שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

הודעהעל ידי AKICHU » א' אפריל 05, 2009 2:07 pm

הנחיות לעובד בחברתנו
==================
הלבוש
אנחנו ממליצים להתלבש בהתאם לשכר. אם אתה
מתלבש בחליפות יוקרה, המצב שלך
יותר מדי טוב – סימן שאתה לא זקוק להעלאת שכר;
אם אתה מתלבש רע, אתה צריך
ללמוד לנהל את תקציבך טוב יותר - סימן שאתה לא
זקוק להעלאת שכר; אם אתה
מתלבש לא טוב ולא רע, אתה צריך ללמוד על מה
להוציא את כספך - סימן שאתה
לא זקוק להעלאת שכר.

ימי מחלה
תעודות מחלה מרופא אינן מתקבלות יותר. אם
הצלחת להגיע לרופא, בוודאי
תצליח להגיע לעבודה.

התערבות כירורגית
החל מעתה חל איסור חמור לבצע ניתוחים כלשהם.
כל עוד אתה עובד עבורנו,
תהיה זקוק לכל אבריך. לא תוכל לכרות איבר
כלשהו. התקבלת לעבודה במצב שלם.
כל ניתוח מהווה עילה לפיטורין.

ימי הצהרה אישית
(הערה: היעדרות מסיבות אישיות לא מוכרת לתשלום
שכר)
לכל עובד יש 104 ימי הצהרה אישית בשנה שנקראים
ימי ששי ושבת.

חופשה
כל העובדים יצאו לחופשה בו זמנית. ימי חופשה –
ראש השנה, יום כיפור ופסח.

היעדרות בשל אבל
זאת לא סיבה להיעדר מעבודה. אתה לא יכול לעזור
במאומה לקרובים, חברים או
עמיתים שנפטרו, שילוו אותם לדרכם האחרונה מי
שאינו עובד. במקרים נדירים,
אם נוכחותך בכל זאת הכרחית, יש לקבוע את
הלוויה לשעות הערב, ואנחנו נואיל
בטובנו לאפשר לך לעבוד בהפסקת הצהריים, כדי
שתוכל לצאת שעה אחת קודם.

היעדרות בשל מותך
מותך יכול להוות סיבה להיעדרותך, אך עליך
להודיענו שבועיים מראש, כדי
שנוכל להדריך את העובד שיחליף אותך.

שימוש בשירותים
אנחנו מצאנו שהעובדים מבזבזים יותר מדי זמן
בביקורים בשירותים.
להבא השימוש בשירותים יהיה לפי סדר הא-ב:
עובדים ששם משפחתם מתחיל באות
"א" יבקרו בשירותים משעה 8:00 עד שעה 8:20, באות "ב"
– משעה 8:20 עד 8:40
וכך הלאה. אם לא הצלחת לנצל את הזמן המוקצב לך,
אתה תמתין עד ליום המחרת.
במקרים דחופים תוכל להתחלף עם עמיתך לעבודה,
אך רק בתנאי שיינתן אישור
בכתב של 2 המנהלים, הן שלך והן שלו.
בנוסף לכך תוכנס הגבלה למשך השימוש בתא
השירותים ל-3 דקות בלבד. בתום 3
הדקות יישמע צפצוף, נייר הטואלט יוכנס חזרה
לתוך הקופסא, דלת התא תפתח
ויתבצע צילום. במקרה של עבירה חוזרת, התמונה
תתפרסם על לוח המודעות.

הפסקת צהריים
לעובדים הרזים תינתן הפסקה של 30 דקות לארוחת
צהריים, כדי שיוכלו לאכול
כמו שצריך. לעובדים נורמאליים מספיקות 15 דקות
לחטוף משהו. לשמנים יתנו 5
דקות, כדי לשתות את הקוקטייל הדיאטטי עם כדור.


אנו מודים לך על שירותיך! אנחנו עושים כל מה
שאפשר עבורך. אומנם את כל
השאלות, הערות, פחדים, דאגות, תלונות והצעות
ניתן להעביר לכל מקום אחר.

לכבדי הראיה, ניתן לרכוש קלטת ולשמוע את הטקסט מפי איווט ליברמן במבטא מקורי

עבודה נעימה!
כוח אדם
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי AKICHU » א' אפריל 05, 2009 10:12 pm

וגם הפעם סילביו ברלוסקוני והנימוסים הרומאיים

מייבש את מרקל קנצלרית גרמניה,
ומי לא בא? סילביו!

סילביו סתום ת'פה זו מלכה מדברת
ועוד פעם סילביו

הסבר פינך לשוטרת....
ועוד עוד! עוד! עוד פעם סילביו

ולמי שלא יודע מדובר בלא אחר מאשר ראש ממשלת איטליה
ערב נפלא
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי ufd41 » ש' אפריל 11, 2009 12:15 pm

בדיחה שמצאתי בפורום רכב ונהיגה


שוטר מחכה בניידת בירידה מכביש 22.
הוא מבחין ברכב שנוסע ממש לאט, עוצר
אותו ומבחין שיש בו חמש זקנות, בעוד
ששלושת הנוסעות במושב האחורי רועדות
ופניהן לבנות כסיד.
הנהגת שואלת את השוטר: "אדוני
השוטר, מדוע עצרת אותי? לא עברתי
על שום חוק תנועה".
השוטר: "נסיעה איטית מדי מסוכנת כפי
שנסיעה מהירה מדי מסוכנת".
הנהגת: "אבל אני נוסעת בדיוק לפי מה
שהשלט אמר שמותר, 22 קמ"ש".
השוטר מתקן אותה: "סבתא'לה, זה מספר
הכביש 22, לא המהירות".
הזקנה מתנצלת והשוטר ממשיך: "אני
חייב לשאול אם הכל בסדר, כי נראה
שהחברות שלך מאחורה חיוורות כסיד
וקופאות ממקומן מרגע שעצרתי אותך".
הנהגת עונה: "הן תהיינה בסדר עוד
כמה דקות, בדיוק ירדנו מכביש 204".
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

הודעהעל ידי AKICHU » א' אפריל 12, 2009 12:17 pm

פתרון של חניה במקביל למדרכה - טכנולוגיה מצרית מתקדמת
כאן

יום יפה
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי TRAVELLER » ג' אפריל 14, 2009 2:22 pm

מה משותף לאשה ולהוריקן?

שתיהן באות סוערות ולחות, וכשהן הולכות הן לוקחות לך את הבית ואת האוטו
משה
סמל אישי של המשתמש
TRAVELLER
 
הודעות: 32
הצטרף: ד' דצמבר 05, 2007 9:22 pm

הודעהעל ידי zeev » ג' אפריל 14, 2009 5:46 pm

כבר כתבתי פעם .
השודד באיומי אקדח דורש את החיים או הכסף , והאישה בלי אקדח לוקחת את שניהם .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הודעהעל ידי AKICHU » ג' אפריל 14, 2009 7:50 pm

השיר Hot N Cold בביצועה של קייטי פרי שיר דאנס שהגיע למקום השלישי במצעד הלהיטים Billboard Hot 100 להלן השיר:
כאן

אוקראינה השואפת לכתר בסוגת מוסיקה זו והידועה בזמרי הדאנס הגדולים שלה, הציגה את הגירסה שלה שמשאירה את כולם בתחתית המצעדים.
הלהקה היא לוס קולוראדוס האוקראינית, האמינו לי! לא תרצו להפסיק לרקוד
כאן

חג שמייח
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי zeev » ד' אפריל 15, 2009 7:10 pm

באמת להקה מצויינת . - זאב
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הודעהעל ידי AKICHU » ב' אפריל 20, 2009 1:15 pm

אצל נאור ציון לא רק הגוף התכווץ גם השכל

כאן

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי AKICHU » ג' אפריל 21, 2009 6:14 pm

עוד סיבה למה הגבר מיותר

כאן

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי AKICHU » ג' אפריל 21, 2009 9:41 pm

סמוראי מודרני, במיוחד בשבילך זאב, אני יודעת שחפשת כזה
כאן

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי AKICHU » א' אפריל 26, 2009 8:34 pm

שלושה חופי רחצה במזרח ארה"ב :

Coney Island
תמונה

The Hamptons
תמונה

Boynton Beach Florida
תמונה

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי AKICHU » ב' אפריל 27, 2009 2:20 pm

לקטע הזה הייתי קוראת: ביקור קרובים
כאן

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי AKICHU » ש' מאי 02, 2009 1:09 pm

מכוערות והם תמיד מאחרים. אז, איפה אתם

מתאכסנים ברומא?"

"נהיה במקום קטן ואקסקלוסיבי המשקיף על

הנהר טיבר ונקרא " טסטה" ".

"אל תמשיכי. אני מכירה את המקום. כולם

חושבים שזה הולך להיות מיוחד ואקסקלוסיבי

אבל זה חור, המלון הגרוע ביותר בעיר. החדרים

קטנים השירות חצוף והמחירים מוגזמים. אז, מה

אתם מתכוונים לעשות כשתגיעו לשם?"

" אנחנו נלך לראות את הותיקן ומקווים לראות

את האפיפיור"

"זה טוב" צוחקת הספרית "אתם ועוד מליון

אנשים מנסים לראות אותו. הוא יהיה בגודל של

נמלה.. מה אני אגיד לך, בהצלחה בטיול הדפוק שלך,

את תזדקקי לה".

לאחר כחודש האישה שוב באה למספרה לתספורת.

הספרית שואלת אותה על הטיול לרומא. "זה היה

נפלא" מסבירה האישה.

"לא רק שיצאנו בזמן באחד מהמטוסים החדשים

של קונטיננטל, אבל היה שם אובר-בוקינג ושדרגו

אותנו למחלקה הראשונה. האוכל והיין היו

מעולים ודייל חתיך שירת אותי כל הטיסה. המלון

היה נהדר. הם רק סיימו שיפוץ של 5 מליון דולר

והוא פנינה. המלון הטוב ביותר בעיר. גם הם היו

מלאים ולכן התנצלו ונתנו לנו את הסוויטה של

הבעלים, ללא תוספת מחיר!"

"נו" ממלמלת הספרית " זה טוב אבל אני יודעת

שלא הגעתם לראות את האפיפיור"

" למען האמת, היה לנו מזל משום שכשסיירנו

בותיקן, איש המשמר השוויצרי טפח לי על הכתף

והסביר שהאפיפיור מעוניין לפגוש כמה

מהמבקרים, ואם אואיל בטובי להכנס לחדרו הפרטי

ולהמתין, האפיפיור אישית יברך אותי. כמובן

שחמש דקות אחרי זה, האפיפיור נכנס ולחץ את

ידי. אני כרעתי ברך והוא אמר לי מספר מילים."

"באמת? מה הוא אמר?"

הוא אמר "מאיפה יש לך את התספורת הזוועתית הזו?"
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי AKICHU » ש' מאי 09, 2009 1:25 pm

מתוך מודעה בעיתון בארה"ב

נקבה שחורה בודדה - מחפשת זכר לחברה, הצבע והמוצא לא חשובים!!!!
אני נאה מאוד, אוהבת לשחק
אוהבת לצעוד ברגל למרחקים ארוכים, |במיוחד בחורשות ויערות.
אוהבת צייד, מחנאות, דייג ולשכב להסתלבט ליד האח הבוערת.
מעדיפה מישהו עם טנדר פתוח.
ארוחה לאור נרות תגרום לי לאכול מידך.
כשתשוב הבייתה מהעבודה אחכה לך ליד הדלת, לבושה רק...במה שהטבע העניק לי.
תלטף אותי ואני איענה לכל משאלותיך.
תנשק אותי ואהיה שלך.
להתקשר 404-875-6420 עבור דייזי.


מעל 15,000 גברים חרמנים, מצאו עצמם משוחחים בטלפון עם......
אגודת צער בעלי חיים באטלנטה ארה"ב .....
בקשר לכלבת לברדור שחורה בת חודשיים.

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 3 אורחים