יש כמה דגמים.
מבחינת עבירות ויציבות, דגם "רגלי העכביש" הוא צועד (בעצם נוסע) בראש, למרות שיש לו ארבעה מתלים שבקצותיהם ארבעה גלגלים, לעומת העכביש שיש לו שמונה רגליים.
מבחינת מינוע, לכל מכונה, ההנעה החשמלית היא הטובה ביותר ובד"כ היא מייתרת הילוכים, בשל המומנט האדיר שיש למנוע חשמלי כמעט מאפס סל"ד.
לפני מאה שנים ויותר, השיגו מכוניות עם מנועים חשמליים צמודים לכל אחד מגלגליהם שיאי מהירות (גם בשל היציבות, גם בשל החיסכון של משקל גיר ודיפרנציאל ומפלט ועוד... וגם בשל העובדה שהנהג לא היה צריך להתעכב על העברת הילוכים.
אך כמובן בל נשכח את ה"אליה וקוץ בה" - נקודת התורפה שטרם נפתרה במאה העשרים ואחת, של טווח הזמן להתרוקנות הסוללה.
הרכב נראה כאילו אינו מתאמץ אבל הוא כן מתאמץ למכביר, בשטח הטכני בו הוא מודגם.
לדעתי הפתרון פשוט למדי: הוספת מנוע קטן ויעיל שיטעין את הסוללה. ויש גם מנועים המופעלים באמצעות אויר דחוס:
https://www.youtube.com/watch?v=fm8RCww3cUY .
http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%9 ... D7%9C.aspx http://www.gadgety.co.il/47487/airpod-% ... %9E%D7%A6/
אין לך את ההרשאות המתאימות על מנת לצפות בקובץ המצורף להודעה זאת.