תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

כל הנושאים שבעולם מלבד אספנות

תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

הודעהעל ידי AKICHU » א' יולי 15, 2012 12:03 pm

האמן עובד אתנו בתיירות בקבוצות שלנו
אירית

יונתן גל.JPG

יונתן גל 1.JPG
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

הודעהעל ידי zeev » א' יולי 15, 2012 12:57 pm

האמת אין לי מושג איפוא זה בכלל .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

הודעהעל ידי רועי » ב' יולי 16, 2012 6:30 am

מגניב,
מזכיר קצת את מרי פופינס
אז מה יש לנו...
סמל אישי של המשתמש
רועי
צוות הניהול
 
הודעות: 1076
הצטרף: ד' דצמבר 22, 2010 11:30 pm

Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

הודעהעל ידי AKICHU » ב' יולי 16, 2012 7:17 am

נכון
כילדה קטנה נהגתי לצייר ציורים להניחם על הרצפה ולקפוץ לתוכם ולדמיין שאני בעולם הציור שלי, הציור החביב עלי היה האחו הירוק והמשעול שחוצה נחלון עם גשרון קטן בדיוק כמו במרי פופינס
שהרי גדלתי במדבר ורקפת וכלנית בשבילי היו רק בסיפורים
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר

Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

הודעהעל ידי שמוליק » ג' יולי 17, 2012 2:36 pm

zeev כתב:האמת אין לי מושג איפוא זה בכלל .

רמת השרון זאב, אי שם בין בארות מזוהמים לוילות שצמחו מעל שטחי תות רחבים :(
אגב, הייצור שיוצא מהבור,אתה מכיר אותו: הוא פקח העירייה שמחבב אותך ואת חוגי :lol:
https://plus.google.com/photos/10862338 ... banner=pwa
There's no place like .......my garage
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

הודעהעל ידי zeev » ג' יולי 17, 2012 4:51 pm

אכן נכון , העניין שחוגי לא משלם , רק אני .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: תערוכת רחוב ברמת השרון - זאב רשמים בבקשה

הודעהעל ידי AKICHU » ד' יולי 18, 2012 7:02 am

נו ברור, חוגי בונה על זה
לזולת בעל הכלב, יש חיי כלב, ולכלב יש חיי חברה
אירית
טיפ לחיים : אף פעם אל תטוס בחברת תעופה שטייסיה מאמינים בגלגול נשמות
אושר משמעו: בריאות טובה וזכרון דפוק .
סמל אישי של המשתמש
AKICHU
 
הודעות: 2792
הצטרף: ב' נובמבר 19, 2007 5:41 pm
מיקום: חברה ב- IVC, עמותת חיל האוויר


חזור אל אוף-טופיק

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 4 אורחים