעלמה ממנה ומהערתה.

המורה חזרה שוב ושאלה את הכיתה: "איזה חלק בגוף האדם גדל פי 10, כאשר הוא חשוף לגירוי?"
עכשיו טלי כבר ממש כעסה, והיא לחשה לילדה שיושבת לידה: "אוהווו, איך שהיא הולכת להסתבך, המורה הזאת..." המורה המשיכה להתעלם ממנה, וניהלה את השיעור כרגיל.

כעבור כמה דקות הצביע דני, וכשהמורה נתנה לו את רשות הדיבור הוא העיף מבטים נבוכים מסביבו, הוא אמר בקול מהסס: "החלק בגוף שגדל פי עשרה כשהוא נחשף לגירוי הוא אישון העין".
"יפה דני!", קראה המורה, "נכון מאוד, אישון העין גדל פי עשרה, כשהוא נחשף לחושך למשל! תשובה יפה מאוד".

ואז פנתה המורה לטלי ואמרה: "ובאשר אלייך, גברתי הצעירה, יש לי שלושה דברים להגיד לך:
1. יש לך מוח קטן ומלוכלך.
2. לא קראת את החומר של שיעורי הבית.
3. כשתגדלי, מצפה לך אכזבה מאוד מאוד מאוד גדולה..."
כל הזכויות שמורות לידידנו אריה גרינברג ששלח לי את הסיפור לדאר הפרטי במקום לפורום מכובד זה .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי V8_וחצי » ד' מאי 28, 2014 4:13 pm

שאלה: מהמוקד הטלפוני של ביטוח לאומי הפנו אותי להוריד טופס מהאתר, למלא אותו ולשלשל בתיבה שבסניף. עשיתי בדיוק מה שאמרו. מה לעשות עם הטופס?
סמל אישי של המשתמש
V8_וחצי
Original Gangsta
 
הודעות: 444
הצטרף: ש' דצמבר 01, 2007 10:03 pm
מיקום: Keepin' it Real

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי ירון פ. » ד' מאי 28, 2014 5:51 pm

לדעתי עם הטופס אתה יכול לנגב....
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ה' מאי 29, 2014 9:44 am

הסיפור שלנו בדקותיים
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי שמוליק » ב' יוני 02, 2014 5:30 pm

[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=0SmRypjAUcU#t=88[/YouTube]

http://www.youtube.com/watch?v=0SmRypjAUcU#t=88
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

חג שבועות שמח!!

הודעהעל ידי אריהג » ג' יוני 03, 2014 3:59 pm

מתן תורה זה שבועות.
שבועות זה מאכלי חלב.
חלב זה תנובה.
תנובה זה סינים.
פתאום, 'תורה מסיני' מקבל משמעות חדשה לגמרי.
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ד' יוני 04, 2014 12:02 pm

עלון צבעוני ומרשרש הונח בתיבת הדואר שלי ערב חג הפסח, וממנו למדתי כמה דברים חדשים.

למשל, לא היה לי מושג על דבר קיומו של 'תיקון המפתח', שהוא גם 'נדיר', גם 'נורא' וגם 'סודי'. לא מדובר, כמובן, בתיקון מפתחות לבית או למכונית, אלא ב'מפתח התקווה' – דרך ישנה-חדשה להוציא כסף ממאמינים תמימים, שרוצים, כמו כולם, 'עתיד טוב ומלא שמחה ואושר'. אפשר להניח שאת הרגע הזה, שבו מבטיחים לנו עולם ומלואו, 'אף אחד לא ירצה לפספס'.






בכל זה אין חידוש, וכבר ראינו הרבה מעין זה ובדומה לזה.

אבל בשולי העמוד האחרון נרשמה ידיעה סנסציונית, שיכולה הייתה לזעזע רבים וטובים. לא יאומן כי יסופר, אבל מתברר שנותרו רק 42 בקבוקי ערק בעולם!




מבט מקרוב הרגיע אותי.





מדובר ב'שיירי בקבוק הערק המפורסם שמסר הבאבא סאלי לרב עמאר זצוק"ל'. כדאי לזכור שהבאבא סאלי מת בראשית שנת 1984, כלומר לפני שלושים שנה. מדובר אפוא בערק מיושן היטב, מן הסתם בחביות מעץ אלון!

אני מניח שפירוש המילה 'שיירי' היא שתכולת הבקבוק 'המפורסם' חולקה שווה בשווה ל-42 בקבוקים מבורכים.

מיהו הרב עמאר – שהריאיון האחרון עמו מתפרסם בעלון – אינני יודע. בשום מקום לא נרשם שמו הפרטי, והוא מוצג רק בתוארו 'המקובל הצדיק הרב עמאר זצוק"ל', תלמידו הקרוב של הבאבא סאלי, 'שהיה מנהל "קרן החסד" הידועה והמפורסמת, והיה תומך במאות משפחות במצוקה'.

מכל מקום, לא נותר עוד זמן רב עד ל'רגע של פעם בשנה' (ובמילים אחרות: לעבודה בעיניים). אל תפספסו!

נשלח אלי באדיבותו של הגאון רבי אריה גרינברג שליט"ילחאומ נרו יאיר .
















































zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד