ידידנו אריה גרינברג שולח לדאר במקום לפורום , להנאתכם .

הרכב של היום - הענתיקה של מחר. הפורום לדיון ברכב מודרני, חוקים ותקנות ועוד

ידידנו אריה גרינברג שולח לדאר במקום לפורום , להנאתכם .

הודעהעל ידי zeev » ה' אוגוסט 06, 2015 5:24 pm

איזה צרפתי משוגע המציא את ה-SWINCAR. מדובר ברכב ליחיד (בינתיים). כמה מאפיינים:

- צמיגים של אופנוע שטח.

- מתלה נפרד ומתוחכם לכל גלגל (ככל הנראה בהשראת רגלי עכביש)

- מנוע חשמלי עצמאי לכל גלגל. מייתר לחלוטין דיפרנציאלים.
- המכונית "משכיבה" בסיבובים.
- בשיפועי צד, המרכב מנסה להשאר ניצב לקרקע.

העבירות.... ובכן, תראה בעצמך! (לקראת סוף הוידאו יש הדגמה יפה של הצלבות).


zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: ידידנו אריה גרינברג שולח לדאר במקום לפורום , להנאתכם .

הודעהעל ידי אריהג » ה' אוגוסט 06, 2015 9:34 pm

יש כמה דגמים.

מבחינת עבירות ויציבות, דגם "רגלי העכביש" הוא צועד (בעצם נוסע) בראש, למרות שיש לו ארבעה מתלים שבקצותיהם ארבעה גלגלים, לעומת העכביש שיש לו שמונה רגליים.

מבחינת מינוע, לכל מכונה, ההנעה החשמלית היא הטובה ביותר ובד"כ היא מייתרת הילוכים, בשל המומנט האדיר שיש למנוע חשמלי כמעט מאפס סל"ד.

לפני מאה שנים ויותר, השיגו מכוניות עם מנועים חשמליים צמודים לכל אחד מגלגליהם שיאי מהירות (גם בשל היציבות, גם בשל החיסכון של משקל גיר ודיפרנציאל ומפלט ועוד... וגם בשל העובדה שהנהג לא היה צריך להתעכב על העברת הילוכים.

אך כמובן בל נשכח את ה"אליה וקוץ בה" - נקודת התורפה שטרם נפתרה במאה העשרים ואחת, של טווח הזמן להתרוקנות הסוללה.

הרכב נראה כאילו אינו מתאמץ אבל הוא כן מתאמץ למכביר, בשטח הטכני בו הוא מודגם.

לדעתי הפתרון פשוט למדי: הוספת מנוע קטן ויעיל שיטעין את הסוללה. ויש גם מנועים המופעלים באמצעות אויר דחוס: https://www.youtube.com/watch?v=fm8RCww3cUY . http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%9 ... D7%9C.aspx http://www.gadgety.co.il/47487/airpod-% ... %9E%D7%A6/
אין לך את ההרשאות המתאימות על מנת לצפות בקובץ המצורף להודעה זאת.
אריהג
 
הודעות: 746
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm


חזור אל רכב כללי

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 7 אורחים

cron