שלום לכולם,
לפני כ-6 שנים זרעתי ברחבי הרשת תחינות בחיפושי אחר דוקאטי 900 מתחילת שנות השמונים. לאחר שנים מספר, בשנת 2008 בהן רדפתי, שידלתי, התחננתי והצקתי לבעליו של דוקאטי בדיוק כמו שחיפשתי, רכשתי אותו בשמחה רבה
ו... לאחר שרכשתי את ההונדה לפני חודש וחצי והחלטתי שאני משפץ אותו בתור "אימון" לדבר האמיתי (ההונדה הינו האופנוע הראשון שאני משפץ) ולאור העובדה ששיפוץ ההונדה קצת מתעכב בשל חלקים בדרך לארץ הקודש, הגיע הזמן לפתוח בפרוייקט חדש - שיפוץ הדוקאטי 900.
לשמחתי קיבלתי את האופנוע עם ארגזים מלאים בחלקים, מצילינדרים וחלקי מנוע ועד קאליפרים וחלקי קוסמטיקה רבים.
הקצב יהיה קצת שונה עם הדוקאטי שכן בהתחלה הוא יקבל רק את עודף הזמן משיפוץ ההונדה ולאחר מכן אעביר הילוך בדרך לשיפוץ אינטנסיבי
המטרה - שחזור ובניית הדוקאטי לתצורת ה-SS המקורית (תמונה בהמשך), במצב חדש - תצוגה.
מבחינתי, הדוקאטי הוא סוג של הפרארי של האופנועים של זמנו (יש שיגידו שגם כיום) ובכל פעם שאני מגלגל את השם שלו על הלשון אני מתמלא בחשק לשפץ אותו ולרכב עליו....
"טכנולוגית" הוא מצוייד בכל טוב במקור - בולמי קוני מתכווננים, קאליפרים של ברמבו ועוד כל מיני מטעמים... יהיה מעניין
באופנוע יוטמע מושב יחיד כפי שניתן לראות בתמונות למטה, למרות שה-SS מגיע גם עם מושב כפול (אדאג שיהיה לי גם כזה... שיהיה... ).
אוקיי, מתחילים.
נתחיל מהמטרה - כך בדיוק יראה הדוקאטי בסוף התהליך:
כך נראה האופנוע כיום:ו... להלן ההתקדמות מהיום
מושב הסינגל הוזמן, כמוהו גם פרינג ה-1/2 Imola ודיפוני הצד. כמו כן הוזמן סט מדבקות קומפלט כמו בתמונה הראשונה למעלה... רק כדי להרגיש טוב
התחלתי פירוק של החלקים השונים, תוך שמירה בינתיים על המבנה הכללי לצורך בדיקת התאמות ותושבות לחלקים הנ"ל לכשיגיעו, זאת טרם ניקוי וצביעת השלדה ויתר המכלולים.
קצת תמונות..
[B]קאליפרים של ברמבו, קרבורטורים דלורטו 40 של ה-SS"וגר זאב עם כבש"
[/B]