נכון כילדה קטנה נהגתי לצייר ציורים להניחם על הרצפה ולקפוץ לתוכם ולדמיין שאני בעולם הציור שלי, הציור החביב עלי היה האחו הירוק והמשעול שחוצה נחלון עם גשרון קטן בדיוק כמו במרי פופינס שהרי גדלתי במדבר ורקפת וכלנית בשבילי היו רק בסיפורים אירית
Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה
פורסם: ג' יולי 17, 2012 2:36 pm
על ידי שמוליק
zeev כתב:האמת אין לי מושג איפוא זה בכלל .
רמת השרון זאב, אי שם בין בארות מזוהמים לוילות שצמחו מעל שטחי תות רחבים אגב, הייצור שיוצא מהבור,אתה מכיר אותו: הוא פקח העירייה שמחבב אותך ואת חוגי
Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה
פורסם: ג' יולי 17, 2012 4:51 pm
על ידי zeev
אכן נכון , העניין שחוגי לא משלם , רק אני .
Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה
פורסם: ד' יולי 18, 2012 7:02 am
על ידי AKICHU
נו ברור, חוגי בונה על זה לזולת בעל הכלב, יש חיי כלב, ולכלב יש חיי חברה אירית