שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ב' אוגוסט 12, 2013 2:03 pm

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ג' אוגוסט 13, 2013 3:56 pm

כשיצאה האשה מהניתוח, אומר לה הרופא: "ההחלמה תארך שבוע, אז אסור לך לקיים יחסי מין בשבוע הזה".
"שמעת?", פונה האשה אל בעלה.
"כן", משיב הבעל באדישות, "אבל הוא דיבר אלייך"...
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ד' אוגוסט 14, 2013 1:43 pm

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ה' אוגוסט 15, 2013 9:10 am

הזוכה בפרס הראשון בתחרות הראש הקטן
תמונה
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ה' אוגוסט 15, 2013 5:00 pm

ל פעמים אפשר,ואפילו צריך,לחשוב הפוך:



אם תקום עצבני ב בוקר תגרום לזה שיהיה לך יום רקוב



ואם ה ערב לא יהיה נחמד כנראה תרגיש ברע



אפשר לראות שכל מה ש בוטל זה לטוב



ואפשר להבין את המאמינים ש חמש זה בעצם שמח



אם תרדוף בצע ידבק בך עצב



כי כל ה טעם בחיים הוא לסתפק ב מעט



אם יש בך דחף לא מובן סימן שיש בך פחד



אדם שהוא אחד ל אלף ראוי להערכה כי הוא פלא



אתה יכול לבחור בין מר ו חמוץ או להיות רם ו צומח



ואל תהיה שונא תהיה אנוש!



נכון שזה יפה?...??



יום מחויך ושמח לך
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

עלייך איני כועס, מיידלע.

הודעהעל ידי אריהג » ד' אוגוסט 21, 2013 5:33 pm

עלייך אני לא כועס מיידעלה - גדול
הקהילה היהודית בשיקגו חגגה 25 שנות שירות מסור של רב הקהילה .
כאות הוקרה שלחה אותו הקהילה לשבוע נופש בהוואי כולל כל ההוצאות.
כשהגיע הרב לחדרו המפואר במלון הנולולו, נשמעה דפיקה בדלת והופיעה בפתח נערה צעירה שופעת איברים.
לשאלתו מי היא? ענתה: אני הבונוס מאת נשיא הקהילה מר גולדברג.
הרב פנה בזעם אל הטלפון והתקשר קולקט לשיקגו אל נשיא הקהילה. כשזה ענה התפרץ עליו הרב: איך אתה מעז מר גולדברג, מה זה צריך להיות! הרי אני יהודי שומר מצוות , רב בישראל סמל למוסר ושמירת טוהר המשפחה. אני מאד מאוד כועס עליך, וטרק את הטלפון.
הנערה, שבינתיים התפשטה, מיהרה להתלבש והתכוננה לצאת בעד הדלת.
הרב פונה אליה ואומר לה :

לאן את הולכת מיידעלה ? עלייך אני לא כועס !!!!
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ד' אוגוסט 21, 2013 6:04 pm

רומני בא אל בית הקברות ושואל את החזן: "כמה יעלה לו" 'אל מלא רחמים'על קבר אביו.


השיב החזן: יש ב - 100.

יש ב - 500 שקל.

ויש ב - 2000 שקל.


שאל הרומני: "ומה ההבדל" ?


השיב החזן: "ב-100 שקל אני קורא פשוט, ב - 500 אני קורא בכוונה גדולה וב - 2000 אני קורא לאט, בסילסולים ובעצימת עיניים".


הזמין הרומני את ה"אל מלא רחמים" היקר ביותר.


כאשר סיים החזן ופקח את עיניו הרומני כבר לא היה בשטח ...







































Click here to Reply or Forward
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

אנגלית שפה עשירה

הודעהעל ידי שמוליק » ג' אוגוסט 27, 2013 11:31 am

המילה הכי שימושית באנגלית....
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ג' אוגוסט 27, 2013 10:53 pm

Aug 25 (2 days ago)














to





















המורה הטילה על תלמידיה משימה:

לבוא לכיתה עם סיפור קצר שיש בו מוסר השכל.

סיפר דורון :

"המשפחה שלי מגדלת תרנגולות ומוכרת ביצים בשוק.

פעם אחת נסענו לשוק ובדרך הסל התהפך וכל הביצים נשברו".

"ומה מוסר ההשכל?" שאלה המורה.

דורון: "לא לשים את כל הביצים בסל אחד".

המורה הייתה מאוד מרוצה, וביקשה ממיכל לספר את הסיפור שלה.

סיפרה מיכל:

"גם אנחנו מגדלים תרנגולות ונוסעים למכור אותן בשוק העופות.

פעם בקעו מעשר ביצים רק שמונה אפרוחים, אז אבא אמר שמוסר ההשכל הוא

שאין לספור את התרנגולות לפני שהן כבר בקעו".

"נהדר", התמוגגה המורה ופנתה לולאדימיר.

סיפר ולאדימיר:

"אבא שלי סיפר דווקא על דודתי אולגה.

היא הייתה מהנדסת מוצנחת במלחמה. יום אחד המטוס שלה הופל.

היא ידעה שהיא עומדת לצנוח בשטח אויב.

כל מה שהיה לה זה בקבוק וויסקי, עוזי מקוצר וחרב מצ`טה.

בדרך לקרקע היא שתתה את כל הוויסקי כדי שלא ישבר בנחיתה.

היא צנחה ישר לתוך מחנה אויב ששהו בו 100 חיילים.

70 היא הרגה עם העוזי, 20 עם המצ`טה ולעוד עשרה היא שברה את המפרקת באמצעות ידיה".

"זוועה!" צעקה המורה, "על איזה מוסר השכל אבא שלך חשב, כשהוא סיפר לך את זה?"

ענה ולאדימיר:

"להתרחק מדודה אולגה כשהיא שיכורה..."
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » א' ספטמבר 01, 2013 1:36 pm

במצרים נעצרה חסידה בחשד לריגול. את החסידה גילו כמה מקומיים סמוך לנהר הנילוס. הם הבחינו במכשיר המעקב שעליה והובילו אותה לתחנת המשטרה המקומית. וטרינרים שבדקו אותה הסבירו שמדובר במכשיר מעקב של צפרים מצרפת, הוחלט להשאיר את החסידה במעצר עד לקבלת אישור לשחרורה מפרקליטות המדינה בקהיר.
מקורביה מתכוונים להגיש תביעה על עגמת נפש - לא מספיק שהצמידו לה את המכשיר המעצבן הזה ללא כל תמורה, היא גם נעצרת בגין זה, לפחות יכלו לספק לה תא מעצר יפה יותר. אני מקווה שלאחר שיחרורה היא תשקול לבוא להירגע באגמון החולה
אירית
Mideast-Egypt-Bird-Sp_Horo-1.jpg

Mideast-Egypt-Bird-Sp_Horo-2.jpg
Mideast-Egypt-Bird-Sp_Horo-2.jpg (84.17 KiB) נצפה 19242 פעמים
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » א' ספטמבר 01, 2013 8:53 pm

נשיא רוסיה פוטין מגיע לביקור בבית ספר ומשוחח עם תלמידי כיתה ד אל מול המצלמות. אחד הילדים מרים את ידו ומבקש לשאול שאלה.
"

מה שמך חמוד?", שואל פוטין. "



איגור", משיב הילד. "



ומה רצית לשאול איגור?", מחייך פוטין.

יש לי שלוש שאלות", אומר איגור:

ראשית, מדוע רוסיה תומכת במדינות תומכות טרור?

שנית, מה תגובתך לטענות שהבחירות בהן נבחרת היו בכלל מזויפות?

ושלישית, מדוע הק.ג.ב מבצע מעצרים לא דמוקרטיים ומיישם הלכה למעשה שלטון דיקטטורי ברוסיה?"

בדיוק באותו רגע נשמע הצלצול, ופוטין מודיע לנוכחים שימשיכו לאחר ההפסקה.

כששבים מההפסקה, אומר פוטין: "איפה היינו? אה כן, בשלב השאלות, למישהו יש שאלה?"

אלכס הקטן מרים את ידו ואומר בחיוך: "למעשה, יש לי חמש שאלות:
ראשית, מדוע רוסיה תומכת במדינות תומכות טרור?
שנית, מה תגובתך לטענות שהבחירות בהן נבחרת בכלל מזויפות?
שלישית, מדוע הק.ג.ב מבצע מעצרים לא דמוקרטיים ומיישם שלטון דיקטטורי ברוסיה?
רביעית, מדוע צלצול ההפסקה האחרון הקדים בעשרים דקות?
חמישית- לאן לעזאזל נעלם איגור???"





































Click here to Reply or Forward



3 deleted messages in this conversation. View messages or delete forever.
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

ניתוח שהשיג תוצאה בלתי צפויה...

הודעהעל ידי אריהג » א' ספטמבר 08, 2013 10:15 pm

> בעיתון 'קנטאקי פּוֹסט' דווח שאשה בשם אן מיינארד תבעה את בית-החולים סנט לוקאס באומרה שלאחר שבעלה נותח שם

> הוא אִבֵּד כל עניין במין אִתָּהּ.

> דובר בית-החולים הגיב: "מיסטר מיינארד אושפז במחלקת עיניים; כל מה שעשינו היה לתקן את ראייתו".
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

80% אחוז של ילדי גן ילדים פתרו את החידה הבאה ,

הודעהעל ידי אריהג » ב' ספטמבר 09, 2013 10:53 am

אבל למרבה

הפלא , רק 5 אחוזים של בוגרי אוניברסיטת סטנפורד היוקרתית

הצליחו לפותרה , ומה איתך ?



להלן החידה -
1. 6 אותיות.

2. שום דבר לא הקדים את אלוהים.

3. שום דבר לא גדול יותר מאלוהים.

4. שום דבר לא מרושע יותר מהשטן.

5. לעניים יש שום דבר .

6. עשירים לא צריכים שום דבר .

7. אם תאכל שום דבר - תמות.



אל תרגישו רע , אני מודה שגם אני לא פתרתי והייתי חייב להציץ
בתשובה
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ד' ספטמבר 11, 2013 2:43 pm

בחור אחד מגיע לחבר שלו, ומבקש ממנו שיעסיק את הרב איזה שעתיים אחרי ערבית, כי יש לו רומן עם אשת הרב.

בערב אחרי התפילה ניגש הבחור לרב ומתחיל לדבר איתו בלימוד.

שואל אותו הרב: "מה קרה ? לא היית פה כבר שנה, ופתאום אתה בא ?

לבחור לא הייתה ברירה, וסיפר לרב על החבר שביקש ממנו שיעכב את הרב וכו׳.

אומר לו הרב: "אברך יקר, רוץ מהר הביתה, אני אלמן כבר 15 שנה!!"
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ה' ספטמבר 12, 2013 12:15 pm

ילדים! עם אוכל לא משחקים
ארנב.jpg
ארנב.jpg (383.25 KiB) נצפה 19140 פעמים

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 3 אורחים