מפגש פתיחת הקיץ של מועדון הווספות VespaMania 2009

אירועי אספנות בישראל ובעולם - פרטים, תמונות והסיפורים שלכם

מפגש פתיחת הקיץ של מועדון הווספות VespaMania 2009

הודעהעל ידי israelivespa » ה' אפריל 09, 2009 10:49 pm

לחברי הIvc ,
אנו שמחים לפתוח את הקיץ במפגש המועדון שיתקיים ביום שישי ה1/5/09 ברחבת קפה ג'ו, רחוב יגאל אלון 96 ת"א.
הארוע יתחיל בשעה 15:00, נשמח לראותכם!
בברכת חג אביב שמח,
אורן ואלעד, מועדון הווספות הישראלי.

תמונה
israelivespa
 
הודעות: 108
הצטרף: ה' אפריל 09, 2009 10:37 pm

הודעהעל ידי AKICHU » ה' אפריל 09, 2009 10:53 pm

ואני אהייה שם, אשקול את הלבוש, אבל בטוח אהייה שם
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי israelivespa » ב' אפריל 27, 2009 4:53 pm

אחה"צ טובים, ביום שישי הקרוב החל מהשעה 15:00 יתקיים מפגש הווספה-מאניה הגדול, כל מי שיש לו בלב פינה חמה לווספה- מוזמן!
אורן ואלעד.
israelivespa
 
הודעות: 108
הצטרף: ה' אפריל 09, 2009 10:37 pm

הודעהעל ידי AKICHU » ד' אפריל 29, 2009 9:37 pm

יש בירות?
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי israelivespa » ה' אפריל 30, 2009 8:20 pm

עליי!
israelivespa
 
הודעות: 108
הצטרף: ה' אפריל 09, 2009 10:37 pm

הודעהעל ידי ירון פ. » ו' מאי 01, 2009 8:40 pm

אירוע יפה. מושקע ומנוהל היטב (חוץ מקצת מוזיקה רועשת)

כל בכבוד!!!
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה

הודעהעל ידי AKICHU » ו' מאי 01, 2009 9:26 pm

תמונות?
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הודעהעל ידי ufd41 » ש' מאי 02, 2009 12:51 am

אירוע יפה ומאורגן היטב.
תודה לחב' עופר אבניר על התמיכה .
אירוע יפה ומאורגן היטב.
תודה לחב' עופר אבניר על התמיכה .
ועכשיו לתמונות
תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה


מצורף קישור לסירטון מהארוע.
http://www.youtube.com/watch?v=iiPOeYnv ... annel_page
תמונות נוספות אפשר לראות כאן.
http://public.fotki.com/ufd41/3fjfe/ves ... -1-05-2009
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

המכונית

הודעהעל ידי guurf » ש' מאי 02, 2009 8:29 am

המכונית הכחולה עם הלהבות, מעין אסטרה ספורט, לא? מה מעשיה באירוע ווספה?
שיפוץ רכבי אספנות.
אין תחביב יותר טוב מזה.
סמל אישי של המשתמש
guurf
איש הבאגי
 
הודעות: 358
הצטרף: א' ינואר 11, 2009 5:37 pm
מיקום: מתחת לכל מנוע אפשרי

הודעהעל ידי ufd41 » ש' מאי 02, 2009 9:03 am

אם שמת לב היו מס' ווספות שנצבעו אותו הסיגנון.
הרכב הנ"ל הגיע כדי להראות את היכולות של הצייר שצבע את הווספות.
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

Re: המכונית

הודעהעל ידי Vovka » ש' מאי 02, 2009 12:38 pm

guurf כתב:המכונית הכחולה עם הלהבות, מעין אסטרה ספורט, לא? מה מעשיה באירוע ווספה?


אסטרה? אתה מדבר על ההונדה?
Vovka
 
הודעות: 157
הצטרף: א' פברואר 10, 2008 8:45 pm

לא

הודעהעל ידי guurf » ש' מאי 02, 2009 3:09 pm

אני בטוח שזאת אופל/ווקסהול אסטרה קופה. בתמונה השישית בהודעה של ufd41.
שיפוץ רכבי אספנות.
אין תחביב יותר טוב מזה.
סמל אישי של המשתמש
guurf
איש הבאגי
 
הודעות: 358
הצטרף: א' ינואר 11, 2009 5:37 pm
מיקום: מתחת לכל מנוע אפשרי

הודעהעל ידי Vovka » ש' מאי 02, 2009 3:34 pm

Honda Prelude
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Prelude

תמונה

תודה לאירית :lol:
Vovka
 
הודעות: 157
הצטרף: א' פברואר 10, 2008 8:45 pm

לא הכרתי אותה ככה

הודעהעל ידי guurf » ש' מאי 02, 2009 3:43 pm

לא הכרתי את הפרלוד ככה, בחיים לא חשבתי שהונדה תעתיק פרונט בכזה דיוק, אני רגיל
שהם מעתיקים בצורה דומה למקור, אבל הפעם הם עברו את הגבול.
שיפוץ רכבי אספנות.
אין תחביב יותר טוב מזה.
סמל אישי של המשתמש
guurf
איש הבאגי
 
הודעות: 358
הצטרף: א' ינואר 11, 2009 5:37 pm
מיקום: מתחת לכל מנוע אפשרי

הודעהעל ידי AKICHU » ש' מאי 02, 2009 3:51 pm

ואני יכולה להבין מאיפה זה בא, אבל הונדה ממש לא צריכה להעתיק להונדה יש את מה שנקרא "הפנש " שלה (panache) לזה אני מתכוונת שנות ה-90
תמונה

הונדה פרלוד

נו טוב משופרת אבל מרגשת

וללא קשר שאני בעלת הונדה
אני יכולה להבין מה מקור הטעות שלך שנות האלפיים
תמונה

הונדה שמרנית אבל גדולה בעיצובים שלה שמבשרים קידמה


לדעתי

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הבא

חזור אל ארועי אספנות בארץ ובעולם

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 2 אורחים

cron