על ידי zeev » א' פברואר 13, 2011 11:16 pm
במסגרת הרצון לקירוב עם האזרחים הערביים בארץ התחילו תלמידים מישובים ערביים לפקוד בתי ספר ישראליים .
וכך נכנס ילד חדש לכיתה והמורה שואלת , איך קוראים לך ילד ? והילד עונה , איברהים המורה , המורה אומרת שזה לא יתכן , זה בית ספר ישראלי ומהיום אתה אבי .
הילד חוזר הביתה ואמא שואלת איך היה בבית הספר של היהוד איברהים ? הילד עונה מצויין אמא אבל המורה אמרה שיותר לא קוראים לי איברהים , מהיום אני אבי .
האמא העיפה לו סטירה , וצעקה עליו אתה נולדת איברהים , ותשאר איברהים , הילד הלך לשחק .
למחרת חוזר הילד הביתה , אבא בבית , ושואל איך היה בבית ספר של היהוד איברהים ? הילד עונה מצויין אבא אבל אני יותר לא איברהים המורה אמרה שמעכשו אני אבי , אבא ואמא יחד ניפחו את הילד במכות והאבא צועק לו אני איברהים , סבא שלך איברהים , ואתה נולדת וגם תמות איברהים .
הילד בא למחרת היום לבית הספר פרצוף מנופח , המורה נבהלת , מה קרה לך אבי ? והילד עונה ,המורה שני ערבים הרביצו לי .