השתתפות IVC בצערו של רועי אפרתי ומשפחתו

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

השתתפות IVC בצערו של רועי אפרתי ומשפחתו

הודעהעל ידי IVC » א' ינואר 29, 2012 7:25 pm

אספני כלי הרכב הארצישראלים מבקשים לשלוח מפה תנחומים לחברנו רועי אפרתי על מותו של אביו דורון.
קבל את השתתפנו הכנה בצערך שלך ושל משפחתך

מן השמים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד
יהי זכרו ברוך
תמונה

תמונה
אספני כלי הרכב הארצישראלים

דוא"ל לפניות:
ivc0707@gmail.com
סמל אישי של המשתמש
IVC
אספני כלי הרכב הארצישראלים
 
הודעות: 191
הצטרף: ג' דצמבר 04, 2007 5:17 pm

Re: השתתפות IVC בצערו של רועי אפרתי ומשפחתו

הודעהעל ידי AKICHU » א' ינואר 29, 2012 7:28 pm

רועי הייה חזק ושלא תדעו יותר צער
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: השתתפות IVC בצערו של רועי אפרתי ומשפחתו

הודעהעל ידי ufd41 » א' ינואר 29, 2012 7:40 pm

לרועי ומשפחתו.
שלא תדעו יותר צער.
חיים סירי
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

Re: השתתפות IVC בצערו של רועי אפרתי ומשפחתו

הודעהעל ידי zeev » א' ינואר 29, 2012 9:07 pm

משתתף בצערכם , שמכאן והלאה תשמעו רק דברים טובים . - זאב
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: השתתפות IVC בצערו של רועי אפרתי ומשפחתו

הודעהעל ידי רועי צוקרמן » ב' ינואר 30, 2012 2:40 pm

משתתף בצערך ובצער המשפחה, יהי זכרו ברוך.
רועי צוקרמן
צוות הניהול
 
הודעות: 2409
הצטרף: ו' נובמבר 09, 2007 10:39 am
מיקום: בנתיב הימני

Re: השתתפות IVC בצערו של רועי אפרתי ומשפחתו

הודעהעל ידי רועי » ב' ינואר 30, 2012 4:54 pm

תודה לכולם

למי שמעוניין לבקר,
יושבים שבעה בבית המשפחה בבוסתן-הגליל.
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: השתתפות IVC בצערו של רועי אפרתי ומשפחתו

הודעהעל ידי gluk » ד' פברואר 01, 2012 12:09 am

משתתף בצערכם, שלא תדעו עוד צער... :(
סמל אישי של המשתמש
gluk
 
הודעות: 433
הצטרף: ש' נובמבר 24, 2007 10:24 pm


חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 3 אורחים