עמוד 1 מתוך 1

תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

הודעהפורסם: א' יולי 15, 2012 12:03 pm
על ידי AKICHU
האמן עובד אתנו בתיירות בקבוצות שלנו
אירית

יונתן גל.JPG

יונתן גל 1.JPG

Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

הודעהפורסם: א' יולי 15, 2012 12:57 pm
על ידי zeev
האמת אין לי מושג איפוא זה בכלל .

Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

הודעהפורסם: ב' יולי 16, 2012 6:30 am
על ידי רועי
מגניב,
מזכיר קצת את מרי פופינס

Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

הודעהפורסם: ב' יולי 16, 2012 7:17 am
על ידי AKICHU
נכון
כילדה קטנה נהגתי לצייר ציורים להניחם על הרצפה ולקפוץ לתוכם ולדמיין שאני בעולם הציור שלי, הציור החביב עלי היה האחו הירוק והמשעול שחוצה נחלון עם גשרון קטן בדיוק כמו במרי פופינס
שהרי גדלתי במדבר ורקפת וכלנית בשבילי היו רק בסיפורים
אירית

Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

הודעהפורסם: ג' יולי 17, 2012 2:36 pm
על ידי שמוליק
zeev כתב:האמת אין לי מושג איפוא זה בכלל .

רמת השרון זאב, אי שם בין בארות מזוהמים לוילות שצמחו מעל שטחי תות רחבים :(
אגב, הייצור שיוצא מהבור,אתה מכיר אותו: הוא פקח העירייה שמחבב אותך ואת חוגי :lol:

Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

הודעהפורסם: ג' יולי 17, 2012 4:51 pm
על ידי zeev
אכן נכון , העניין שחוגי לא משלם , רק אני .

Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

הודעהפורסם: ד' יולי 18, 2012 7:02 am
על ידי AKICHU
נו ברור, חוגי בונה על זה
לזולת בעל הכלב, יש חיי כלב, ולכלב יש חיי חברה
אירית