שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

הודעהעל ידי אלעד » ש' מאי 24, 2008 9:23 am

אחד הולך ברחוב וצועק: "כל המרוקאים זונות! כל המרוקאים זונות! כל המרוקאים זונות!"
לפתע ניגש אליו אדם ומוריד לו סטירה מצלצלת.
"למה נתת לי סטירה?", שאל הצועק.
"כי צעקת שכל המרוקאים זונות", ענה המכה.
"נו, ואתה מרוקאי?"
"לא, אבל אמא שלי זונה".


יקה-פוץ אחד הולך לזונה ומתעניין כמה יעלה לו התענוג.
"200 שקל", עונה הזונה.
"אבל יש לי רק 50"
"עם 50 שקל אתה יכול ללכת לעשות ביד"
היקה לא עונה, רק נעלם לתוך מקום מסתור שהוא מוצא. כעבור מספר דקות יוצא ממסתורו, ניגש שוב פעם לזונה ושואל אותה: "טוב, אז למי משלמים פה?".


איך קוראים לכלב שחסרה לו רגל קדמית?
טרומפלדוג
היתה 33 - עכשיו 146.
לפחות הווספה נשארה.
סמל אישי של המשתמש
אלעד
 
הודעות: 90
הצטרף: ג' נובמבר 20, 2007 7:12 pm
מיקום: נתניה

הודעהעל ידי AKICHU » ש' מאי 24, 2008 9:25 am

פוצי
למה לא רואים אותכם יותר במפגשישי?
אתם ברוגז?
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי אלעד » ש' מאי 24, 2008 9:33 am

חלילה וחס!
אתם פשוט לא מבינים איזה חודש לחוץ עובר עלי. לפני שבועיים היינו בסופ"ש באילת, וביום שני הקרוב יש לי מבחן באתיקה של הרשות לני"ע, מה שאומר שכבר שתי שבתות אני מבלה בנעימים (NOT!!!) בלימודים קדחתניים עם חבריי, מה גם שעקב האירועים הנ"ל, אני נאלץ גם לעבוד יותר בימי שישי.

הכל בסדר, הסירי דאגה מלבך. לאחר שהתקופה הזאת תעבור, נשוב לבקר. וכן, יש איזה דיסק שמחכה לי, כמו גם איזו בירה שמחכה לך.
היתה 33 - עכשיו 146.
לפחות הווספה נשארה.
סמל אישי של המשתמש
אלעד
 
הודעות: 90
הצטרף: ג' נובמבר 20, 2007 7:12 pm
מיקום: נתניה

בדיחה

הודעהעל ידי ufd41 » ש' מאי 24, 2008 8:30 pm

הרב הראשי לישראל והאפיפיור מקיימים פגישה ברומא. הרב מבחין בטלפון מפואר, שמונח על שולחנו הפרטי של האפיפיור.
'בשביל מה הטלפון הזה?' הוא שואל את האפיפיור.
'זה הקו הישיר שלי לאלוהים!'
הרב סקפטי, והאפיפיור מבחין בכך. האב הקדוש מתעקש שהרב ינסה את הטלפון, ואכן, הוא קושר עם אלוהים.
הרב שוחח עם אלוהים באריכות. אחרי שניתק את השיחה הוא אמר: 'תודה רבה לך! זה נהדר!
אני רוצה לשלם את החשבון עבור השיחה שניהלתי.'
האפיפיור, כמובן, מסרב. הרב מתעקש ולבסוף האפיפיור נכנע. הוא מסתכל על המונה שעל הטלפון ואומר:
'בסדר.. החיוב הוא על סך 10,000 אירו.'
הרב הראשי מושיט בשמחה חבילה של שטרות.
לאחר כמה חודשים מגיע האפיפיור לירושלים לביקור ממלכתי.
בלשכתו של הרב הראשי הוא רואה טלפון זהה לשלו, ולומד שגם זה קו ישיר לאלוקים.
האפיפיור נזכר שיש לו עניין דחוף להתייעצות עם אלוהים, ושואל את הרב אם הוא יכול להתקשר.
הרבי מסכים בשמחה, מעביר לאפיפיור את הטלפון, וזה האחרון מקיים את השיחה.
לאחר שניתק מציע האפיפיור לשלם עבור השיחה. הרבי מסתכל על המונה של הטלפון, ואומר: 'זה יעלה לך שקל.'
האפיפיור מסתכל מופתע ושואל: 'למה כ'כ זול?'
מחייך הרב: 'שיחה מקומית.'
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

הודעהעל ידי AKICHU » ש' יוני 07, 2008 12:57 pm

זה לא שלי אלא של חיים, אני מכירה שני תימנים שאני מתה עליהם, אחד יש לו ריקשה השני יש לו מוקסינים לבנים, שני פריטים שמוצאים רק בתימן

מדוע תימנים לא יכולים להיות שותפחים במוסך לפחחות?

כשהאחד יתחיל לדפוק על הפח השני יעזוב הכל ויתחיל לרקוד

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי AKICHU » ב' ספטמבר 08, 2008 9:42 am

בעל שעבד כל חייו וחסך, הייה כילי אמיתי בכל מה שנגע לכספו.
לפני מותו השביע את אשתו שלאחר מותו היא תיקח את כל כספו תשימו יחד עמו בארון מתים ותקבור אותם; "אני צריך את הכסף עמי, לחיים בעולם הבא"

הגיע היום, הבעל שוכב בארון המתים, לצידו אשתו המתאבלת לבושה שחורים ולצידה חברתה. בגמר טכס האשכבה וממש לפני סגירת הארון, "רק רגע" אמרה האישה, בידיה הייתה קופסת מתכת קטנה אותה הניחה בארון לצד בעלה.
הארון נסגר ופונה. חברתה פנתה אליה נסערת; "אני מקווה שאנחנו לא דפוקות על כל השכל, ולא ממש קברת את כל כספו יחד עימו?"
האישה הנאמנה ענתה; "שמעי נא אני יהודייה ואני לא יכולה להפר את הבטחתי, הבטחתי לבעלי שאקבור את כספו יחד איתו"
"את אומרת שבאמת שמת את כל הכסף בארון??!!"
בוודאות!!! הפקדתי את כל הכסף בבנק ורשמתי לו המחאה, אם הוא יכול למשוך אותה אז שייהנה......
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי zeev » ב' ספטמבר 29, 2008 2:29 pm

AKICHU כתב:זה לא שלי אלא של חיים, אני מכירה שני תימנים שאני מתה עליהם, אחד יש לו ריקשה השני יש לו מוקסינים לבנים, שני פריטים שמוצאים רק בתימן

מדוע תימנים לא יכולים להיות שותפחים במוסך לפחחות?

כשהאחד יתחיל לדפוק על הפח השני יעזוב הכל ויתחיל לרקוד

אירית


את זה לא ידעתי . מה ? רק לתימנים יש ריקשה ? - זאב
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הודעהעל ידי AKICHU » ב' ספטמבר 29, 2008 2:46 pm

א זהו, שחיים התמני הראשון שיש לו ריקשה, ואוהד התמני הראשון שיש לו מוקסינים ואתה הסיני הראשון שנשוי לאשכנזיה מי אמר שלא מענין פה?
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי zeev » ב' ספטמבר 29, 2008 6:14 pm

היא לא פולניה , אפילו לא 10 דורות אחורה , הלא אם כן הייתי נפוח מגאווה , ואני לא . - זאב
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הודעהעל ידי Vovka » ב' ספטמבר 29, 2008 9:24 pm

למה כורדי פותח את השקית של הבמבה במכולת?
כי רשום "פתח כאן".
Vovka
 
הודעות: 157
הצטרף: א' פברואר 10, 2008 8:45 pm

הודעהעל ידי אלעד » ה' אוקטובר 02, 2008 5:52 pm

למה קוברים גרוזיני בארון עם חורים?

כדי שהתולעים יוכלו לצאת להקיא.
היתה 33 - עכשיו 146.
לפחות הווספה נשארה.
סמל אישי של המשתמש
אלעד
 
הודעות: 90
הצטרף: ג' נובמבר 20, 2007 7:12 pm
מיקום: נתניה

הודעהעל ידי AKICHU » ג' אוקטובר 07, 2008 10:05 pm

זה למה גברים לא מנהלים טורי יעוץ בעיתונים:

אילן היקר
אני מקווה שתוכל לעזור לי. יום אחד בדרכי לעבודה משאירה את בעלי מול הטלויזיה, כרגיל...
אחרי נסיעה ממש קצרה לא יותר מק"מ וחצי כבתה לי המכונית.
חזרתי ברגל לביתי על מנת לבקש את עזרתו של בעלי היקר. כשהגעתי, לא האמנתי למראה עיני, הוא היה במיטה שלנו יחד עם בתו של השכן.
אני בת 32, בעלי בן 34 היא בת 22 ואנחנו נשואים כבר 10 שנים.
כשהתעמתתי איתו, הוא הודה בפני שהרומן הזה נמשך כבר חצי שנה, אמרתי לו שזה חייב להפסק כאן ועכשיו אחרת אעזוב אותו.

בעלי פוטר מעבודתו לפני חצי שנה, והוא אמר שהוא מרגיש בדכאון הגובר ומרגיש מיותר.
אני מאד אוהבת אותו, אולם מאז שנתתי לו אולטימטום הוא נעשה מרוחק יותר והוא לא מוכן ללכת לייעוץ ואני חוששת שלא אצליח לשבור את הריחוק הזה
האם תוכל לעזור
בכבוד רב
ליטל
----------------

ליטל היקרה

מנוע שכבה אחרי נסיעה קצרה יכול לקרות בגלל ליקויים שונים. בדקי קודם אם אין ליכלוך בצינור דלק, אם הכל נקי, בדקי את פתח היניקה של הסעפת , בנוסף בדקי את חוטי ההארקה, אם אף אחת מאפשרויות הללו היא לא הסיבה, אזי קרוב לוודאי שמשאבת הדלק לקויה.
אני מקווה שהייתי לך לעזר
אילן
נערך לאחרונה על ידי AKICHU בתאריך ד' אוקטובר 08, 2008 12:16 am, נערך פעם אחת בסך הכל.
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי רועי צוקרמן » ג' אוקטובר 07, 2008 11:37 pm

AKICHU כתב:זה למה גברים לא מנהלים טורי יעוץ בעיתונים:


גדול :D
רועי צוקרמן
צוות הניהול
 
הודעות: 2409
הצטרף: ו' נובמבר 09, 2007 10:39 am
מיקום: בנתיב הימני

הודעהעל ידי AKICHU » ו' אוקטובר 10, 2008 4:51 pm

תמונה
תמונה
תמונה

ואחרון חביב, במיוחד בשבילך זאב, אלמלא קבלתי זאת בדוא"ל הייתי משוכנעת שהדברים נאמרו מפיך:

בן: אבא, שמעתי שבסין הגברים לא מכירים את הנשים עד לחתונה, האם זה נכון?
אב: זה נכון בכל מקום

ועוד בלונדינית שנונה
http://www.youtube.com/watch?v=IC7_6oM8q_Q

שבת נפלאה
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי AKICHU » ג' אוקטובר 21, 2008 9:23 pm

זה כל פעם מצחיק אותי מחדש
http://www.youtube.com/watch?v=YRf9ooQ7qq8

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 0 אורחים