שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ה' ספטמבר 19, 2013 8:11 am

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי רועי » ה' ספטמבר 19, 2013 12:58 pm

ניקמת הפתיש העיברי...
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » א' ספטמבר 29, 2013 8:39 am

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ו' אוקטובר 04, 2013 12:58 am

חכמת הפרפר .

כשאתה מת , אתה לא יודע שאתה מת . זה קשה רק לאחרים .

אותו הדבר כשאתה טיפש .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

נקמות נשיות...

הודעהעל ידי אריהג » ש' אוקטובר 19, 2013 4:17 pm

לבתי ימלאו היום 18 ואני מאד שמח כי זה יהיה התשלום האחרון של דמי המזונות שאני משלם לגרושתי,

לכן ביקשתי מבתי להגיע אלי וכאשר הגיעה, אמרתי לה:

"בתי, אני רוצה שתקחי את ההמחאה הזו לאמא שלך ותגידי לה שזו ההמחאה הארורה האחרונה שהיא תקבל ממני למשך כל שארית חייה האומללים.

אני מבקש שתגידי לי איזו הבעת פנים היתה ואיך היא הגיבה אחרי שתגידי לה את זה".

בתי הלכה להביא את ההמחאה לאמא שלה ואני הייתי מאד סקרן לדעת מה היתה תגובתה של המכשפה למשמשע הדברים האלה.

כאשר חזרה בתי מייד שאלתי אותה:

"מה אמרה אמא שלך?"

"היא אמרה שהיא המתינה בכליון עיניים ליום הזה כדי לומר לך שאתה לא אבא שלי"!!!



נקמה מס' 2

גבר שהתנהג תמיד בגסות רוח כלפי אשתו, ביקש מחברים להתלוות אליו כדי להפרד מאשתו שאמורה לטוס לשבדיה.

באולם ההמתנה שבשה"ת ובנוכחות כולם, איחל הבעל לאשתו נסיעה טוב, ובנימה אירונית הוסיף בקול רם:

"יקירתי, אל תשכחי להביא לי איתך איזו שבדית נאה" הא הא הא הא ...

האשה השפילה מבט ועלתה למטוס פגועה ונעלבת.

בחלוף 15 יום ולקראת שובה, שוב ביקש הבעל מחבריו להתלוות אליו לשה"ת כדי לקבל את פני אשתו.

ברגע שראה אותה נכנסת לאולם הנוסעים צעק לעברה:

"יקירתי, האם הבאת לי איזו שבדית קטנה?"

"עשיתי כמיטב יכולתי יקירי" השיבה האשה. "עתה כל שנותר הוא להתפלל ולקוות שהתינוק שייולד, יהיה בת"!!!



נקמה מס' 3

בעל גוסס על מיטת חוליו אמר לאשתו בקול צרוד וחלש:

"שעתי הגיעה ובטרם אסתלך, אני רוצה להתוודות בפנייך"

"לא, לא, אתה לא צריך להתאמץ בכלל, שב בשקט".

"אני עומד על כך" אמר הבעל, מוטב למות עם מצפון שקט ונקי"

"טוב, אני מקשיבה לך" אמרה האשה.

"קיימתי יחסים עם אחותך, עם אמך ועם חברתך הטובה ביותר" אמר הבעל

"אני יודעת, ולכן הרעלתי אותך" השיבה האשה...!!
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

של מי הילדים?

הודעהעל ידי אריהג » ש' אוקטובר 19, 2013 4:21 pm

מיליונר אחד מזמין מחו"ל מכונית רובוט מופלאה, כזו שעושה תמיד מה שאומרים לה בדיוק מופלא וכמו מחשב, לעולם לא טועה.
יום אחד, כשהוא בבית, מבקשת ממנו אשתו שיורה למכונית להביא את הילדים
מבית הספר, כי היא עייפה.

יוצא הבעל אל המכונית ופוקד עליה: "סעי להביא את הילדים שלי הביתה מבית הספר". המכונית יוצאת מיד לדרך.
ואולם, כעבור שעה... מבחינים השניים כי המכונית לא חזרה. הם מתחילים לדאוג, מתלבטים ואחרי שעתיים יוצאים החוצה לחפש אחריה.

באותו הרגע הם רואים את המכונית נכנסת לחניה, ובתוכה לא פחות מעשרה ילדים!
"הנה הילדים שלך אדוני", מדווחת מכונית הרובוט.
במכונית ישבו שני ילדיה של השכנה, שני ילדים של דיירת שגרה אצלם בעבר,
ילד אחד של המורה של בנם, ילד של עוזרת הבית ועוד 4 ילדים לא מזוהים.
"סליחה?", נזעקת האשה, "אל תגיד לי שכל הילדים האלה במכונית הם שלך!!!"
"רק רגע", משיב הגבר בשלווה, "את מוכנה להסביר לי למה הילדים שלנו לא במכונית???"
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

מלות קוד...

הודעהעל ידי אריהג » ש' אוקטובר 19, 2013 4:24 pm

זוג הורים החליטו להשתמש במילת קוד, כדי שילדיהם לא יבינו כשהם רוצים לקיים יחסי מין. הם בחרו במילה "מדפסת". ערב אחד אומר האב לבנו הקטן: תגיד לאמא שאבא רוצה להדפיס הערב מכתב במדפסת". הבן מספר לאמו, והיא משיבה לו: לך תגיד לאבא שהוא לא יכול להדפיס במדפסת, כי כרגע יש בה רק דיו אדום". כעבור יומיים קוראת האמא לבנה: "לך תגיד לאבא שהערב הוא יוכל להדפיס מכתב במדפסת", הבן הולך לאביו, ואז חוזר לאימו עם תשובה: "אבא אמר שהוא כבר לא צריך להדפיס במדפסת,כי הוא כבר כתב את המכתב ביד".
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

חשד...

הודעהעל ידי אריהג » ש' אוקטובר 19, 2013 4:31 pm

אחד חושד שאשתו בוגדת בו. אז כשהיא יוצאת בערב מהבית, הוא ממהר לקפוץ למונית ומורה לנהג לעקוב אחריה. כעבור מספר דקות יורדת האישה מהרכב ונכנסת למכון ליווי!
"אני לא מאמין שאשתי עובדת פה!", ממלמל האיש בהלם, ואז פונה לנהג: "רוצה להרוויח 500 שקל? לך כנס עכשיו למכון ליווי, תפוס את אשתי, תביא אותה למונית וקח אותנו הביתה".
הנהג מסכים, נכנס למכון וכעבור שתי דקות יוצא תוך שהוא אוחז בכוח בשיערה של אשה שמקללת אותו ומנסה להשתחרר. הוא פותח את דלת המונית, זורק אותה בפנים ואומר לבעל: "תחזיק אותה!"
האיש מביט באשה וצועק לנהג: "זו לא אשתי!!!"
"אני יודע", משיב הנהג בעצבים. "זו אשתי! עכשיו אני הולך להביא את אשתך".
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ג' אוקטובר 22, 2013 2:26 pm

ראש עירייה (לא משנה איזו, רובם כאלה) רצה לבנות גשר חדש והזמין אליו קבלנים להצעות מחיר.

מגיע קבלן ערבי ונותן הצעה של מיליון דולר.

שואל אותו ראש העיר: "איך הגעת לזה?"

אמר: "שליש חומר, שליש פועלים השאר רווח" - ראש העיר שלח אותו הביתה...

הגיע קבלן רוסי ונתן הצעה של 2 מיליון דולר.

שאל אותו: "איך הגעת לזה"?

אמר לו: "שליש חומר, שליש פועלים, השאר רווח" - שלח גם אותו.

הגיע קבלן יהודי נתן לו הצעה של 3 מיליון דולר.

שאל אותו ראש העיר: "איך הגעת לסכום הזה? אתה הכי יקר!!"

ענה לו: "מיליון בשבילך, מיליון בשבילי, ומיליון לקבלן הערבי שיעשה את העבודה".

נחשו מי זכה במכרז ?

ב"הערכה" ליום הבחירות , ולנבחרים 2013 .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ב' אוקטובר 28, 2013 8:09 pm

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » ה' אוקטובר 31, 2013 9:32 am

מה ההבדל בין שיפוצניק לרופא?
את הטעויות של שיפוצניק מכסה טיח.
את הטעויות של רופא מכסה חול...
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ו' נובמבר 08, 2013 8:31 am

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי AKICHU » ש' נובמבר 09, 2013 4:16 pm

המצאה ישראלית חדשה
Security.jpg
Security.jpg (37.15 KiB) נצפה 18690 פעמים

מתקן אבטחה מיוחד שיספק פרטיות לאילו שצריכים לעבור בדיקה גופנית בניגוד להיום שזה נעשה לעיני כולם.
בתא האטום הזה יש חיישן מיוחד שיכול לזהות מטען נפץ שנישא על הגוף ולפוצצו מיידית.
ישראל רואה בזה מצב של "רווח לכל"; גם פתרון הולם למגזרים מסוימים שמרגישים מופלים בבדיקה הביטחונית כמו כן חסכון בעלויות שנוצרות כתוצאה מפיגוע לא עלינו.
ולכן אם בביקור הבא שלכם תשמעו פיצוץ עמום, מיד לאחר מכן תשמעו במערכת הכריזה את ההודעה הבאה: "לידיעת כל נוסעי אל על שברשימת המתנה, אנו שמחים להודיע כי זה הרגע התפנה מקום נוסף על טיסת אל על 670 ללונדון"
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי שמוליק » ש' נובמבר 16, 2013 11:14 pm

חמור
קבצים מצורפים
burros.JPG
burros.JPG (26.83 KiB) נצפה 18634 פעמים
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

הודעהעל ידי zeev » א' נובמבר 17, 2013 3:43 pm

"כל אחד רוצה אריכות ימים-אבל אף אחד לא רוצה להזדקן" - אוסקר ויילד
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 3 אורחים