השעה בפורום לא מכוונת לכם? כך תתקנו

פורסם:
ד' אפריל 07, 2010 10:55 pm
על ידי רועי צוקרמן
לוח בקרה למשתמש --> העדפות מערכת --> לבחור "כן" בשעון קיץ פעיל (שורה שנייה מהסוף).
בהצלחה

Re: השעה בפורום לא מכוונת לכם? כך תתקנו

פורסם:
ו' ספטמבר 17, 2010 2:02 pm
על ידי רועי צוקרמן
ולכבוד שעון החורף שהגיע בשיא החום, הנה הוראות לתיקון השעון שוב:
לוח בקרה למשתמש --> העדפות מערכת --> לבחור "לא" בשעון קיץ פעיל (שורה שנייה מהסוף).
Re: השעה בפורום לא מכוונת לכם? כך תתקנו

פורסם:
ו' ספטמבר 17, 2010 2:15 pm
על ידי AKICHU
לא חבל?
ממילא חוזרים לשעון קיץ לאחר יום כיפור, אלי ישי אמר לא????
אירית