שרשור בדיחות,דברים מצחיקים ושאר מוזרויות

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ג' אוקטובר 12, 2010 2:58 pm

אילו החתולים של מכר שלי וגם העריכה תהנו

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ש' אוקטובר 16, 2010 11:49 am

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » א' אוקטובר 17, 2010 7:39 pm

תמיד ישנה דרך החוצה

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ג' אוקטובר 19, 2010 8:52 pm

גדול


אתה לא בא הולך מתי רוצה חותך - ענק

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ו' אוקטובר 22, 2010 12:26 pm

בשביל מה לקנות צעצועים יקרים?
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ה' נובמבר 04, 2010 3:46 pm

טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי שמוליק » ג' נובמבר 09, 2010 9:41 pm

אוי !!!! זה עושה לי כאב ראש..... :|

תמונה
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי שמוליק » ש' נובמבר 13, 2010 10:07 am

BMW זה הדגם של שושני ? :wink:
קבצים מצורפים
bmwserieb.jpg
bmwserieb.jpg (59.35 KiB) נצפה 16901 פעמים
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ב' נובמבר 15, 2010 1:42 pm

מצאת זמן רע לעזוב אותי!!!
!BS1EgegBWk~$(KGrHgoH-CUEjlLlvS+VBKFKUgkLf!~~_3.jpg
!BS1EgegBWk~$(KGrHgoH-CUEjlLlvS+VBKFKUgkLf!~~_3.jpg (179.28 KiB) נצפה 16885 פעמים

אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ד' נובמבר 17, 2010 10:48 am

ונהגת.JPG
ונהגת.JPG (98.15 KiB) נצפה 16875 פעמים
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ד' נובמבר 17, 2010 2:24 pm

קצב עומד לסגור את העסק שלו וכלב נכנס לתוך האטליז. הוא ניסה להפחיד אותו,
אבל הכלב חזר. שוב ניסה להפחיד אותו, אבל אז שם לב שהכלב מחזיק מעטפה בפיו.

הקצב פתח את המעטפה ומצא שטר של 100 ש"ח וגם פתק: "אנא שלח לי עם הכלב 1 ק"ג
של בשר בקר טחון ו- 2 ק"ג שניצלים".

המום, הקצב לקח את הכסף, הכניס את הבשר הטחון והשניצלים בשקית והניח אותה מול
הכלב, אך שכח לתת את העודף.

הכלב התחיל לנבוח ולהראות את הניבים שלו.

כשהבין מה קורה הקצב הכניס את העודף בתוך השקית, הכלב נרגע, לקח את השקית
בפיו ועזב את האטליז.

הקצב סגר את העסק שלו במהירות והלך אחרי הכלב.
הכלב ירד במורד הרחוב עד הרמזור הראשון, ישב על המדרכה והמתין שיהפוך לירוק
ואז חצה את הרחוב עם הקצב מאחוריו במעקב צמוד.
לאחר הליכה לאורך מספר בלוקים וחציית רחובות אחדים נעמד הקצב פעור פה כי ראה
שהכלב עצר ליד בית, הניח את השקית על הריצפה, נעמד על רגליו האחוריות וצלצל
בפעמון. הדלת לא נפתחה. הכלב צעד אחורה, התנגש בדלת ברעש חזק. הוא חזר על
הפעולה מספר פעמים, אך איש לא ענה בבית.

הקצב ראה אז שהכלב לקח את השקית בפיו, הקיף את הבית, קפץ מעל לגדר וניגש
לחלון, שיחק עם הרגליים על הזכוכית מספר פעמים ולאחר מכן חזר אל הדלת.

איש אחד פתח את הדלת... והחל להכות קשות את הכלב! הקצב רץ אל האיש כדי לעצור
אותו ואמר: "אלוהים, בן אדם, מה אתה עושה? הכלב שלך הוא גאון!"
האיש, ענה בכעס גדול: "איזה גאון? הכלב הזה מטומטם! זאת הפעם השנייה השבוע,
שהוא שוכח את המפתחות.... ואני באמבטיה!"

מוסר השכל:
לא משנה כמה תעבוד, בעיני הבוס שום דבר לא מספיק.
מייל זה מיועד לאלה שחושבים לעבוד כמו כלב.
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי zeev » ד' נובמבר 17, 2010 9:46 pm

סיפור שנזכרתי מהעבר הרחוק , למי שמכיר טוב , ולמי שלא מכיר גם טוב .
מחלקה של חיילים אחרו לחזור מהחופשה ( שייך לתקופה בה חזרה מחופשה הייתה עד 12.59 ביום ראשון )
מפקד הפלוגה החליט להעמיד את כולם למשפט , נכנס הראשון מצדיע , הקצין מקריא את האשמה ושואל מה יש לך להגיד ? וחייל עונה הייתי אצל החברה שלי בכפר , קרה מה שקרה אחרתי את האוטובוס , מיד רתמנו את הסוסים לעגלה ודהרנו לתחנת הרכבת מאתיים מטר לפני תחנת הרכבת הסוסים נפלו מעייפות , וכך אחרתי את הרכבת ...
הקצין פסק לו מה שפסק החייל יצא נכנס הבא אחריו מצדיע , הקצין מקריא לו את האשמה ושואל מה יש לו להגיד , והחייל מספר הייתי אצל חברה שלי בכפר קרה מה שקרה אחרתי את האוטובוס מיד רתמנו את הסוסים , מאתיים מטר לפני תחנת הרכבת הסוסים נפלו מעייפות וכך אחרתי את הרכבת ...
הקצין פסק מה שפסק , החייל יצא נכנס השלישי עם אותו סיפור , וכך הלאה אחד אחד הקצין כבר מכיר את הסיפור בעל פה ואפילו מסוגל לחזור עליו ...
עד שנכנס האחרון ומספר הייתי אצל החברה שלי בכפר וקרה מה שקרה אחרתי את האוטובוס .... הקצין מפסיק אותו ואומר אני יודע רתמתם את הסוסים לעגלה ... לא אומר החייל הייתה להם מכונית , הקצין מזדקף , הייתה להם מכונית ? כן אומר החייל יש להם מכונית , מיד כאשר גיליתי שאחרתי את האוטובוס התנענו את המכונית ובנסיעה מהירה נסענו לתחנת הרכבת כדי להספיק ... ומה קרה ? שואל הקצין , והחייל עונה , מאתיים מטר לפני תחנת הרכבת הייתה ערימה ענקית של סוסים שחסמה את הכביש , וכך אחרתי לרכבת ...
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי רועי צוקרמן » ד' נובמבר 17, 2010 10:08 pm

הבדיחה עם הסוסים - מצוינת :D
רועי צוקרמן
צוות הניהול
 
הודעות: 2409
הצטרף: ו' נובמבר 09, 2007 10:39 am
מיקום: בנתיב הימני

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ו' נובמבר 19, 2010 8:41 am

בחור נוסע על כביש החוף על האימפרזה טורבו החדשה שלו. ככה 100, בכיף.
פתאום שם לב לאיזה תימני על טוסטוס מהבהב ומצפצף מאחור ופתאום עוקף אותו.
הבחור מתעצבן ועוקף שוב את הטוסטוס. על 130.
פתאום רואה ששוב הטוסטוס עוקף אותו.
מתעצבן, מאיץ ל170 ועוקף את הטוסטוס.
ושוב אחרי 10 שניות עוקף אותו הטוסטוס.
עכשיו כבר עצבני. לוחץ על הדוושה ועוקף את הטוסטוס ב 220.
פתאום הוא רואה את הטוסטוס עוקף אותו, טס ונכנס בעץ.
הנהג רץ לרוכב המרוסק כדי לעזור לו.
נהג: "הכל בסדר ?"
רוכב: "תודה רבה, מת"א נתפסו לי השלייקעס בדלת שלך"..
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: שרשור בדיחות ודברים מצחיקים

הודעהעל ידי AKICHU » ש' נובמבר 20, 2010 12:02 pm

לא קל להיות מרוקאי!!

מרוקאי יושב בבר ושותה בירה.
לפתע נכנס אדם וצועק :
"חיים, אישתך בוגדת בך!!"
עוזב המרוקאי את הבירה, תופס סכין מהבר ורץ עם סכין לעבר ביתו.
בדרך הוא נדרס ומובהל לבית חולים,
בזמן הנסיעה מהרהר המרוקאי במה שקרה ואומר לעצמו:
"בוא'נה, אתה חייב להירגע קצת ולהפסיק להיות כזה עצבני......
אתה בכלל רווק וגם לא קוראים לך חיים"
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

הקודםהבא

חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 0 אורחים