עמוד 1 מתוך 1

אקורד בריטי לסיום האולימפיאדה....

הודעהפורסם: ה' אוגוסט 23, 2012 8:04 pm
על ידי אריהג
האקורד הוא בריטי, אמנם, אך הבריטים קצת שכחו שהוא מושמע באמצעות כלים גרמניים, למעשה, שרק נושאים לוגו-עבר-מפואר בריטי. הרעיון היפה מחפה, אולי, במידת מה, על גאוות-העבר הבריטית שדי ספגה השפלה, במקרה דנן.

All stand please for the MINI horn section

http://www.youtube.com/embed/ik9AtJQXaHQ?rel=0