על ידי zeev » ג' אוקטובר 13, 2009 6:57 pm
בעיירה פלונית חיו 4 אנשי דת , היה שם כומר קתולי , נזיר בודיסטי , קאדי מוסלמי , ורב יהודי .
ארבעת אנשי הדת חיו בהרמוניה ופעם בשבוע היו נפגשים בהסתר למשחק פוקר , וכך לילה אחד תפס אותם מפקח המשטרה המקומית על חם , לאחר ההלם הראשון ובקשות הנוכחים הסכים להעלים עין ובלבד שכל אחד בתורו ישבע שלא שיחק פוקר , אמר הכומר , אני נשבע שלא שיחקתי פוקר , אמר הנזיר אני נשבע שלא שיחקתי פוקר , אמר הקאדי , אני נשבע שלא שחקתי פוקר , אמר הרב , אני לא נשבע על שום דבר .
שואל מפקח המשטרה , אז אתה מודה ששחקת פוקר ? אני ? אומר הרב , פוקר ? מתי ? איפוא ? ובעיקר עם מי ?