שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

הודעהעל ידי AKICHU » ב' פברואר 09, 2009 8:05 pm

בוקר אחד, שני קשישים, אחד בן 85 והשני בן 87 יושבים כהרגלם על הספסל בפארק.
בן ה-87 סיים זה עתה את הג'וגינג שלו ואפילו לא הייה קצר נשימה.
בן ה-85 שנדהם מכשר הסיבולת של חברו שואל אותו מאיפה האנרגיות הללו?
בן ה-87 עונה: מוישל'ה זה נורא פשוט, אני אוכל כל יום לחם שיפון זה שומר על רמת אנרגיה גבוהה מאד כמו גם על כושר מיני גבוה.
בדרך הביתה, מוישל'ה נכנס למאפיה וסורק אותה, המוכרת שואלת אפשר לעזור?
אמרי לי גברתי האם יש להם במקרה לחם שיפון?
בוודאי: יש מדף שלם של זה, האם תרצה אחד?
מוישל'ה עונה: אני אקח חמש
המוכרת: אלוהים ישמור 5 לחמים? עד שתגיע לחמישי הוא יתקשה
מוישל'ה: אני לא מאמין! כל אחד בעולם הדפוק הזה יודע על החרא הזה חוץ ממני!!!


אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי zeev » ד' פברואר 11, 2009 10:01 pm

חקלאי ישראלי נפגש עם חוואי אמריקאי , שואל האמריקאי, מה גודל החוה שלך ? הישראלי עונה עד העץ בצד ימין מצד שני עד העמוד שרואים מרחוק ומצד ימין עד השער . ומה גודל ההחווה שלך שואל הישראלי ? אני עונה האמריקאי נכנס בבוקר לטנדר שלי מתחיל לנסוע , ובערב מגיע לקצה השני , אומר הישראלי , גם לי היה פעם טנדר כזה . מכרתי אותו .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הודעהעל ידי AKICHU » ג' פברואר 17, 2009 11:09 pm

מרוקאי חוזר לביתו בלילה ועובר דרך חורשה
לפתע הוא שומע קול נשי מתוך העצים פססס, פססס , רק 50 שקל בעמידה

הוא חושב לעצמו: מעולם לא הייתי עם זונה
לעזאזל זה רק 50 שקל
יחד הם פוסעים לתוך החורשה מתפשטים ומתחילים בעניינם.
פתאום נדלק עליהם פנס חזק וקול מרעים מודיע " משטרה מה אתם עושים
כאן?"

הגבר מתעשת ועונה: "אני עושה סקס עם אשתי"!
השוטר בקול מתנצל: "סליחה, לא ידעתי".
המרוקאי עונה: " עד שהדלקת את האור גם אני לא ידעתי

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי אלעד » ד' פברואר 25, 2009 9:42 pm

בחור צעיר הולך לו בפארק, ולפתע מבחין בזקן שיושב על ספסל וממרר בבכי.
פונה אליו הצעיר ושואל האם הכל בסדר.
"אל תשאל!", אומר הזקן. "הכרתי בחורה בת 22, בלונדינית, עיניים כחולות, חזה גדול, גוף פצצה!
בכל בוקר כשאני מתעורר, היא מביאה לי ארוחת בוקר למיטה, אחרי זה אנחנו עושים סקס שעה. אני יוצא להיפגש עם החברים שלי במועדון כדי לשחק ברידג', ובצהרים כשאני חוזר, מחכה לי ארוחה דשנה, ולאחריה אנחנו שוב עושים סקס במשך שעה. אחרי הסקס אני נח את מנוחת הצהרים, וכשאני מתעורר, מחכה לי כוס קפה ועוגה. אני רואה חדשות, בסיומן היא מגישה לי ארוחת ערב, ולאחריה אני מקבל מסאז' ברגליים. אחרי המסאז' היא מקלחת אותי, אנחנו נכנסים למיטה, עושים עוד קצת סקס ואז אני נרדם כשהיא כרוכה סביבי".

הצעיר מתבונן בזקן בעיניים פקוחות לרווחה, מסרב להאמין לסיפור שזה עתה שמע.
"נו, אז נשמע שלפחות על פניו יש לך חיים לא רעים בכלל. לא הבנתי למה אתה יושב פה ובוכה".
"אה", עונה לו הזקן, "זה בגלל שאני לא מצליח לזכור היכן אני גר".
היתה 33 - עכשיו 146.
לפחות הווספה נשארה.
סמל אישי של המשתמש
אלעד
 
הודעות: 90
הצטרף: ג' נובמבר 20, 2007 7:12 pm
מיקום: נתניה

הודעהעל ידי AKICHU » א' מרץ 01, 2009 3:32 pm

חתול מחמד :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

ככה זה

הודעהעל ידי שמוליק » א' מרץ 01, 2009 4:02 pm

AKICHU כתב:חתול מחמד :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q

אירית


בעלי החתולים שביננו נעיד שזה בדיוק ככה (אצלי זה כמו שעון, ב5.00 כל בוקר, יותר מדויק מהשעון הגרעיני )
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

הודעהעל ידי ofir » א' מרץ 08, 2009 2:52 pm

לרב אחד היה בן בגיל העשרה והרב חשב שהגיע הזמן שבנו יתחיל לחשוב באיזה מקצוע
עליו לבחור.
כמו צעירים רבים, הבן לא החליט עדיין מה בדעתו לעשות והוא גם לא נראה מוטרד
מכך.
יום אחד, כשהבן היה בבית הספר, החליט אביו לבצע ניסוי. הוא נכנס לחדרו של הבן
והניח ארבעה חפצים על שולחן הכתיבה שלו:
- תנ"ך
- מטבע של דולר מוכסף
- בקבוק ויסקי
- חוברת של "פלייבוי"
"אסתתר מאחורי הדלת" חשב הרב לעצמו "וכשהוא יחזור מבית הספר אחר הצהרים אראה
באיזה חפץ הוא יבחר.
אם זה יהיה התנ"ך - הוא יהיה רב כמוני ואיזו ברכה גדולה זו תהיה!
אם הוא יבחר בדולר - הוא יהיה איש עסקים וגם זה יהיה בסדר מבחינתי.
אבל אם הוא יקח את הבקבוק - הוא יהיה שתיין חסר תועלת, ואלוהים, איזו בושה זו
תהיה!
ואם הגרוע מכל יקרה והוא יבחר בפלייבוי - הוא ודאי יהיה איזה כלומניק רודף
שמלות".
הרב חיכה בחשש מעבר לדלת עד ששמע את בנו נכנס הביתה ופוסע לכיוון חדרו. הנער
השליך את ספריו על המיטה ועמד לעזוב את החדר, כשלפתע הבחין בארבעת החפצים על
שולחנו. הוא בחן אותם בסקרנות. לבסוף שם את התנ"ך מתחת לבית השחי, נטל את
הדולר והניח אותו בכיסו ולקינוח ביתק את הבקבוק ותוך שלגם לגימה הגונה ממנו,
התענג על התצלום המרכזי של נערת החודש בפלייבוי.
"ירחם השם", לחש הרב בגועל נפש, "הילד הזה הולך להיות חבר כנסת של ש"ס .
סמל אישי של המשתמש
ofir
 
הודעות: 22
הצטרף: ד' נובמבר 21, 2007 11:23 am
מיקום: כפר יונה

הודעהעל ידי AKICHU » ג' מרץ 10, 2009 10:43 pm

לאחר ליל אהבים סוער, הוא שם לב לתמונת הגבר הנאה, הניצבת ליד מיטתה.

האם זה בעלך? שאל בעצבנות.
לא, טיפשון, היא עונה, תוך שהיא מתחכחת בעורו.
הארוס שלך?

מה פתאום? היא אומרת, תוך שהיא נושכת את אוזנו.
האם זה אביך או אחיך? הוא שואל, בתקווה שהתשובה תהיה חיובית.
ממש לא, אבל אני כל כך אוהבת אותך כשאתה קנאי!

אז מי זה לכל הרוחות?

זו אני, לפני הניתוח...


ליל מנוחה
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי AKICHU » ג' מרץ 17, 2009 9:12 pm

אוי אוי פנינה

ערב נפלא
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי ufd41 » ג' מרץ 17, 2009 9:29 pm

שגריר של ערב הסעודית באו"ם סיים לשאת את נאומו, יוצא ללובי ונתקל בידידו האמריקאי.
הם לוחצים ידיים והסעודי אומר.
אתה יודע,אני חייב לשאול אותך שאלה אחת לגבי אמריקה.
בוודאי הוד מעלתך עונה לו האמריקאי אענה לך על כל דבר שאוכל.
בני צופה בתכנית מסע בן כוכבים,לוחש הסעודי,הוא רואה שיש שם רוסים,יש שם ספרדים,יש שחורים ויש מלוכסני עיניים מהמזרח והוא לא מבין למה אין שם אף ערבי אחד.
מתכופף האמריקאי לעברו ואומר לו.
זה בגלל שהתוכנית הזאת מתרחשת בעתיד
נערך לאחרונה על ידי ufd41 בתאריך ד' מרץ 18, 2009 6:03 pm, נערך פעם אחת בסך הכל.
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

הודעהעל ידי zeev » ג' מרץ 17, 2009 9:55 pm

שני זקנים יושבים בשמש , אחד אומר: אני אימפוטנט כבר שבע שנים , אומר השני אני בלי עין הרע רק שלוש . - זאב
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הודעהעל ידי AKICHU » א' מרץ 22, 2009 9:22 pm

לסרטון הזה בחרתי לקרוא ראפר פרסר ובקיצור
ראפרסר

תארו לכם את המקבילה התימנית שלנו, דייל תימני מתופף על פח

זה מזכיר לי בדיחה:

אתם יודעים למה שני שותפים תימנים לא יכולים לנהל מוסך לפחחות?

כי ברגע שהאחד יתחיל לדפוק על הפח השני יעזוב הכול ויתחיל לפזז


ותודה לחיים סירי שהבאנו עד הלום, כל הזכויות שמורות לו
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי AKICHU » ו' מרץ 27, 2009 12:01 am

ובמסגרת הקואליציה של ביבי הניבנת והנדבנות שלו ומתן קיצבאות למשפחות ש"ס מרובות הילדים, הנה משהו שבטוח ש"ס תזדהה איתו
כן ירבו

נאדיה סולימן האשה שלא צולמה עבור שער מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד
נאדיה מוכרת את סרטון הוידאו שמתעד את לידתם של שמונה התינוקות במחיר של מיליון דולרים. לדבריה הכל למען התינוקות וששת ילדיה האחרים, ואם הייתה ישראלית בטוח הייתה מצביעה לש"ס, היא למדה מהם הרבה.
תמונה

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי AKICHU » ג' מרץ 31, 2009 10:06 am

תמונה
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Pointer

הודעהעל ידי שמוליק » ה' אפריל 02, 2009 9:45 pm

הסבר מדעי מדויק: כיצד פועל הסמן חץ שעל המסך שלנו
להקיש בלינק הבא
http://2006.1-click.jp/

תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו 2 אורחים