שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » א' נובמבר 11, 2012 8:01 am

רוח הדברים היא Scheisse כלומר חרא המילה הזאת חוזרת שם הרבה פעמים, בכל מקרה זה אמנם מצחיק אבל נראה מבוים, כלומר מי באמת קופץ ככה על מיטת מים אמתית בחנות רהיטים
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי רועי » א' נובמבר 11, 2012 8:41 am

אני אהבתי את הדגם של המיטה - "מפל מים"
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » א' נובמבר 11, 2012 2:27 pm

אשתי שאלה אותי: "מה אתה עושה?"
השבתי לה: "כלום".
היא התעצבנה ואמרה: "זה בדיוק מה שעשית אתמול!"
אז השבתי לה שעוד לא סיימתי...
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי אריהג » א' נובמבר 11, 2012 6:50 pm

לאחמד טיבי: אם אתה מצדד בשהידים, אתה מוזמן להפוך לכזה.
> באמת הגיע הזמן שאיזה גינקולוג יגיע למעלה לבדוק אם הן באמת בתולות.

אנסטסיה מיכאלי מתנצלת: התנהגתי בגסות, אני פשוט לא רגילה להיות במחזור.

חוטיני הינו הסימן הטוב לדמוקרטיה

הוא מפריד בין הימין לשמאל ..

מבליט את שני הגושים

דואג למרכז....

ומאחד את מבטי העם.....

מחברת חשמל ביקשו לא להדליק דודים היום. כמו כן המשטרה ביקשה
> לא להתקשר 100, ומבתי החולים אמרו שתיקחו אדוויל ותלכו לישון.

תוצאות המחאה החברתית: החשמל מתייקר ב9%

וכל חבר כנסת מקבל עוד 1000 ₪ תוספת למשכורת,

אבל הקוטג׳ ירד בשקל. נראה לי שניצחנו!

יש לי משכורת היברידית:

חצי ממנה הולך על חשמל וחצי על דלק.

לאלי ישי שאמר שנכשלנו בלבנון כי הלוחמים לא התפללו:

אולי זה כי המתפללים לא נלחמו?


דור שלם הולך ללמוד את מה שלא מעניין אותו

כדי שיוכל להתקבל לעבודה שמשעממת אותו

כדי שלא יהיה לו כסף לקנות את מה שהוא צריך.

מחירון צה״ל המעודכן:

חייל אחד שווה קצת יותר מאלף מחבלים, אבל קצת פחות מכרטיס לרכבת.


קצת אירוני שליצור ששוכח ימי הולדת,

שוכח ימי נישואין ושוכח להוציא את הילדים,

קוראים... זכר.

יש לי רעיון מטורף! אולי במקום לקחת מהחיילים את הנסיעות בחינם ניקח מהחרדים מיסים?

קיבלתי מעטפה מאורנג'. בחוץ היה כתוב "יש לך עוד סיבה לחייך".
> בפנים הייתה החשבונית.

לא מת על ההומור שלהם.
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ב' נובמבר 12, 2012 7:47 pm

גם אם ניסית למצוא דאודורנט ולא הצלחת, הכי חשוב זה לא להרים ידיים! המשפט היומי ........
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

גברים בלונדינים

הודעהעל ידי אריהג » ה' נובמבר 22, 2012 12:23 pm

שני בחורים בלונדינים מצאו 3 רימוני יד והחליטו לקחת אותם לתחנת המשטרה.
שאל אחד הבלונדינים: "ומה אם אחד הרימונים יתפוצץ לנו בדרך?"
ענה השני: "אז נשקר ונגיד שמצאנו רק שניים"

אישה מתקשרת לשכן הבלונדיני שלה ואומרת: "אני מציעה לך לסגור את הווילונות בפעם הבאה שאתה ואשתך מקיימים יחסי מין. אתמול כל השכונה ראתה וצחקה עליכם!"
ענה לה השכן: "כן? צוחק מי שצוחק אחרון! אני בכלל לא הייתי בבית אתמול..."
אישה צועקת לבעלה הבלונדיני בזמן שהתקלח: "נו, מצאת את השמפו?"
"כן!" הוא צועק חזרה "אבל אני לא יודע מה לעשות. כתוב שזה לשיער יבש ואני כבר הרטבתי את שלי..."
גבר בלונדיני הולך לוטרינר עם אקווריום ובתוכו דג זהב.
"אני חושב שיש לו אפילפסיה", הוא אומר לוטרינר.
הוטרינר מסתכל מקרוב ואומר: "הוא דווקא נראה לי די רגוע"
עונה הבלונדיני: "חכה, עוד לא הוצאת אותו מהאקווריום..."

תייר שואל צוללן בלונדיני: "למה צוללנים נופלים מסירותיהם כשהם עם הגב?"
עונה הבלונדיני: "אם היינו נופלים קדימה, היינו עדיין בתוך הסירה"


גבר בלונדיני מתקשר למוקד חירום וצועק:
אשתי בהריון ויש לה צירים חזקים בהפרש של דקה כל אחד!"
"זה הילד הראשון שלה?" שואלת המוקדנית.
"לא!" הוא צועק "זה בעלה!"


אסיר בלונדיני כורך סביב רגליו חבל תלייה.
"מה אתה עושה?" תופס אותו הסוהר
"אני תולה את עצמי" עונה האסיר
"אתה יודע שהחבל צריך להיות סביב הצוואר..." אומר הסוהר
"ניסיתי את זה" ענה הבלונדיני "אבל לא יכולתי לנשום"
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי MAMO » ד' נובמבר 28, 2012 8:14 pm

כלבת לברדור מעניקה אהבה לילד מיוחד
MAMO
 
הודעות: 4
הצטרף: ג' יולי 22, 2008 11:09 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי שמוליק » ג' דצמבר 04, 2012 1:27 pm

חבר כלב - חבר חתול

https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ב' דצמבר 17, 2012 7:58 am

לא רק בני אדם אומרים אופססס או אויי כשמישהו מחליק לידם גם..... חמוד לאללה - לפתוח רמקולים

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

שלוש חברות מרוקאיות....

הודעהעל ידי אריהג » ב' דצמבר 17, 2012 7:33 pm

שלוש חברות מרוקאיות נפגשות בבית קפה,אחת מהן עם פרצוף אומלל,שאלו אותה השתיים האחרות מה קרה לך ?
אמרה להן,הייתי בלילה עם בעלי ג'ינו,נ
געתי לו בביצים וגיליתי שהם קרות.
אמרתי לו,ג'ינו למה הביצים שלך קרות ? איך שאמרתי לו את זה הוא סובב אליי את הגב ונרדם,הרגשתי חרא ...

למחרת נפגשות החברות עוד הפעם והפעם לחברה השנייה יש פרצוף תחת. מה קרה לך ? שאלו שתי החברות האחרות .
הייתי בלילה עם בעלי מוריס,נגעתי לו
...בביצים והם היו קרות.
שאלתי אותו למה הם קרות ? הוא סובב אליי את הגב ונרדם . זה עשה לי מה זה חרא בנשמה!

למחרת נפגשו כולן עוד פעם והחברה השלישית הייתה עם פרצוף מעוך לגמרי,פנס בעין ושתי שינים שבורות.
השתיים שאלו אותה מה קרה? היא ענתה להן -
מאחר והסתקרנתי גם אני, נגעתי לבעלי ז'וז'ו בלילה בביצים,והם היו מה זה חמות ממש לוהטות!! אמרתי לו איך זה שאצלך הביצים כ"כ חמות ואצל מוריס וג'ינו הם קרות???
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ב' דצמבר 17, 2012 8:43 pm

לא הוגן , הן יכולות להיות גם מתפוצה אחרת .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

זאב, אני נשוי לעראקית אבל רק במקרה לא התחתנתי עם

הודעהעל ידי אריהג » ב' דצמבר 17, 2012 11:04 pm

מרוקאית. אני מת גם עליהן.

עם יד על הלב, אם אשתי היתה מרוקאית ולילה אחד היתה בודקת את הטמפרטורה של אשכי ומביעה תימהון מדוע חברותיה סיפרו לה אודות הטמפרטורה הנמוכה של אשכי בעליהן ואילו אצלי הטמפרטורה גבוהה.... נראה לך שאני הייתי מנפח לה את הפרצוף???

אריה גרינברג.
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ג' דצמבר 18, 2012 6:21 pm

מחווה ענקית של הטבע - איזה יופי
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי שמוליק » ד' דצמבר 19, 2012 8:34 am

איזה חייה יפה ! ומתנהג כמו חתול ביתי - עם הסקרנות והתנועות של החתולים שלי ! בטח הוא חשב : אוופפ!! עוד פעם התיירים האלה עם המצלמות ....נודניקים כל יום באותה שעה :mrgreen:
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי רועי » ה' דצמבר 20, 2012 5:26 pm

הוא היה באקסטזה
עם חיוך ענק על הפרצוף כשאשתו זזה קדימה ואחורה קדימה ושוב אחורה, שוב ושוב ושוב, פנימה והחוצה, פנימה והחוצה.

הלב שלה השתולל והפנים שלה היו סמוקות. היא גנחה, בהתחלה בעדינות ואז בקול מתגבר.
לבסוף מותשת לחלוטין היא פלטה בצעקה גדולה

"OK, OK, אני לא מסוגלת להחנות את האוטו המזוי**. תעשה את זה אתה חתיחת מניאק."
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 3 אורחים