על ידי אריהג » ב' דצמבר 17, 2012 7:33 pm
שלוש חברות מרוקאיות נפגשות בבית קפה,אחת מהן עם פרצוף אומלל,שאלו אותה השתיים האחרות מה קרה לך ?
אמרה להן,הייתי בלילה עם בעלי ג'ינו,נ
געתי לו בביצים וגיליתי שהם קרות.
אמרתי לו,ג'ינו למה הביצים שלך קרות ? איך שאמרתי לו את זה הוא סובב אליי את הגב ונרדם,הרגשתי חרא ...
למחרת נפגשות החברות עוד הפעם והפעם לחברה השנייה יש פרצוף תחת. מה קרה לך ? שאלו שתי החברות האחרות .
הייתי בלילה עם בעלי מוריס,נגעתי לו
...בביצים והם היו קרות.
שאלתי אותו למה הם קרות ? הוא סובב אליי את הגב ונרדם . זה עשה לי מה זה חרא בנשמה!
למחרת נפגשו כולן עוד פעם והחברה השלישית הייתה עם פרצוף מעוך לגמרי,פנס בעין ושתי שינים שבורות.
השתיים שאלו אותה מה קרה? היא ענתה להן -
מאחר והסתקרנתי גם אני, נגעתי לבעלי ז'וז'ו בלילה בביצים,והם היו מה זה חמות ממש לוהטות!! אמרתי לו איך זה שאצלך הביצים כ"כ חמות ואצל מוריס וג'ינו הם קרות???