עמוד 1 מתוך 1

יונדאי הציגה i10 חדשה

הודעהפורסם: ד' אוגוסט 07, 2013 10:58 am
על ידי רועי צוקרמן
דור שני למיני הקוריאנית הוצג היום, גרסת יונדאי לפיקנטו המצליחה:

72559-1-New Generation i10_1.jpg


72559-2-New Generation i10_2.jpg


72559-3-New Generation i10_3.jpg


ביונדאי טוענים לפלטפורמה חדשה, וגם לשינוי די משמעותי במידות: האורך צמח ב-8 ס"מ, הרוחב ב-6.5 ובסיס הגלגלים ב-0.5 ס"מ.
ממד הגובה דווקא התכווץ ב-5 ס"מ. כל זה אמור לתרום לשיפור במרווח לנוסעים, וגם תא המטען גדל ב-10% ל-252 ליטר.

בינתיים אין נתונים טכניים מלאים, אבל סביר להניח שתוצע עם מנועי 1.0 ו-1.2 ליטר כמו בדור הקודם.

ה-i10 החדשה תוצג בתערוכת פרנקפורט בספטמבר. אלינו היא תגיע רק בסוף שנה הבאה.

Re: יונדאי הציגה i10 חדשה

הודעהפורסם: ד' אוגוסט 07, 2013 12:41 pm
על ידי אריהג
אותם נתוני משקל?

Re: יונדאי הציגה i10 חדשה

הודעהפורסם: ד' אוגוסט 07, 2013 1:32 pm
על ידי רועי צוקרמן
לא פורסם, אבל סביר שהשמינה קצת נוכח הצמיחה במידות (וכנראה תוספת אבזור).

Re: יונדאי הציגה i10 חדשה

הודעהפורסם: ד' אוגוסט 07, 2013 2:17 pm
על ידי אריהג
המכוניות, בכל הקטגוריות רק "משמינות" בהתמדה. יש גבול של "דיאטה" לעומת מרחב פנים ובטיחות ואביזרים, כמו גם להקטנת מקדם הגרר והגדלת כוח המנוע והספקו וחסכוניותו - מאותו נפח ומשקל.

Re: יונדאי הציגה i10 חדשה

הודעהפורסם: ה' אוגוסט 08, 2013 2:50 pm
על ידי רועי צוקרמן
אכן מגמה מדאיגה, אבל מתחילים לראות סימנים של היפוך מגמה אצל חלק מהיצרניות.

Re: יונדאי הציגה i10 חדשה

הודעהפורסם: ש' אוגוסט 10, 2013 9:47 am
על ידי אריהג
לא בדקתי משקלים, אך כדי להדגיש, נראה לי שהסוזוקי אלטו של היום שוקלת יותר מפיאט 127, למשל, ובנויה להסיע נהג + 3 בלבד, וכך מרבית מכוניות המיני החדשות. הגה כוח חשמלי...הלך הכיף מהנהיגה. מזדחלת מאירופה לישראל רק מגמה "הפוכה" (בעיקר ממניעים כלכליים) חיובית אחת: תיבות הילוכים ידניות.

Re: יונדאי הציגה i10 חדשה

הודעהפורסם: ש' אוגוסט 10, 2013 12:27 pm
על ידי רועי צוקרמן
אל תדאג זו לבטח מגמה זמנית, גם אותה ימצאו במשרד האוצר איך לקלקל...