שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי שמוליק » ד' מאי 05, 2010 11:10 pm

מצאתי חנות חלפים זולה מאד בחו"ל

תמונה
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי zeev » א' מאי 09, 2010 9:46 pm

מספר דקות לפני שמתחיל הטקס בכנסיה נראה פתאום השטן בחזית האולם , פרצה בהלה המונית אנשים התחילו לברוח דורכים אחד על השני מרוב פחד , מהר מאוד התרוקנה הכנסיה ורק זקן אחד נשאר לשבת אדיש כאילו המהומה כלל אינה נוגעת לו .
הוא נראה אדיש לגמרי נוכח יריבו האולטימטיבי של אלוהים אשר נכח לצידו .
השטן פסע לאט ועצר ע"י הזקן אשר נשאר לשבת בשלוה כאילו כל העניין לא נוגע לו , אתה יודע מי אני שאל השטן , ודאי ענה הזקן באדישות , אתה יודע שאני יכול להרוג אותך במכה קלה ?
כן אני יודע ענה הזקן , ואתה לא מפחד ? שאל השטן , לא בכלל לא ענה הזקן , אני יכול לחסל אותך במלה אחת אמר השטן , אין לי ספק בכך ענה הזקן , אני יכול לגרום לך סבל איום ונורא לעולמי עד , כן ענה הזקן , ועדיין אינך מפחד ? לא ענה הזקן .
בנימה של בלבול ודאגה שואל השטן , למה אתה לא מפחד ממני ?
הזקן השיב בשלוה , אני נשוי לאחותך כבר 48 שנים .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ב' מאי 17, 2010 9:25 am

orgchart.jpg
orgchart.jpg (35.46 KiB) נצפה 17016 פעמים


When top level guys look down, they see only shit;
When bottom level guys look up, they see only assholes..
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ד' מאי 19, 2010 11:02 pm

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » א' מאי 23, 2010 12:19 pm

יהודי אחד נשא לאישה את הבחורה הכי יפה בעיירה
כולם חיזרו אחריהה ועשו לה עיניים אפילו שהיתה נשואה.
מרוב שהייתה מחוזרת כל כך, לא עמד לה יצרה ומידי פעם הלכה לרעות בשדות זרים.
כששמע על כך היהודי כעס מאוד וזעם על מעשיה ולא ידע מה לעשות עם עצמו.
לבסוף החליט להתגרש ממנה ולשאת את האישה הכי מכוערת בעיירה.
איתה לפחות אף אחד לא יתחיל חשב לעצמו.
אחרי שנתיים פוגש אותו חבר ושאל:
"נו? מה שלומך עכשיו?" איך חיי הנישואים שלך?"
"מה אני אגיד לך", עונה לו היהודי,

"עדיף ללקק דבש עם כולם, מאשר לאכול חרא לבד".....



טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » א' מאי 23, 2010 1:34 pm

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי ufd41 » ב' מאי 24, 2010 9:37 pm

תְּפִלַּת הַדֶּרֶךְ נוּסַח עַדְכָּנִי(מחבר אלמוני)

יְהִי רָצוֹן שֶּׁתּוֹלִיכֵנוּ לְשָׁלוֹם

שֶׁמַּד הַדֶּלֶק לֹא יַגִּיעַ לְקַו הָאָדֹם

שֶׁלֹּא יִשְּׂתָּרֵךְ לְפָנֵינוּ פְּקָק אָרֹךְ

שֶׁלֹּא נְקַבֵּל שׁוּם קְנָס אוֹ דּוּ"חַ

שֶׁלֹּא נִשְׁכַּח לְעוֹלָם לְחַבֵּר הַדִּבּוּרִית

שֶׁלֹּא נִמְצָא אֶת עַצְמֵנוּ בְּנָתִיב תַּחְבּוּרָה צִיבּוּרִית

שֶׁאֶת הֵפְּנִיָּה הַנְּכוֹנָה לֹא נְפַסְפֵס

שֶׁלֹּא יִתְקַלְקֵל לָנוּ ה-GPS

שֶׁלֹּא יִתְחַמֵּם לָנוּ בַּעֲלִיּוֹת- הַמָּנוֹעַ

שֶׁלֹּא יַחְתֹּך אוֹתָנוּ בְּסִיבוּבִים אוֹפַנּוֹעַ

שֶׁלֹּא נִסַּע נֶגֶד כִּוּוּן הַתְּנוּעָה

שֶׁלֹּא תָּצוּץ מֵאֵי- שָּׂם, נַיֶּדֶת סְמוּיָה

וְתַצִילֵנוּ מֵרוּחוֹת וּגְשָׁמִים

שֶׁלֹּא נִלְחַץ עַל הַגַּז בִּמְקוֹם הַבְּלָמִים

וְהַחְזִירֵנוּ בִּמְהִירוּת , לֹא מֵעֵבֶר לַמֻּתָּר בַּחֹק

לְחַיִּים וּלְשִׂמְחָה לַחִיּוּךְ וְלַצְּחוֹק.

אָ מֵ ן !

סעו בזהירות.
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי zeev » ב' מאי 31, 2010 8:59 pm

הידעת ?

כבר לפני 200 שנה הפולנים המציאו את הקרש לאסלה של בית השימוש .

ורק לפני 100 שנים האנגלים המציאו את החור .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ה' יוני 03, 2010 1:08 pm

flotilla cartoon 3.jpg
flotilla cartoon 3.jpg (17.07 KiB) נצפה 16944 פעמים

flotilla cartoon 2.jpg
flotilla cartoon 2.jpg (33.78 KiB) נצפה 16942 פעמים

Flotilla cartoon.jpg
Flotilla cartoon.jpg (40.07 KiB) נצפה 16945 פעמים
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » א' יוני 13, 2010 1:49 pm

איך להחליף גלגל - הוראות ע"י גבר לאישה
תגובה ל"עוגת תפוחים - מתכון שנכתב ע"י אישה לגברים" ( ראו בהמשך.....)

* אחרי שהבנת שיש לך פנצ'ר ולא מצפצפים כי מתחילים איתך, אותתי ימינה, תשתלבי לנתיב הימני ועצרי בשוליים
* יופי, גילית שהאיתות פועל מאז שיצאת מהחניה
* עכשיו תשתלבי לנתיב הימני
* עכשיו את יכולה
* כן עכשיו, הוא עוד רחוק
* פספסת, תנסי עכשיו
* נו יש לך מלא זמן!
* יופי הגענו לשוליים, תרימי המברקס וכבי את האוטו
* אם את לא מצליחה להרים את ההמברקס, זה בגלל שהוא היה כבר למעלה, תשאירי אותו ככה. (תדאגי בהזדמנות שיבדקו לך את הבלמים)
* לבשי את האפוד הזוהר
* לא, זה לא משמין אותך
* נשבע נו
* את לא יכולה בלי
* אבל את חייבת
* את יפה בכל מקרה
* נו אני לא סתם אומר
* לא אל תבכי, את יכולה להוריד אותו כשתסיימי
* יופי
* תפתחי את תא המטען
* תסגרי את המכסה מנוע, התא מטען מאחורה
* תוציאי את הג'ק,המפתח ואת הגלגל הרזרבי
* זה פלייר, תחזירי אותו ותוציאי את הג'ק,המפתח ואת הגלגל הרזרבי
* תחזירי את זה, זה טסטר. תוציאי את הג'ק, המפתח ואת הגלגל הרזרבי
* עזבי, תוציאי את מה כל מה שיש מאחורה בלי המחצלות המזרון ים והמים
* יש לך בתיק פצירה בשביל הציפורן שנשברה
* גשי לגלגל ובעזרת המפתח פתחי את הברגים
* לא ככה, לכיוון השני
* במידה והפתיחה קשה, דחפי בעזרת הרגל
* את שוב סוגרת, לכיוון השני
* פספת את המפתח ונפצעת ברגל,קחי פלסטר מהתא כפפות
* אמרנו שזה המכסה מנוע, תסגרי אותו. התא כפפות נמצא בתוך האוטו, מימין לרדיו
* צאי שוב מהרכב והרימי יד ימין
* היד השניה
* חכי בסבלנות עד שגבר יעצור ויעזור לך
* במקרה ואישה עוצרת, אל תתני לה בשום אופן לעזור, זה רק יסתבך

--------------------------------------------------------------------------------

עוגת תפוחים - מתכון שנכתב ע"י אישה לגברים

* קודם כל - שטוף ידיים.
* ‏לא, אי אפשר לוותר על זה - שטוף ידיים!
* ‏תשטוף את הידיים!!!
* ‏אוקי, עכשיו גש למקרר ותוציא 5 ביצים.
* ‏קח את ארבעת הביצים ששרדו את ההוצאה מהמקרר, ושבור אותן לתוך קערה.
* ‏תרים את הקערה מהרצפה ותנקה את הביצים שנשפכו. להבא, שים לב שאתה לא תפיל עם היד כלום.
* ‏תוציא עוד 5 ביצים, ואת הארבע שנשארו תשבור לתוך קערה. תזכור - בזהירות.
* ‏תוציא מהארון כוס קמח וחצי כוס סוכר.
* ‏תסגור את ארון כלי הניקוי, ותפתח את ארון המטבח.
* ‏זה מלח - תחזיר אותו לארון ותוציא את הסוכר.
* ‏תשתדל לשפוך את הסוכר לתוך הכוס. עכשיו תנקה את כל הסוכר ששפכת.
* ‏קח מיקסר ותערבב את הבצק שנוצר עד שהוא יסמיך.
* ‏תנקה את הקירות, התקרה והרצפה שהתמלאו בבצק שערבבת.
* ‏לא, זה גם לא מספיק, הכלב מלקק את הלכלוך - קח סמרטוט ותנקה הכל.
* ‏בפעם הבאה תנסה להפעיל מיקסר בעדינות. זה לא רובה אוויר. כן, מחזיקים את המכסה למעלה.
* ‏למילוי של העוגה - קח 10 תפוחים, חתוך אותם וקלף.
* ‏שים פלסטר על הפצעים מהסכין. תזכור - לא רוצחים את התפוחים, חותכים אותם.
* ‏הכנס את התפוחים לבצק והכנס לתנור לחצי שעה.
* ‏אם העוגה עדיין לא מוכנה - זה כי שכחת להדליק את התנור. הדלק אותו וחכה חצי שעה.
* ‏עברה חצי שעה - תפסיק לראות טלוויזיה והוצא את העוגה מהתנור.
* ‏ברצינות עכשיו - תפסיק לראות טלוויזיה ותוציא את העוגה.
* ‏תוציא את העוגה עכשיו!
* ‏יופי, גאון - היא כבר שרופה. גש למאפיה הקרובה לביתך וקנה עוגת תפוחים.
* ‏חזור הביתה ואכול את העוגה בהנאה.
* ‏תפתח את הניילון לפני שאתה אוכל, אידיוט
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי ufd41 » ה' יולי 01, 2010 4:45 pm

אם חשבתם שרק גברים מכסחים במשחק כדורגל -אז לא
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » א' יולי 04, 2010 10:28 pm

ללא פנים

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ג' יולי 06, 2010 7:30 pm

ROCKדים בקאסבה



אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ו' יולי 09, 2010 2:28 pm

השבוע התפרסם בעיתונות מחקר מעניין מאוד. חוקר סקוטי טוען שקיום יחסי מין לפחות פעמיים בשבוע מקנה למבצעיו מראה צעיר יותר.

לפני שנתמלא כולנו תקווה ועליצות, כדאי לזכור שבהחלט ייתכן שהחוקר התבלבל בין הסיבה והמסובב.

כלומר - זה לא שקיום יחסי מין לפחות פעמיים בשבוע מקנה מראה צעיר, אלא ההיפך: המראה הצעיר מקנה את האפשרות לקיים יחסי מין לפחות פעמיים בשבוע.

כדי לסבר את האוזן אפשר להמציא קביעות מדעיות נוספות באותה רוח: "מחקר חדש קובע - העיסוק בדוגמנות לפחות פעמיים בשבוע מקנה לנשים רגליים ארוכות יותר". או: "העיסוק בכדורסל מקצועני לפחות פעמיים בשבוע מקנה לגברים צבע עור כהה יותר"

מצד שני צריך להודות שהחוקר בדק מדגם גדול מאוד, כך שאי אפשר לפטור את התוצאות בזלזול, וראוי להרהר בהם בצורה מעמיקה יותר.

ובכן, ד"ר ויקס מבית החולים "רויאל אדינבורו" בסקוטלנד בדק 3,500 בני אדם מגיל עשרים ועד גיל מאה, ומצא שקיום יחסי המין הנ"ל הקנה להם מראה צעיר ב- 14 שנים. לא צריך לעשות חישובים מסובכים במיוחד כדי להבין שהנבדקים בני המאה נראו בני 86 (הישג שאפשר לכנות אותו בכינוי הידוע "שמחת זקנתי"). מצד שני, הנבדקים בני העשרים נראו בני 6. עכשיו לך תדע, כשאתה עובר על יד גן חובה, מיהם היצורים הקטנים המשחקים בארגז החול? האם אלה הם סתם ילדים או סטודנטים פעלתניים במיוחד?

וזה עוד לא הכל. אם צעירים בני עשרים שקיימו יחסי מין פעמיים בשבוע נראים ב 14 שנים צעירים יותר, מה קורה לצעירים בני עשרים שמקיימים יחסי מין ארבע פעמים בשבוע? (אם זכרוני אינו מטעה אותי, הדבר בהחלט אפשרי) - אומללים אלה עלולים לזכות במראה המפוקפק של בני מינוס 8 שנים, מה שעלול להפחית מאוד את תדירות יחסי המין שלהם ולהזקין אותם באופן חסר תקנה.

הלאה: למי שגמר את המחקר והחליט שסוד העלומים הוא התפרפרות חסרת מעצורים, ד"ר ויקס קובע שאת יחסי המין הנ"ל, אין לקיים "עם כל אחד" אלא רק עם מישהו שאנחנו אוהבים. על כך אנחנו באמת אסירי תודה, כי קיום יחסי מין "עם כל אחד" יכול להיות עסק מעייף למדי, שלא לדבר על דוחה, ואני לא חושב שאני צריך לציין שמות.

ולא רק זאת, ד"ר ויקס בדק ומצא שקיום יחסי מין פעמיים בשבוע מקביל להליכה ברגל של חמישה קלומטרים (תמהני, האם זאת הסיבה שאני שומע על יותר ויותר גברים שאינם מורידים את הנעליים בעת מעשה?) ענין זה אומר דבר פשוט מאוד: אם בת זוגך גרה בקצה השני של העיר ואתה הולך אליה ברגל, אתם כבר לא מוכרחים להכנס למיטה. אפשר לשתות תה, לשוחח, לשחק חמש אבנים ולהיראות צעירים. מצד שני, אם לקחת אליה מונית וכן קיימתם יחסי מין, שמור את הקבלה. זה נחשב כאילו הלכת את החמישה קילומטרים ברגל ומגיע לך החזר על הנסיעה. ובכלל, ההקבלה בין קילומטראז' ותדירות יחסי מין צופנת בחובה לא מעט אפשרויות, ביניהן מרתון ירושלים ומרתון תל אביב, צמד ארועים פוקקי תנועה.

יום מחוייך...... מאיר שלו
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ו' יולי 16, 2010 2:10 pm

רוצים לדעת למה חשבון המים שלכם גדול?
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד