צעצועים לגברים

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

צעצועים לגברים

הודעהעל ידי TRAVELLER » ב' יולי 23, 2012 9:35 pm

גם אם אתם לא ממש בעניין רכבות, אני בטוח שזה ימצא חן בעינכם
סמל אישי של המשתמש
TRAVELLER
 
הודעות: 32
הצטרף: ד' דצמבר 05, 2007 9:22 pm

Re: צעצועים לגברים

הודעהעל ידי gluk » ב' יולי 23, 2012 11:49 pm

אךךךךךך..... לו רק היה לי מקום!!!!!!! בינתיים אין לי איפה להרכיב את המסילה הקטנה שלי..... :? :cry:
סמל אישי של המשתמש
gluk
 
הודעות: 433
הצטרף: ש' נובמבר 24, 2007 10:24 pm

Re: צעצועים לגברים

הודעהעל ידי רועי » ג' יולי 24, 2012 11:45 am

אתה מוזמן להרכיב אצלי
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: צעצועים לגברים

הודעהעל ידי zeev » ג' יולי 24, 2012 12:58 pm

הזהר ממנו , זה יכניס לך קודם כמה משאיות ענק ואז תראה מה זה .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: צעצועים לגברים

הודעהעל ידי רועי » ג' יולי 24, 2012 2:25 pm

אתה רואה אותי מוטרד?

Sent from my MB525 using Tapatalk 2
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: צעצועים לגברים

הודעהעל ידי gluk » ש' יולי 28, 2012 1:13 am

המשאיות דווקא פחות בעיה- הבעיה זה המכוניות שנרכבות... :? בתור "צעצועים לגברים" אני צריך קודם כל הנגר מקורה ורתכת... :roll:
סמל אישי של המשתמש
gluk
 
הודעות: 433
הצטרף: ש' נובמבר 24, 2007 10:24 pm


חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו 4 אורחים

cron