שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » א' מרץ 25, 2012 9:49 pm

איזה יופי איזה יופי לראות עד הסוף
אירית

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ב' מרץ 26, 2012 9:37 am

הרקדן איתן שטיפל האמריקני הוא אופנוען, במקור אופנוען שטח, והאופנוע שמופיע בסירטון הוא בבעלותו זה ה- Harley-Davidson Wide Glide
הבחור וחברתו חצו את ארה"ב על האופנוע הנ"ל ועשו 5,600 ק"מ
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: ארגז כילים ארגנטינאי

הודעהעל ידי שמוליק » ש' מרץ 31, 2012 10:24 am

הזמנתי ארגז כילים מ Ebay מארגנטינה וזה מה שקיבלתי.......איך לא חשבתי על זה קודם ? :D
קבצים מצורפים
ארגז כילים.jpg
ארגז כילים.jpg (40.78 KiB) נצפה 20622 פעמים
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי ufd41 » ש' מרץ 31, 2012 10:30 am

שמוליק אפשר להשאיל אותו לסוף שבוע הבא?
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

Re: כלבים מסוכנים ???

הודעהעל ידי שמוליק » ש' מרץ 31, 2012 6:22 pm

כלבים מסוכנים ???
קבצים מצורפים
547227_10150596070561307_365539206306_9315342_1756804452_n.jpg
547227_10150596070561307_365539206306_9315342_1756804452_n.jpg (50.97 KiB) נצפה 20612 פעמים
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ש' מרץ 31, 2012 8:12 pm

חחסססססססססססססססססס .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

יש זמנים בהם אשה חייבת לבטוח בבעלה!

הודעהעל ידי אריהג » א' אפריל 01, 2012 8:48 pm

אשה חוזרת מאוחר בלילה לביתה, עולה לחדר השינה ופותחת בשקט את הדלת.
מתחת לשמיכה במיטה מציצים שני זוגות רגליים...
בשקט לוקחת את אלת הבייסבול ומפליאה מכותיה בזוג שבמיטה!
רגועה יותר יורדת למטבח לשתות כוסית.
במטבח יושב בעלה וקורא עיתון.
"שלום יקירתי, הורייך באו לביקור בהפתעה ונתתי להם לישון במיטה שלנו, אמרת להם שלום" ?....
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ב' אפריל 02, 2012 2:00 pm

לכל אלה שמתלבטים בשאלה מדוע יש שני לוחות הברית .
כאשר ריבון עולם החליט לתת את לוחות הברית הוא פנה ראשית לרומני ואמר יש לי כאן לוחות הברית , שאל הרומני מה כתוב בפנים ? אמר ריבון עולם , לא תגנוב . ענה הרומני אי אפשר לא אוכל לקחת . אז פנה ריבון עולם לצרפתי ואמר יש לי כאן לוחות הברית , שאל הצרפתי מה כתוב בפנים ענה ריבון עולם , לא תנאף , ענה הצרפתי אי אפשר , לא אוכל לקחת . פנה ריבון עולם לערבי ואמר יש לי כאן לוחות הברית , שאל הערבי מה כתוב בפנים ? ענה ריבון עולם לא תרצח , ענה הערבי אי אפשר לא אוכל לקחת . אז בא ריבון עולם ליהודי ואמר יש לי כאן לוחות הברית , מיד שאל היהודי , כמה זה עולה ? ריבון עולם ענה זה בחינם , אז היהודי אמר תביא שניים .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

יש זמנים בהם אשה חייבת לבטוח בבעלה!

הודעהעל ידי אריהג » ה' אפריל 05, 2012 10:08 pm

אשה חוזרת מאוחר בלילה לביתה, עולה לחדר השינה ופותחת בשקט את הדלת.
מתחת לשמיכה במיטה מציצים שני זוגות רגליים...
בשקט לוקחת את אלת הבייסבול ומפליאה מכותיה בזוג שבמיטה!
רגועה יותר יורדת למטבח לשתות כוסית.
במטבח יושב בעלה וקורא עיתון.
"שלום יקירתי, הורייך באו לביקור בהפתעה ונתתי להם לישון במיטה שלנו, אמרת להם שלום" ?....
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ה' אפריל 05, 2012 11:45 pm

אריה
סתם שאלה, האם ראית ששירשור אחד מעל שלך יש את אותה הבדיחה? :D
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי שמוליק » א' אפריל 15, 2012 9:33 pm

ארגז הכלים שהצגתי קודם מיועד לאוטו הזה:
קבצים מצורפים
tumblr_m2dbfrtiBc1qhlohfo1_500.jpg
tumblr_m2dbfrtiBc1qhlohfo1_500.jpg (24.35 KiB) נצפה 20542 פעמים
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ו' מאי 11, 2012 11:07 pm

הספור הזה לא חדש , ומכל מי שמכיר אני מבקש סליחה מראש , ניתן לייחס אותו לראשי ממשלה ופוליטיקאים אחרים אשר " שרתו" אותנו במהלך השנים , בהחלט ניתן ליחס זאת גם לכל מיני " נבחרים " בגופים שונים באשר הם , אבל נדמה לי שהמתאים ביותר יהיה לשייך זאת לאקט ה"פוליטי" לו היינו עדים בשבוע החולף .
זה מכתב אשר התקבל אצל יועצת נישואין ממי שמבקש ממנה עצה , וכך הוא כותב .
גברת נכבדה .
אני עבריין מורשע , ישבתי בבית הסוהר פעמיים על הריגה ( כי לא הצליחו להוכיח אשמת רצח ) , הלבנת כספים , התחזות לאחר , וחיים על רווחיה של יצאנית . אבא שלי יושב מאסר עולם על שוד מזויין ורצח , אמא שלי הורשעה בעבר על ניהול בית בושת וניצול קטינות , יש לי אח טרסוויסט שעובד בגן החשמל , אח אחר שלי יושב בבית סוהר על אונס כפול ,ספסרות לזנות ובעילת קטינה , אחותי עובדת במתחם הבורסה כנערת ליווי , אני מאורס לבחורה מאוד נחמדה שעובדת כיצאנית בחוף תל ברוך ובמלון מנדרין לסרוגין , שאלתי היא , האם לגלות לארוסתי שיש לי אח נוסף שבבחירות האחרונות הצביע עבור בנימין נתניהו ?
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי שמוליק » ב' מאי 21, 2012 8:17 am

הרובינשטיינים לא הצליחו להביא ילד לעולם, והחליטו להשתמש בגבר ממלא מקום כדי שמשפחתם תגדל.

ביום שבו הגבר המפרה עמד להגיע נישק רובינשטיין את אשתו ואמר לה: 'אני יוצא. הוא צריך להגיע כל רגע'.

אחרי חצי שעה, במקרה לגמרי, הגיע צלם שמצלם תינוקות למחייתו, שניסה את מזלו מדלת לדלת.

הוא צלצל בפעמון, וכשגברת רובינשטיין פתחה לו את הדלת אמר: 'בקר טוב, באתי ל -'...

'אתה לא צריך להסביר. חיכיתי לך', חתכה גברת רובינשטיין את דבריו.

'באמת?', תמה האיש. 'טוב, אני ממש מומחה בתינוקות'.

'זה מה שבעלי ואני קיוינו', אמרה לו, והוסיפה בביישנות: 'במה נתחיל?'

'השאירי לי הכול', אמר לה. 'ננסה שניים באמבטיה, אחד על הכורסא, ואפשר גם שניים על המיטה. לפעמים גם הרצפה בסלון מאד מוצלחת... '

'אמבטיה... הרצפה בסלון?... לא פלא שבעלי ואני לא הצלחנו', אמרה לו.

'תראי, גבירתי', אמר לה. 'אי אפשר להבטיח הצלחה בכל פעם. אבל אם מנסים מצבים שונים מכל מיני זוויות, אני בטוח שתהיי מרוצה מהתוצאות'.

'אה... זה ממש המון....', התנשמה גברת רובינשטיין.

'גבירתי, בעבודה כמו שלי, אני חייב לקחת את הזמן. הייתי רוצה להיכנס ולצאת תוך חמש דקות, אבל אז לא ממש תהיי מרוצה, אני בטוח'.

'נכון מאד'... אמרה גברת רובינשטיין בשקט.

הצלם פתח את המזוודה שלו והוציא אלבום עם התמונות של התינוקות שצילם.
'את רואה? את זה עשיתי על גג של אוטובוס, והתאומים האלה יצאו ממש נהדר, בהתחשב בעובדה שהיה ממש קשה לעבוד עם אמא שלהם'.

'היה קשה?', שאלה גברת רובינשטיין.

'לצערי כן', ענה לה. 'הייתי חייב בסוף להוציא אותה לגן הציבורי כדי שזה יצא כמו שצריך. אנשים עמדו מסביב והסתכלו במשך יותר משלוש שעות. היא לא הפסיקה לצרוח. היה לי ממש קשה להתרכז. נהיה כבר חושך והסנאים התחילו לכרסם לי את הציוד. זה היה השלב שבו ארזתי את הכול והתקפלתי משם'.

גברת רובינשטיין נשענה קדימה: ' הם ממש כרסמו לך את... אממ... הציוד?'

'כן, גבירתי. ועכשיו ברשותך אוציא את החצובה שלי ונתחיל'.

'חצובה?'

'בודאי. אני חייב להשעין את הציוד שלי על משהו. אי אפשר להחזיק את כל הכובד הזה לבד.
גברת? גברת?... אוי, אלוהים.. היא התעלפה.'
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ה' מאי 24, 2012 9:40 am

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ש' מאי 26, 2012 3:47 pm

2 חברים יהודים מטיילים ברחוב , עוברים על יד כנסיה ועל הדלת כתוב , מי שנכנס לכנסיה ומתנצר מקבל 5000 דולר , חושבים , אחד אומר אני אכנס לכמה דקות מה כבר יכול להיות ? נכנס רבע שעה , חצי שעה , שעה , שעתיים והוא איננו , החבר השני מתחיל לדאוג , אחרי 3 שעות הראשון יוצא , השני רץ אליו שואל מה קרה ? למה כל כך הרבה זמן ? ותגיד אומר לו השני , קבלת את הכסף ? והראשון עונה , אתם היהודים חושבים רק על הכסף .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 0 אורחים